جوجو مويز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کفش‌های دیگری
  • 338,000 تومان
  • با تخفیف: 338,000 تومان
پا تو کفش دیگری
  • 189,000 تومان
  • با تخفیف: 189,000 تومان
کفش‌هایش
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
بخشنده ستارگان
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
آن‌که به من ستاره بخشید
  • 56,900 تومان
  • با تخفیف: 56,900 تومان
دشت ستاره‌ها
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
ستاره‌بخش
  • 169,000 تومان
  • با تخفیف: 169,000 تومان
دختری که رهایش کردی
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
هنوز هم من
  • 113,000 تومان
  • با تخفیف: 113,000 تومان
موسیقی شب
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
هنوز هم من
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
باز هم من
  • 45,900 تومان
  • با تخفیف: 45,900 تومان

کفش‌های دیگری

  • 338,000 تومان

اگر مجبور شوید کفش یک نفر دیگر را به پا کنید، چه کسی خواهد بود؟ نیشا کنتور در رفاه کامل زندگی می‌کند تا زمانی که همسرش او را طلاق می‌دهد و دست خالی رهایش می‌کند. اما نیشا مصمم است زندگی پر زرق و برق خود را حفظ کند، و این در حالی‌ست که او حتی کفش‌هایش را هم در اختیار ندارد... سم کمپ که زندگی‌اش در وضعیت بسیار اسف‌باری قرار دارد، به اشتباه ساک ورزشی نیشا را برمی‌دارد، اما سم وقت فکر کردن به یک ساک ورزشی را ندارد. او در تکاپوست تا خود و خانواده‌اش را سرپا نگه دارد. وقتی کفش قرمز پاشنه‌بلند مارک کریستیان لوبوتن نیشا را می‌پوشد، از حس اعتماد به نفسی که در خود می‌بیند درمی‌یابد که چیزی تغییر خواهد کرد، و آن چیز خودش است. کفش‌های دیگری رمانی است پر از شوخ‌طبعی‌های خاص جوجو مویز، شور و تب‌و‌تاب، و قصه‌گویی درخشانش. در این رمان می‌بینیم چگونه یک چیز کوچک می‌تواند همه‌چیز را تغییر دهد.

پا تو کفش دیگری

  • 189,000 تومان

دو زن میان‌سال از طبقه‌های اجتماعی متفاوت که سرنوشتشان به‌واسطۀ یک جفت کفش به یکدیگر گره می‌خورد. نیشا، زنی آمریکایی‌الاصل است که همراه با همسر ثروتمندش در هتلی اقامت دارد و سم، که کارمند یک شرکت تبلیغاتی است. روزی حین تمرین در باشگاه، از شرکت با سم برای یک جلسۀ فوری تماس می‌گیرند و او که عجله داشته اشتباهاً ساک ورزشی نیشا را برمی‌دارد و مجبور می‌شود کفش‌های پاشنه‌بلند چرمی و گران‌قیمت نیشا را بپوشد. گم شدن کفش‌ها رفتار همسر نیشا را به‌یکباره تغییر داده و او نیشا را از هتل بیرون می‌کند؛ تا جایی که نیشا مجبور می‌شود برای ادامۀ زندگی در هتلی دیگر به‌عنوان خدمتکار مشغول به کار شود. اما زمانی که او، برحسب تصادف دزد کفش‌هایش را پیدا می‌کند و درمی‌یابد دزدی‌ای در کار نبوده. آنها به دوستانی صمیمی تبدیل می‌شوند که ماحصل این دوستی، پرده‌برداری از راز بزرگی‌ست که سال‌هاست بر زندگی همسر نیشا سایه انداخته است. نظر یکی از مخاطبان دربارۀ کتاب: «اگرچه تمام کتاب­های مویز را دوست داشتم اما این کتاب محبوبم از میان تمام آثار اوست. ترکیب داستان عاشقانه و کمدی که با روایتی معمایی همراه شده کتاب را بسیار جذاب کرده است.»

