جو وايتلي


تولیدکننده











بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
عامل جذب
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
هنر خلق نتایج (9 راه قدرتمند برای پاکسازی باورهای محدودکننده)
پول سرعت را دوست دارد از استرس تا موفقیت (کشف 8 قانون برای جذب سریع پول)
فوت و فن جذب خواسته‌ها و نتایج دلخواه (9 روش بسیار قدرتمند برای برداشتن موانع و جذب خواسته‌ها)
پول عاشق سرعت است
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
محدودیت صفر
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
در وضعیت صفر (راز نهایی وضعیت صفر در جستجوی معجزات از طریق هواوپونوپونو)
موسیقی شفابخش
  • 26,000 تومان
  • با تخفیف: 26,000 تومان
محدودیت صفر (راز نهفته مردم هاوایی برای حصول ثروت سلامتی آرامش و فراتر از آن)
همین حالا پول جذب کن (با 1 فرمول 7 مرحله‌ای ساده)
عامل جذب
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان

عامل جذب

  • 145,000 تومان

به نظر می‌آید که ما آینده خود را با احساسات و ادراکات خود خلق می‌کنیم. اگر روی کم و کسری‌هایی که در زندگی داریم تمرکز کنیم، کم و کسری‌های بیشتری به زندگی جذب می‌کنیم. اگر روی پول و ثروت تمرکز کنیم، پول و ثروت بیشتری به دست می‌آوریم و اگر روی عذر و بهانه‌ها تمرکز کینم، با بن‌بست‌ها و موانع بیشتری مواجه می‌شویم. قوه ادارک ما مانند یک آهنربا عمل می‌کند و ما را به همان مسیری می‌کشاند که رویش تمرکز کرده‌ایم.

هنر خلق نتایج (9 راه قدرتمند برای پاکسازی باورهای محدودکننده)

  • 109,000 تومان

راز گمشده‌ی رسیدن به اهدافتان چیست؟ دکتر جو وایتلی، یکی از ستاره‌های فیلم پربازدید راز، راه‌های فوق‌العاده‌ای را پیش پایتان قرار می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، به بزرگ‌ترین اهدافتان برسید. دکتر وایتلی شما را عازم سفری می‌کند که باورهای محدودکننده و انسدادهای انرژی خود را پاکسازی کرده و به نتایج مطلوب دست یابید. او در این کتاب، هنر خلق نتایج را به شما می‌آموزد. با مطالعه‌ی این کتاب ارزشمند، پاسخ پرسش‌های حیاتی زیر را پیدا خواهید کرد: -چرا رسیدن به نتایج دلخواهتان، دشوار بوده است؟ -سریع‌ترین راه پاکسازی موانع دست‌یابی به موفقیت کدام است؟ -باورها چه تأثیری در خلق واقعیت شما داشته و چگونه می‌توان باورها را تغییر داد؟ -نُه تکنیک پاکسازی جهت تسریع در حصول نتایج کدامند؟ در این کتاب، با مطالبی مسحورکننده و قدرت‌بخش مواجه خواهید شد.

پول سرعت را دوست دارد از استرس تا موفقیت (کشف 8 قانون برای جذب سریع پول)

  • 37,000 تومان

پاسخ‌تان به پرسش‌های زیر چیست؟ اگر ناامید شده‌اید اکنون چه کاری می‌توانید انجام دهید؟ ده باور محدود کننده‌تان درباره پول چیست؟ چه کاری بهتر از برنده شدن در لاتاری و قرعه‌کشی است؟ چرا پول چیزی شبیه به چکش یا اره است؟ تنها هدف پول چیست؟ چگونه می‌شود بدون پول موفق شد؟ چه چیزی به طور مخفیانه می‌تواند مانع موفقیت شما شود؟ واقعا چه چیزی در جذب سریع پول فراوان موثر است؟ پاسخ‌های شگفت‌انگیزی را در این کتاب توسط نویسنده مشهور دکتر جو وایتلی دریافت خواهید کرد. او زمانی بی‌خانمان بوده و اکنون میلیون‌ها طرفدار در سراسر دنیا دارد و یکی از 50 سخنران برتر جهان و ستاره فیلم راز است. کتاب‌های زیادی از جمله محدودیت صفر، عامل جذب و عامل فراوانی از او در ایران به چاپ رسیده است وی در این کتاب قدم به قدم با شما پیش می‌رود تا نحوه رسیدن به خواسته‌هایتان را به شما نشان دهد.

