جوئل آستين


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه 7 روز هفته را شاد باشیم
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
برخیز و بدرخش
  • 23,000 تومان
  • با تخفیف: 23,000 تومان
تفکر عصر جدید (10 گام مهم برای رسیدن به آنچه لایقش هستی)
سطح دیگری از تفکر (10 تفکر قدرتمند برای داشتن زندگی سرشار از موفقیت و فراوانی)
  • همراه با تخفیف
دنیای درون (منبع جهانی عرضه 8 کیفیت انکارناپذیر فرد موفق)
مولتی ویتامین روح (چگونه زندگی‌تان را روی موج شادی تنظیم کنید)
هر روز پنج‌شنبه است (چگونه 7 روز هفته را شاد باشید)
آرامش در پرتو ایمان (31 کلام معجزه‌گر برای کامیابی در زندگی)
انسان بهتر (7 اقدام مهم برای بهبود زندگی)
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان

چگونه 7 روز هفته را شاد باشیم

  • 99,000 تومان

هدف من از نوشتن این کتاب این است که به شما کمک کنم ذهن خود را طوری سامان‌دهی کنید که هر روز دست به انتخاب شادی بزنید. فارغ از اینکه با چه چالش‌هایی مواجه می‌شوید یا چه شرایطی به شما فشار می‌آورد می‌‌‌توانید واکنش خود را به آن چالش‌ها و شرایط انتخاب کنید. اینکه چگونه عمرتان را سپری می‌کنید کاملا به خودتان بستگی داردء این هیچ ربطی به شرایط شما ندارد. آبراهام لینکلن گفته بود: "بیشتر آدم‌ها به اندازه‌ای که تصمیم گرفته‌اند شاد باشند شاد هستند."

برخیز و بدرخش

  • 23,000 تومان

صبح که از خونه میای بیرون اگر ندونی مقصد کجاست به جایی نمیرسی، فقط دور دور تو خیابونه اگر قراری که گذاشتی ساعت 10 باشه ولی ساعت 12 برسی از دست دادی قرار رو، زندگی همینه، اگر هدف نداشته باشی ندونی کجا قراره برسی و کی بهش برسی، زندگیت رو از دست دادی الفبای موفقیت در زندگی و هدف داشتن رو با هم میخونیم در کتاب برخیز و بدرخش پس برخیز و بدرخش...

تفکر عصر جدید (10 گام مهم برای رسیدن به آنچه لایقش هستی)

  • 30,000 تومان

همه چیز از ذهن شما شروع می‌شود. هیچ چیز تغییر نمی‌کند مگر آنکه که تصمیم بگیرید که نمی‌خواهید آدم متوسطی باشید. چرا محدودیت‌ها را از خود دور نمی‌کنید؟ شما پتانسیل زیادی در وجودتان دارید. تفکرهای کلیشه‌ای و رایج را کنار بگذارید و ایده‌های جدید را امتحان کنید. نگذارید تحصیلات نوع تربیت یا موقعیت فعلی‌تان شما را محدود کنند. خداوند چنین مقرر کرده است که شما به مراتب بالاتری برسید. خداوند می‌خواهد که شما به مراحل بعدی پیشرفت برسید.

سطح دیگری از تفکر (10 تفکر قدرتمند برای داشتن زندگی سرشار از موفقیت و فراوانی)

  • 49,000 تومان

اگر ارزش خود را بر اساس حمایت، تایید و تشویق مردم پایه‌گذاری کنی آنگاه اگر به هر دلیلی دست از این کار بردارند احساس کم ارزشی خواهی کرد. تا وقتی به تو می‌گویند «تو عالی هستی» حس خوبی خواهی داشت. اما مشکل این است که اگر آن‌ها ذهنیت خود را تغییر دهند و دست از گفتن این جمله بردارند دیگر حسی عالی و مثبت را تجربه نخواهی کرد و نمی‌توانی خود را بر اساس آنچه دیگران به تو می‌دهند یا نمی‌دهند ارزش‌گذاری کنی. مردم اغلب غیر قابل اطمینان هستند. یک روز می‌گویند «تو زیبایی» و روز دیگر می‌گویند «برایم مهم نیستی». یک روز برایت «هلهله» سر می دهند و یک روز می‌گویند «مصلوبش» کنید.