کفش‌هایش

  • 210,000 تومان

فکر می‌کنید یک جفت کفش چقدر می‌تواند مسیر زندگی آدم را عوض کند؟ کفش‌هایش رمانی است به شدت سرگرم‌کننده و تسلی‌بخش درباره‌ی دوستی، قدرت زنان، خانواده، خیانت و امید. خودتان را برای هیجان چرخ و فلکی احساسی آماده کنید. با خواندن این کتاب که از همان صفحات اول شما را با پیامدهای غیرمنتظره،‌ دادگاه و گاهی اتفاقات مضحک درگیر می‌کند، به قدرت دوستی، انعطاف‌پذیری زنان و ماهیت عشق پی می‌برید. دو زن با پیشینه و سبک زندگی کاملا متفاوت با جابه‌جا شدن ساک‌شان در باشگاه ورزشی مجبور می‌شوند کفش‌های همدیگر را بپوشند و گوشه‌ای از زندگی دیگری را درک کنند. همین کفش‌ها زمینه‌ساز اتفاقات بزرگتری می‌شوند و آن‌ها را در شرایطی غیرعادی به هم می‌رسانند تا بدون این‌که بخواهند به هم درس زندگی بدهند. کفش‌هایش داستان دوستی زنانه است. از آن دوستی‌هایی که پلی بر تفاوت‌ها می‌زند و مهم‌ترین اتفاقات زندگی‌ات می‌شود. همچنین صدای زنانی‌ست که با گذر از جوانی احساس می‌کنند از چشم‌ها افتاده‌اند و اهمیت سابق را ندارند. زنانی که اگرچه همه به آنها نیاز دارند اما کسی آن‌ها را نمی‌خواهد. این قضیه به‌خصوص در مورد سم با آن رئیس کندذهنش صدق می‌کند و همدردی خواننده را به همراه دارد. «قدرت، قدرت واقعی‏ لزوما این نیست که به خواسته‌های یکی دیگه تن ندی. قدرت یعنی این‌که هر روز با موقعیتی تحمل‌ناپذیر و سخت مواجه بشی تا از عزیزانت حمایت کنی. قدرت بعنی ساعت‌ها بودن تو اون اتاق وحشتناک گرچه تک‌تک سلول‌های بدنت داره بهت می‌گه نمی‌تونه بیشتر از این تحمل کنه.»

بخشنده ستارگان

  • 135,000 تومان

داستان واقعی، نفس‌گیر و گیرا، تاثیرگذار و الهام‌بخش. «بخشنده ستارگان» از زنانی می‌گوید که می‌دانند فقط باید به خود تکیه کنند و روی پای خود بایستند، زنان قهرمانی که با شور و حال و عشق خود در برابر جامعه مردسالار می‌ایستند و کوتاه نمی‌آیند و می‌کوشند به حقوقی برابر دست یابند. آن‌ها به حقارت تن نمی‌دهند و می‌کوشند دوشادوش مردان قدم بردارند و به جایگاه واقعی خود برسند. این زنان قهرمان راه خود را در زندگی می‌یابند و بی‌آنکه مرد را از زندگی خود حذف کنند یا با آن‌ها ستیزه‌جویی داشته باشند، به استقلال فکری می‌رسند و در اوج خودباوری و برابری‌طلبی دل به مردها می‌بندند و می‌دانند برای رسیدن به تکامل می‌بایست راه عشق‌ورزی در پیش گیرند.

آن‌که به من ستاره بخشید

  • 56,900 تومان

«راستش، بدجوری گیر افتادم.» مارجری اخم کرد: «تو گیر نیفتادی.» «گفتنش برای تو راحته. تو خونه داری، بلدی چطور از خودت مراقبت کنی.» «آلیس، تو مجبور نیستی طبق قوانین اونا پیش بر. مجبور نیستی طبق قوانین هیچ کس پیش بری. به جهنم، اگه دلت میخواد میتونی همین امروز شال وکلاه کنی وبرگردی انگلستان.» «نمی تونم...» «می خوام یه چیزی بهت بگم.» ناگهان بازوی آلیس را محکم گرفت. «همیشه یه راهی برای فرار از موقعیت هست. شاید زشت باشه، شاید حس کنی زمین زیر پات می لرزه و نابود میشه، اما هیچ وقت گیر نیفتادی آلیس. از من به تو نصیحت: همیشه یه راهی هست.»

دشت ستاره‌ها

  • 52,000 تومان

نویسنده کتاب من پیش از تو، جوجو مویز، این بار شما را به خواندن داستان نفس‌گیر پنج زن فوق‌العاده و ماجراهای خواندنی‌شان در لابه‌لای کوه‌های سر به فلک‌کشیده ایالت کنتاکی دعوت می‌کند. آلیس رایت به امید فرار از زندگی ملال‌آورش در انگلستان با بنت فن کلیو خوش‌تیپ آمریکایی ازدواج می‌کند. اما خیلی زود متوجه می‌شود که محل زندگی جدیدیش به همان اندازه برایش عذاب‌آور است، به خصوص زندگی در کنار پدرشوهر از خود راضی‌اش. بنابراین، وقتی گروهی از زنان به دنبال کتابدار سیار جدید می‌گردند، او با خوشحالی دواطلب می‌شود. آنچه بعد از این برای این زنان کتابدار و مردان مورد علاقه‌شان رخ می‌دهد درامی فراموش‌ناشدنی از وفاداری، عدالت، انسانیت و عشق را پیش چشم خواننده ترسیم می‌کند. این زنان قهرمان زیر بار زروگویی مردان و عقاید دگم جامعه نمی‌روند. و گرچه با انواع خطرات روبه‌رو می‌شوند، دست از کار و تعهدشان - رساندن کتاب به دست افرادی که هرگز کتاب نخوانده‌اند و مسلح ساختن آن‌ها به سلاح دانش که زندگی‌شان را برای همیشه تغییر می‌دهد - برنمی‌دارند. این داستان بر اساس سرگذشت‌های واقعی نوشته شده است.