فوت و فن جذب خواسته‌ها و نتایج دلخواه (9 روش بسیار قدرتمند برای برداشتن موانع و جذب خواسته‌ها)

  • 149,000 تومان

با مطالعه این کتاب می‌آموزی که چگونه به سرعت به خواسته‌هایت برسی. تو به سیر و سفری می‌روی تا ذهنت از موانع باورهای محدود و دست و پاگیر عبور کند و به موفقیتی که سزاوارش هستی برسی. مطالب مهم کتاب پرسش‌های زیر را برایت روشن می‌کند: چرا رسیدن به نتایج دلخواه سخت است؟ سریع‌ترین راه برای شفافیت موانع پنهان موفقیت کدام است؟ چگونه باورها واقعیت را خلق می‌کند و چطور می‌توانی باورهایت را تغییر دهی؟ تکنیک‌های نه‌گانه‌ی پاکسازی برای رسیدن به خواسته‌ها و نتایج دلخواه کدام است؟

پول عاشق سرعت است

  • 60,000 تومان

نگران شغل‌تان هستید؟ نگران خانه، خانواده یا آینده‌تان هستید؟ از خیلی جهات شما را مقصر نمی‌دانم. اگر همین الان به دنیا نگاهی بیندازید، به‌نظر می‌رسد نسبتا تیره‌و‌تار باشد. نسبتا به‌هم‌ریخته به نظر می‌رسد. چه اتفاقی دارد برای دنیا می‌افتد؟ چه اتفاقی دارد برای اقتصاد می‌افتد؟ چه اتفاقی دارد برای آینده‌ی شما و من می‌افتد؟ حدود سی‌سال پیش بی‌خانمان بودم. بسیار فقیر. می‌دانم گرسنگی چگونه است. می‌دانم به تقلا افتادن چگونه است. اصلا جالب نیست. این جا هستم تا کمک‌تان کنم تا از این کشاکش بیرون بیایید. این‌جا هستم تا دستم را دراز کنم و شما را از این باتلاق بیرون بیاورید. اگر به حرفم گوش کنید و دست‌به‌کار شوید، فرآیند نجات اقتصادی‌تان را شروع خواهید کرد. راهکاری برای دغدغه‌های مالی و اقتصادی‌تان پیدا خواهید کرد. تنها کاری که باید بکنید این است که پیاده‌سازی‌اش کنید. یادتان باشد پول عاشق سرعت است.

عامل فراوانی (چگونه به فراوانی نامحدود جهان هستی و به هرچه همیشه در زندگی می خواستید دست یابید)

  • 42,000 تومان

در کتاب عامل فراوانی، بیش از 40 نویسنده از سراسر جهان به نویسنده و کارشناس مشهور قانون جذب، جو وایتلی می پیوندند تا اسرار فراوانيِ خود را با او به اشتراک بگذارند. این کتاب مجموعه ای از داستان های واقعی کارشناسان حوزه تجارت، معنویت، کارآفرینی، امور مالی، پزشکی، روابط جنسی و موارد دیگر است. آن ها نویسندگان، سخنرانان، معلمان و مشاورانی هستند که دانش خود را با شما در میان می گذارند. داستان زندگی شخصی افراد مختلف، قصه ی درجات ثروت آن ها و داستان های رشد شخصی شان که شما با خواندن شان می خندید، گریه می کنید و زندگی تان تغییر خواهد کرد. کتاب عامل فراوانی راهنمايِ شخصی شما برای دستیابی به وفور نامحدود در هر زمینه از زندگی تان است. به جو وایتلی، نویسنده کتاب هایی مانند محدودیت صفر، عامل جذب و ستاره فیلم راز بپیوندید و یاد بگیرید که چگونه می توانید قانون جذب و قدرتِ تفکر مثبت را در زندگی خود به کار بگیرید تا بتوانید درآمدی بیشتر، حرفه ای موفق تر، سلامتی کامل تر، یا روابطی دوست داشتنی تر را تجربه کنید.

