جورج كاپالكا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درمان اختلالات ایذایی (راهنمای درمان‌های روان‌شناختی دارویی و ترکیبی)
8 گام مدیریت موفق کلاس درس (راهنمای معلمان در برخورد با دانش‌آموزان دشوار)
مشاوره با پسران و مردان مبتلا به ای دی اچ دی
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان

درمان اختلالات ایذایی (راهنمای درمان‌های روان‌شناختی دارویی و ترکیبی)

  • 99,000 تومان

درمان اختلالات ایذایی یک کتاب کاربردی برای متخصصان پرمشغله-روان‌پزشکان، روان‌شناسان، مشاوران سلامت روان، مددکاران اجتماعی بالینی و...- و نیز دانشجویان، انترن‌ها و رزیدنت‌های شاغل در حوزه تخصصی سلامت روان است. این کتاب چکیده‌ای از اطلاعاتی مهم در مورد درمان‌های ترکیبی و غیرترکیبی مرتبط با دسته‌ای از اختلالات روان‌شناختی است که رفتار ایذایی مشخصه آنها محسوب می‌شود؛ از جمله اختلالاتی که جنبه‌های ایذایی بخشی از علائم اصلی آنها است (مانند ADHD، اختلال نافرمانی مقابله‌جویانه و اختلال سلوک) و اختلالاتی که خصایص ایذایی ارتباط نزدیکی با علائم اصلی آنها دارد (مانند اختلالات خلقی، شخصیت و اختلالات شناختی/تحولی). این کتاب علاوه بر تحلیل بهترین کاربردها و تحقیقات مبتنی بر شواهد، شامل بخش‌های اضافی مختصری است تا اطلاعات لازم را در قالبی سهل‌الوصول، قابل فهم، خواندنی و مناسب به خواننده انتقال دهد. مؤلفان هر فصل، کارشناسانی در حوزه آن اختلال محسوب می‌شوند و درمان‌های دارای حمایت تجربی مختلفی را در زمینه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در هر فصل مرور کرده‌اند.

8 گام مدیریت موفق کلاس درس (راهنمای معلمان در برخورد با دانش‌آموزان دشوار)

  • 23,000 تومان

کتاب پیش رو منبع ارزشمندی در زمینه مدیریت کلاس درس است که توسط یکی از روانشناسان برجسته در زمینه آموزش و پرورش به رشته تحریر درآورده شده است و معلمان کلاس‌های عادی و آموزش ویژه می‌توانند در جهت مدیریت کردن کلاس‌های دارای دانش‌آموزان دشوار از آن بهره بگیرند. در قالب هشت گام، این کتاب موضوعاتی شامل دادن دستورالعمل‌های ساده، استفاده از هشدارهای مناسب، پرداختن به کج‌خلقی‌ها، تدوین قراردادهای رفتاری، مدیریت کردن انتقال‌ها، جلوگیری از قطع کردن صحبت دیگران، بهبود رفتار در خارج از کلاس درس، و تدوین برنامه روزمره برای تکالیف را تحت پوشش قرار می‌دهد و با ارائه‌ی مثال‌های متعدد معلمان را به بهترین نحو در جهت اجرای دقیق تکنیک‌های مربوط به هر گام هدایت می‌کند...

مشاوره با پسران و مردان مبتلا به ای دی اچ دی

  • 165,000 تومان

اختلال نقص توجه بیش‌فعالی (ADHD) مشکل سلامت روان جدی است که افراد زیادی در سراسر جهان تحت تأثیرات منفی آن از جمله مشکلات تحصیلی، شغلی، هیجانی و اجتماعی قرار دارند. درصد قابل ملاحظه‌ای از مبتلایان پسران هستند (بیش از دو برابر دختران) که در بزرگسالی نیز ADHD به شکل جدی در بین حداقل یک سوم از آنها با وجود تغییر در شدت و ماهیت جلوه‌های بالینی‌اش تداوم می‌یابد. با وجود نیاز مبرم متخصصین به آگاهی از روش‌های متفاوت درمانی در جهت برآوردن نیازهای این گروه، در عمل منابع معتبر اندکی در دسترس است. در این اثر کاپالکا با ظرافت ویژگی‌ها و مشکلات افراد مبتلا به ADHD را با تأکید خاص بر تفاوت‌های انکارناپذیر جنس مذکر از جمله نرینگی و انتظارات مطابق با آن به تصویر کشیده است و در نهایت به تفصیل به معرفی مداخلات آموزشی، مشاوره‌ای و دارویی موثر و استفاده از پروتکل‌های درمانی مکمل بر اساس پژوهش‌های علمی پرداخته و در جهت مقابله با تبلیغات گسترده و سودجویی‌های مالی، با پاسخگویی به افسانه‌های مرتبط به ADHD روش‌هایی را که از لحاظ علمی اثربخشی‌شان اثبات نشده و یا در هاله‌ای از ابهام قرار دارند مرور کرده است .

صفحه‌ی 1