دنیای درون (منبع جهانی عرضه 8 کیفیت انکارناپذیر فرد موفق)

  • 26,900 تومان

غنی‌ترین و ثروتمندترین مکان‌ها، گورستان‌هایی هستند که تجارت‌ها و کسب و کارهایی که هرگز شکل نگرفته، کتاب‌هایی که هیچ‌گاه به رشته تحریر درنیامده، نواها و آهنگ‌هایی که هرگز سر داده نشده، رویاهایی که هرگز در زندگی محقق نشده و نیروهای بالقوه‌ای که هرگز آشکار نشده‌اند، را در خود جای داده‌اند.

مولتی ویتامین روح (چگونه زندگی‌تان را روی موج شادی تنظیم کنید)

  • 22,000 تومان

کتاب مولتی ویتامین روح با راهکارهای عملی به شما نشان می‌دهد چگونه شادی را به معنای واقعی وارد روزهای زندگی‌تان کنید. با خواندن این کتاب شما درمی‌یابید شرایط و موقعیت‌های سخت و بحرانی نقش چندانی در زندگی شما ندارند، بلکه این شما هستید که با باورهای خود زندگی‌تان را می‌سازید. شما می‌آموزید چگونه شادی را به زندگی‌تان تزریق کنید و از تک تک لحظات‌تان لذت ببرید. در این صورت است که خیر و برکت الهی در روزهای زندگی‌تان سرازیر خواهد شد.

هر روز پنج‌شنبه است (چگونه 7 روز هفته را شاد باشید)

  • 150,000 تومان

در کتاب هر روز پنج‌شنبه است، جوئل اوستین، نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا با دادن دلگرمی، راهنمایی‌های معنوی و توصیه‌های عملی نشان می‌دهد که چگونه شادی و خوشبختی را در هر روز هفته و هر روز زندگیتان بیابید. در مواجهه با هرگونه چالش و با قرار گرفتن در موقعیت‌هایی که می‌خواهند شما را بر زمین بزنند، شمایید که می‌توانید پاسخ خود را انتخاب کنید. مهم نیست چه اتفاقی برایتان افتاده یا چه دارید و چه ندارید، بلکه نحوه تفکر شما و تصمیماتی که می‌گیرید اهمیت دارد. اینکه چگونه زندگی کنید کاملا به خودتان و انتخاب‌هایتان بستگی دارد و نه به موقعیتتان. با آگاهی از افکار و احساساتی که هر روز به سمت شما هجوم می‌آورند، می‌توانید انتخاب کنید که فقط شادمانی را برگزینید، درست همان‌گونه که موج رادیویی مورد نظرتان را در رادیوی ماشینتان انتخاب می‌کنید. افکار و احساسات منفی را رها کنید و به برکات خداوند در زندگیتان بچسبید. اوستین شما را تشویق می‌کند که با تبدیل شدن به منبعی از درک و حمایت سرچشمه شادی برای دیگران باشید. شما از طریق راه‌هایی که او پیشنهاد می‌دهد، به جای قضاوت و انتقاد سریع، آن شادمانی و رضایت را کشف خواهید کرد که تنها از وجود افرادی برمی‌خیزد که الهام‌بخش و مشوق دیگران باشند.

آرامش در پرتو ایمان (31 کلام معجزه‌گر برای کامیابی در زندگی)

  • 130,000 تومان

شاید شما الان در برهه سختی از زندگیتان قرار گرفته باشید؛ اما اجازه دهید شما را به چالش بکشم. از کلامات نه برای توصیف موقعیتتان؛ بلکه برای تغییر آن استفاده کنید. از این کتاب به عنوان راهنمای روزانه در جهت اعلام پیروزیتان استفاده کنید. سلامتی را اعلام کنید. خوبی را اعلام کنید. فراوانی را اعلام کنید. با آنچه می‌گویید به سرنوشت می‌گویید به سرنوشت خود جان می‌بخشد.

انسان بهتر (7 اقدام مهم برای بهبود زندگی)

  • 200,000 تومان

به کار بردن اصول هفت گانه این کتاب، می‌تواند به طور القوه فرایندی باشد که زندگی شما را تغییر می‌دهد. در حالی که نمی‌توان تضمین داد که شما ثروتمند یا مشهور خواهید شد، می‌توان به شما اطمینان داد اگر برنامه را دنبال کنید، زندگی سرشارتری خواهید داشت.

صفحه‌ی 1