محدودیت صفر

  • 55,000 تومان

این کتاب می‌تواند جهان را بیدار کند . این کتاب از قدرت چهار جمله ساده که می‌تواند یک زندگی ساده را دگرگون کند پرده برداشته است . یک توصیه دارم که ده جلد از این کتاب را بخرید ، یک جلد برای خودتان نگه دارید و الباقی را به کسانی که دوستشان دارید هدیه بدهید . جو ویتالی آنچه را که اصول روانشناسی است در این کتاب ارائه می‌دهد . وقتی تمام این راهکارها را در کنار هم خلاصه کنید به یک روش ساده می‌رسید . فقط یک پاسخ به دفع مشکلات زندگی وجوددارد و آن عشق و قدردانی است . حتما این کتاب را مطالعه کنید ، چون به شما می‌فهماند که توانایی و قدرت مقابله با مشکلات در شما وجود دارد .

در وضعیت صفر (راز نهایی وضعیت صفر در جستجوی معجزات از طریق هواوپونوپونو)

  • 48,000 تومان

کتاب در وضعیت صفر حاوی داستان ها و فرآیندهای جدیدی است که به تشریح مرحله ی چهارم هواوپونوپونو یعنی بیداری می پردازند. کتاب قلبی جو وایتلی (محدودیت صفر) شیوه ی منحصر به فردی در زمینه ی خودیاری ارائه میدهد که به افراد پر مشغله و مضطرب کمک میکند تا بر موانع و محدودیت ها غلبه کرده و به اهدافشان دست پیدا کنند. این اولین باری است که یک روش اسرار آمیز متعق به بومیان هاوایی با نام هواوپونوپونو؛ سلامتی، ثروت، سعادت و بیش از اینها را برای افراد به ارمغان می آورد. این کتاب به هزاران خواننده کمک کرده است که بر همه ی اتفاقات زندگی خود مسلط شوند تا به رویاهای خود دست یابند. کتاب در وضعیت صفر در ادامه ی مطالب کتاب محدودیت صفر نوشته شده است. این کتاب حاوی داستان متفاوتی است که فرایند جدیدی را شرح میدهند و چهارمین مرحله (بیداری) از مراحل ذکر شده در کتاب محدودیت صفر را نیز معرفی میکند. مطالب این کتاب نشان میدهند که چگونه فرایند پاک سازی؛ داده ها و باورهایی که ناآگاهانه به ذهن ناخودآگاه خود انتقال داده اید را از درون ذهن تان پاک میکند. همچنین، این کتاب نشان میدهد که چطور تکرار چهار عبارت «متاسفم، لطفا مرا ببخش، سپاسگزارم و دوستت دارم» می تواند شما را در رسیدن به وضعیت صفر و بدون داده کمک میکند. زندگی همواره پر است از چالش ها و مشکلات رنگارنگ،انجام دادن هواوپونوپونو شما را برای رهایی از موانع و دست یابی به فرصت های ناب در زندگی یاری میکند.

