جوزف ميشلي


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

راندن برای شاد کردن (ارائه تجربه مشتری در سطح جهانی به شیوه مرسدس بنز مشتری نوازی به شیوه مرسدس بنز مرسدس بنز چگونه موفق شد)

  • 179,900 تومان

مشتریان پیوسته خواستار تجارب چشم‌گیر هستند و انتظار کسب و کارهایی را دارند که چنین مواردی را ارائه می‌دهند. هنگامی که شرکت‌‌ها تجارب استثنایی ارائه می‌دهند، مشتریان به هواداران وفادار برندهای‌شان تبدیل می‌شوند. این کتاب، داستان رهبران شرکتی افسانه‌ای است که تشخیص دادند تعاملات فروش و خدمات رسانی‌شان به مشتریان، با کیفیت طراحی محصولات شرکت مطابقت ندارند؛ داستان دگرگونی‌ها و اقداماتی که صورت گرفتند تا برندی افسانه‌ای را در مسیر توجه واقعی به مشتری قرار دهند. این داستان جسارت در آرمان، تغییر شدید فرهنگی، رشد فروش پایدار واصلاحات سنجش‌پذیر و شایسته تجارب مشتری‌هاست. مهم‌ترین نکته این که، این داستان شما را رهنمایی می‌کند که چگونه در تمام سازمان و برای مشتریان‌تان شادی ایجاد کنید.

تجربه استارباکس (5 اصل طلایی تبدیل چیزهای معمولی به خارق‌العاده)

  • 39,000 تومان

نگاهی هوشمندانه به قدرت دگرگون‌ساز استارباکس استارباکس چطور یک فنجان قهوه را تبدیل به پدیده‌ای تجاری در سراسر دنیا کرد؟ جوزف میچلی با دسترسی منحصر به فرد به منابع و پرسنل شرکت استارباکس، پنج اصل طلایی رهبری را شناسایی و تفکیک کرده‌است که یک ایدة معمولی را تبدیل به تجربه‌ای خارق‌العاده کردند. اصل اول: آن را متعلق به خود می کنید. اصل دوم: هر چیزی مهم است. اصل سوم: غافلگیری و شعف. اصل چهارم: استقبال از مقاومت. اصل پنجم: اثر خود را بر جای بگذارید. مراقب باشید. کتابی که می‌خواهید مطالعه کنید، بی‌نهایت داغ است.

صفحه‌ی 1