ستاره‌بخش

  • 169,000 تومان

آلیس رایت به امید گریز از زندگی سخت در انگلستان با یک مرد آمریکایی به نام بنت ون‌کیلو ازدواج می‌کند،‌ اما خیلی زود معلوم می‌شود شهر کوچک کنتاکی هم به اندازه انگلستان برای او ناخوشایند است. برای همین آلیس بعد از آگاهی از اطلاعیه تشکیل تیمی از زنان برای رساندن کتاب به نقاط مختلف، با شوق و ذوق داوطلب می‌شود. مارجری، زنی باهوش و مستقل که رهبری این تیم را به عهده دارد، خیلی زود دوست و متحد آلیس می‌شود. در ادامه سه زن مجرد دیگر به آن‌ها ملحق می‌شوند که به «کتابداران پک‌هورس کنتاکی» معروف می‌شوند. تعهد به رساندن کتاب به مردمانی که هرگز کتابی نداشته‌اند و مواجه کردن آن‌ها با حقایقی که زندگی‌شان را تغییر می‌دهد و اتفاقاتی که در این مسیر برای کتابداران پک‌هورس کنتاکی - و مردانی که عاشق‌شان هستند - رخ می‌دهد، نمایشی فراموش‌نشدنی از وفاداری، عدالت، انسانیت و شوق رقم می‌زند. برگرفته از داستانی واقعی که ریشه در تاریخ آمریکا دارد.

دختری که رهایش کردی

  • 120,000 تومان

کتاب «دختری که رهایش کردی» نوشته «جوجو مویز»، ترجمه «شیدا رضایی» و نامزد بهترین رمان سال است. این کتاب یکی از محبوب‌ترین آثار جوجو مویز بوده که به اعتقاد برخی منتقدان، از سایر کتاب‌های او زیباتر و غنی‌تر است. مویز در این رمان با بهره‌گیری از خاطرات و حوادث دوران جنگ جهانی دوم، حال و هوای خاصی به خواننده داده و فضاسازی بسیار زیبایی را صورت می‌دهد؛ هم‌چنین به گونه‌ای زیبا و نوآورانه، داستان خود را به صورت موازی در دو زمان متفاوت با بازه زمانی صد ساله روایت می‌کند. داستان درباره دو زن با برخی ویژگی‌های مشابه است که یکی از آن‌ها با نام «سوفی» در زمان اشغال فرانسه مجبور است در غیاب شوهرش با چنگ و دندان از خانواده‌اش در برابر نازی‌ها محافظت کند و دیگری «لیو» نام دارد که در لندن زندگی می‌کند. شوهر لیو قبل از فوت، به وی یک تابلو نقاشی هدیه می‌دهد که نمایی از یک زن و مربوط به یک قرن قبل بوده که در جریان جنگ جهانی دوم فرانسه به انگلستان انتقال داده شده است...

هنوز هم من

  • 113,000 تومان

لو کلارک به خیلی چیزها پی برده است... می داند کیلومتر ها بین خانه جدیدش در نیویورک و دوستش سام در لندن فاصله است. می داند کارفرمای جدیدش آدم نازنینی است و همسرش رازی را از او پنهان می کند. چیزی که لو نمی داند این است که با کسی آشنا خواهد شد که زندگی اش را زیرو رو می کند، زیرا این فرد او را یاد دوستی می اندازد و این یادآوری آزار دهنده خواهنده بود. لو نمی داند چه کند،ولی می داند هر تصمیمی بگیرد،اوضاع دیگر مثل سابق نخواهد بود. آیا او باید به تجربه های جدید «بله» بگوید و با بیرون آمدن از منطقه ی امن خود پذیرای چالش های جدیدی شود؟ لو می خواهد بداند اگر عاشق کسی هستی ،آیا برای داشتنش باید ار رویاهایت دست بکشی ؟یا می توان هر دو را با هم داشت و هیچ یک را فدا نکرد؟