موسیقی شفابخش

  • 26,000 تومان

موسیقی، بخش اعظیمی از برنامه‌ریزی ذهن و زندگی را در برمی‌گیرد. آن‌‌قدر مهم است که دکتر جو ویتالی خودش را مجبور کرده که یکسال از زندگی را صرف نوشتن کتاب موسیقی شفابخش، یادگیری ساز و ساخت موسیقی‌های شفابخش کند تا شما با فراسوی آن‌چه تاکنون از موسیقی می‌دانسته‌اید آشنا شوید. بعد از خواندن این کتاب از موسیقی در بعدی دیگر بهره خواهید برد. در جهت عشق، حیات‌بخشی، ثروت؛ خوشبختی و شفا.

محدودیت صفر (راز نهفته مردم هاوایی برای حصول ثروت سلامتی آرامش و فراتر از آن)

  • 135,000 تومان

«کتاب مسحورکننده‌ی محدودیت صفر می‌تواند بشریت را بیدار کند. این کتاب، قدرت 4 عبارت ساده را برای دگرگونی زندگی‌تان به تصویر می کشد. کتابی مبتتنی بر عشق از نویسنده‌ای عشق‌طلب. این کتاب فوق‌العاده ارزشمند است!» (دبی فورد، نویسنده کتاب پرفروش نیمه تاریک وجود) «من عاشق این کتاب هستم. فکر می‌کنم این کتاب راهنمای فوق‌العاده‌ای برای تغییر در زندگی حداقل یک نسل باشد. این کتاب می‌‌تواند رویداد برجسته‌ای برای مورخان محسوب شود. به نظر من، این کتاب می‌تواند شروع جنبشی برای پایان به جنگ، فقر و ویرانی محیط زیست در زمین عزیزمان باشد.» (دکتر مارک گیتلر) « این کتاب همه الگوهای پیچیده و گیج‌کننده گذشته درباره موفقیت را کنار زده و مسیر تازه و روشی برای دگرگونی زندگی فقط با برداشتن یک قدم را آشکار می‌سازد. با خواندن محدودیت صفر وایتلی، آماده سفری چالش برانگیز و الهام‌بخشی شوید که ورای تصورتان است.» (کرگ پرین)

همین حالا پول جذب کن (با 1 فرمول 7 مرحله‌ای ساده)

  • 30,000 تومان

اگر نمی‌دانید در شرایط سخت اقتصادی که رسانه‌ها دائم اعلام می‌کنند دچار رکود یا حتی بحران اقتصادی شده‌ایم، چطور می‌شود درآمد کسب کرد، درست آمده‌اید. اگر با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنید یا دلواپس کار یا آینده هستید، درست آمده‌اید. اسم من جو ویتالی‌ست و دوست دارم کمک کنم از همین حالا پول را به سمت خودتان جذب کنید. من یک فرمول هفت مرحله‌ای طراحی کرده‌ام که واقعا جواب می‌دهد. تمام کاری که باید بکنید این است که این کتاب را بخوانید و اولین قدم را بردارید. بله‏ ساده است. اگر به من اعتماد کنید و دست به اقدام بزنید، کمک‌تان خواهم کرد. یک بار برای همیشه می‌توانید همه‌ی آن کشمکش‌ها را پشت سر بگذارید. می‌توانید از ناامیدی رها شوید و به نقطه‌ی سرشار از آرامش، کامیابی و شادی برسید.

عامل جذب

  • 38,000 تومان

جو ویتالی نه تنها در فیلم راز دیده شده بلکه یکی از معدود کسانی‌ست که قانو ن جذب را به خوبی می‌شناسد و آن را در پنج مرحله عامل جذب بیان می‌کند. عامل جذب کلید فراوانی بی‌پایان است . این کتاب آموزش می‌دهد که چگونه کنترل باورهای ذهنمان را به دست بگیریم و زندگی که رویایش را داشتیم جذب کنیم. اگر شما کارهایی را که جو گفته انجام دهید چیزی فراتر از آن‌چه در حال حاضر می‌توانید تصور کنید را خواهید داشت. عامل جذب رازی‌ست که فیلم راز هم آن را به شما نگفته است.

1  صفحه‌ی 1