جوزف برگو


تولیدکننده



بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

چرا چنین می‌کنم (مکانیسم‌های دفاعی روان‌شناختی و راه‌های مخفی‌ای که بر اساس آنها به زندگی ما شکل می‌دهند)

  • 83,000 تومان

• مکانیسم‌های دفاعی روانی چیستند؟ و چرا به آنها اتکا داریم؟ • چطور می‌توانیم دفاع‌های روان‌شناختی خود را در حال عمل شناسایی کنیم؟ • مزایای خلع سلاح این دفاع‌ها و حرکت به فراتر از آنها چیستند؟ چرا چنین می‌کنم؟ راهبردهای اساسی روان‌درمانی روانی دینامیکی را با دوره‌ای هدایت‌شده در خودکاوی تطبیق کرده نقش جهانی مکانیسم‌های دفاعی را در دفع رنج احساسی روشن می‌کند. دفاع‌های روانی بخش گریزناپذیر و ضروری تجربه انسان‌اند؛ ولی هنگامی که خیلی فراگیر یا عمیقاً نهادینه می‌شوند، ممکن است به روابط شخصی ما آسیب بزنند، زندگی احساسی ما را محدود یا معوج کنند و مانع شوند به طرقی رفتار کنیم که اعتماد به نفس دائمی را ارتقا می‌دهند. دکتر برگو برای بررسی مفاهیم مشکلی که معمولاً با واژگان علمی حرفه او مطرح می‌شوند و بیان آنها به زبان روزمره استعداد فوق‌العاده‌ای دارد. منبعی ارزشمند برای هر کسی که به روان‌درمانی روانی دینامیکی علاقه‌مند است ولی احتمالاً امکان هزینه‌های معالجات را ندارد. «دکتر آنو گلاسر روانشناس بالینی، سیاتل واشینگتن» این کتاب موضوعات پیچیده وضعیت انسان و کارکرد ذهن ما را به شکلی خیلی حساس و سرراست مطرح می‌کند. کتاب شامل راه‌های خارق‌العاده زیادی است که بر اساس آنها رشد احساسی خود را خراب می‌کنیم و در عوض به خودفریبی متوسل می‌شویم. صداقت و خرد یافت‌شده در این کتاب ارزشمند عاری از زبان زرگری، ابزار فوق‌العاده مفیدی برای رشد به عنوان مکملی بر روان‌درمانی یا برای آنهایی که نمی‌توانند به معالجات مناسب دسترسی داشته باشند یا هزینه آن را تحمل کنند خواهد بود. «دکتر کاله والکوت روانکاو، کالیفرنیا»

چرا چنین کاری از من سر می‌‌زند (ساز و کارهای دفاعی‌ روانی و روش‌های نامحسوسی که با آن زندگی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند)

  • 180,000 تومان

چرا چنین کاری از من سر می‌زند؟ راهکارهای ساده روان‌پویشی را برای دوره‌ی خودشناسی هدایت‌شده به کار می‌بندد و نقش فراگیر سازوکارهای دفاعی را در دورکردن دردهای عاطفی مشخص می‌کند. اولین بخش کتاب با توضیحات ساده و روان، شما را از وجود ذهن ناخودآگاه و نقش دفاع‌های روانی در حذف احساسات تحمل ناپذیر از دایره‌ی آگاهی با خبر می‌کند. بخش میانی و طولانی کتاب، به بررسی سازوکارهای دفاعی اصلی می‌پردازد و تمرین‌هایی برای شناسایی دفاع‌هایتان و مقابله‌ی موثر‌تر برای احساسات ناخودآگاه در پس آن‌ها به شما ارائه می‌کند.

شرم‌کاوی (رها ساختن خود یافتن شعف و ساخت احساس ارزشمندی اصیل)

  • 264,000 تومان

این کتاب به بررسی عمیق شرم می پردازد که اغلب پشت نقاب از خود بیزاری؛ بی نقص گرایی؛ بی بندوباری جنسی؛ کمرویی و پشیمانی بخش های اجتناب ناپذیر زندگی روزمره ماست که گاه می تواند پندآموز باشد و درس‌هایی در مورد ارزش‌ها، اهداف، و انتظاراتی که از خودمان داریم به ما بدهد. در این کتاب شرم را مجموعه هیجاناتی می‌داند که نقطه مشترک آن‌ها یک آگاهی دردناک نسبت به خود است. جوزف برگو در این کتاب نظرگاه‌های رایج در مورد جنبش ارزش خود را به چالش می‌کشد و معتقد است که ارزش خود فقط از راه تعریف و تمجیدهای بی‌وقفه افزایش نمی‌یابد، بلکه پرورش آن در گرو هدف‌گذاری، دستیابی به اهدافی که از خودمان انتظاریم داریم، و در نهایت قسمت کردن احساس شادی حاصل از آن دستاوردها با عزیزانمان است. نویسنده از تجارب بالینی سی وپنج ساله اش با مراجعان مختلف بهره برده است تا نشان دهد که شرم نادیده گرفته شده اغلب به اشکال گوناگون در پس طیف وسیعی از اختلالات روانی از جمله اضطراب اجتماعی؛ خودشیفتگی؛ اعتیاد و خودآزاری پنهان شده است. .

چرا آن کار را کردم (ساز و کارهای دفاعی روان‌شناختی و شیوه‌های پنهانی که به زندگی ما شکل می‌دهند)

  • 215,000 تومان

رویکرد روان‌پویشی از آثار فروید ریشه می‌گیرد. زمانی که تازه روانکاوی را آغاز کرده بودم، دوره‌‌های فشرده یک ‌ساله‌ای برگزار می‌کردم و در آن به تدریس مجموعه ‌آثار 24 جلدی فروید می‌پرداختم. این دوره، در همه جای دنیا، بخشی از برنامه درسی مؤسساتی است که آموزش روان‌پویشی برگزار می‌کنند. در 50 سال اخیر، کم‌لطفی‌هایی در حق فروید شده، آن هم به این علت که او نتوانسته بود مسائل جنسی زنان را درک کند و عقایدی درمورد زنان داشت که اکنون ممکن است زن‌ستیزانه و ترحم‌آمیز به‌نظر برسد. بسیاری هم عقاید او را مهجور و کهنه می‌دانند.

صفحه‌ی 1