موسیقی شب

  • 29,000 تومان

ایزابل دالنسی همواره به خوبی زندگی کرده و خوشبخت بوده است. اما هنگامی که همسرش به شکلی ناگهانی فوت می‌کند، خود را با دنیایی بدهی رها شده می‌بیند. ایزابل و دو فرزندش به اجبار خانه‌شان را ترک می‌کنند و در خانه‌ای مخروبه در روستا ساکن می‌شوند. خانه بر سرشان در حال فروپاشی است و آخرین پس‌اندازشان نیز به سرعت در حال اتمام. ایزابل به ناچار به همسایه‌شان پناه می‌برد، اما نمی‌داند که حضورش در آنجا سبب آزردگی‌های بی‌شمار روحی در آنها شده است. او که به سختی می‌کوشد خانه‌اش را حفظ کند، خود را درگیر احساساتش می‌یابد... در این برهه سخت متوجه غریزه ذاتی خود برای حفظ بقا می‌شود، غریزه‌ای که هیچ‌گاه نمی‌پنداشت در او وجود داشته باشد و آنگاه است که قلبش می‌تواند موسیقی جدیدی بنوازد...

هنوز هم من

  • 32,000 تومان

تلفنم رو از جیبم کشیدم بیرون و عکس‌ها رو رد کردم تا به عکس‌های مورد علاقه‌م از سم رسیدم که با یونیفرم سبز تیره‌ش روی تراس نشسته بود. تازه کارش تمام شده بود و چای می‌نوشید، در حالی که به من لبخند می‌زد. خورشید پایین پشت سرش بود و یادم می‌آد که داشتم به خورشید نگاه می‌کردم که چطوری پایین می‌رفت. چایی من روی طاقچه پشت سرم سرد می‌شد، در حالی که سم با صبوری نشسته بود تا من ازش عکس بگیرم. «خیلی خوش‌تیپه! اونم می‌آد نیویورک؟» اون شب خواب ویل رو دیدم. خیلی کم خوابش رو می‌دیدم. روزهای اولی که اونو از دست داده بودم، اون‌قدر غمگین بودم که فکر می‌کردم یه نفر درست تو درونم یه سوراخ درست کرده. وقتی با سم آشنا شدم، خواب‌ها متوقف شدن. اما دوباره خوابش رو دیدم. بعضی وقت‌ها، اون‌قدر زنده به نظر می‌رسید که انگار واقعا جلوی من وایساده بود.

باز هم من

  • 45,900 تومان

روزی روزگاری، دختری کوچک در این دنیا زندگی می‌کرد. او خیلی شاد بود یا دست کم خودش به خودش می‌گفت که خیلی شاد است. او مانند بسیاری از دخترهای دیگر بود، دوست داشت تلاش کند تا متفاوت به نظر برسد، شبیه کسی که خودش نبود؛ اما مانند بسیاری از دختران دیگر، زندگی مسیر او را تغییر داد و به جای این‌که کاری کند دنیایی متناسب با خود بسازد، عادت کرد خود را پنهان کند، عادت کرد آن قسمت از روح و وجودش که او را متفاوت، بی‌همتا و بی‌نظیر می‌ساخت مخفی کند. برای مدتی با دنیا جنگید؛ اما دنیا آن‌قدر کتکش زد که به این نتیجه رسید اگر خودش نباشد، دنیا جای امن‌تری برای زندگی کردن خواهد بود. هر کدام از ما راه‌های بسیاری برای ساختن نسخه‌ای از خودمان داریم. زمانی زندگی من فقط در برداشتن قدم‌های بسیار ساده خلاصه می‌شد، چیزی که گمان می‌کردم سرنوشت برایم مقدر کرده است؛ اما از مردی که تقدیر خود را نپذیرفته بود آموختم که می‌توانیم آنچه را برایمان مقدر شده است بپذیریم. سپس بانوی پیری را ملاقات کردم که توانسته بود برخلاف آنچه همه اعتقاد داشتند باید باشد، خود تازه‌ای از خود بسازد و سرنوشت خود را آن‌گونه رقم بزند که خود می‌خواهد. من می‌توانستم انتخاب کنم لوئیزا کلارک از نیویورک یا لوئیزا کلارک از استورتفولد باشم یا ممکن است لوئیزا کلارکی وجود داشته باشد که من هنوز ملاقاتش نکرده‌ام. نکته مهم این است که بدانید باید کسی را همراه خود سازید که بخواهد همراهتان باشد نه این‌که شما را چون پروانه‌ای زیبا روی دیوار اتاقش نصب کند. نکته مهم این است که بدانید همیشه می‌توانید به نوعی راهی برای دوباره ساختن خودتان پیدا کنید.

1  2  صفحه‌ی 1