جان گري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فلسفه گربه‌ای (گربه‌ها و معنای زندگی)
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
گربه‌صفتی (1 راهنمای فلسفی)
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
فلسفه سیاسی آیزایا برلین
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
فلسفه سیاسی فون هایک
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
مردان مریخی زنان ونوسی
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
مردان مریخی زنان ونوسی
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
مردان مریخی زنان ونوسی (راهنمای روابط زناشویی)
موفقیت نامحدود مردان مریخی و زنان ونوسی
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
القاعده و معنای مدرن بودن
  • 12,500 تومان
  • با تخفیف: 12,500 تومان
چرا مریخ و ونوس به هم برخورد می‌کنند (چرا مردان و زنان با هم ناسازگاری می‌کنند)
ونوس آتشی مریخ یخی (تعادل هورمونی کلید زندگی عشق انرژی)

فلسفه گربه‌ای (گربه‌ها و معنای زندگی)

  • 145,000 تومان

برای انسان تأمل فاصله گرفتن از زندگی است. برای گربه تأمل خود حسِ زندگی است. گربه‌ها در دنیای بیرون پنجره به دنبال معنا نیستند. گربه‌ها به ما یاد می‌دهند جستجوی معنا مانند جستجوی خوشبختی است، یعنی دیوانگی‌ست. معنای زندگی یک لمس، یک عطر است که اتفاقی به مشام می‌رسد و پیش از آنکه بدانی رفته است. کتاب «فلسفه گربه‌ای: گربه‌ها و معنای زندگی» به درس‌های فلسفی‌ای می‌پردازد که انسان می‌تواند از گربه‌ها بیاموزد. تاکید کتاب بیش از روش‌ها، ایده‌ها و اخلاقیاتی که داستان زندگی‌مان را پیشاپیش تعریف می‌کنند، بر خود «زندگی» است.

گربه‌صفتی (1 راهنمای فلسفی)

  • 170,000 تومان

این که گربه ها هیچ رهبری را نمی‌پذیرند احتمالا یکی از عللی است که آنها تسلیم انسان‌ها نیستند. گربه‌ها از انسان‌هایی که اکنون بسیاری‌شان با آنها زندگی می‌کنند نه اطاعت می‌کنند و نه به آنها احترام می‌گذارند. حتی وقتی به ما تکیه می‌کنند همچنان مستقل از ما می‌مانند. اگر به ما محبت نشان می‌دهند، این صرفا عشق و علاقه مصلحتی نیست. آنها اگر از همراهی با ما لذت نبرند ما را ترک می‌کنند. اگر ماندند، به این علت است که می‌خواهند با ما باشند. این نیز دلیلی است بر اینکه چرا بسیاری از ما آنها را گرامی می‌داریم.

فلسفه سیاسی آیزایا برلین

  • 50,000 تومان

ایزایا برلین هم مثل بسیاری از فیلسوفان سیاسی برجسته قرن بیستم مهاجر بود. او از روسیه به بریتانیا مهاجرت کرده بود. تجربه‌اش از ضربه‌های دردناک سیاسی و از رژیم های توتالیتر قرن بیستم دست اول و مستقیم بود و همین‌ها به علاوه تعلیم و تربیت بریتانیایی او بود که افکار اندیشه‌های سیاسی‌اش را شکل داد.

فلسفه سیاسی فون هایک

  • 50,000 تومان

فردریش فون هایک یکی از نظریه پردازان اجتماعی قرن بیستم است که احتمالا بیش از هر نظریه پرداز دیگری حقانیت خود را در نتیجه وقایعی که رخ داد محرز و مسلم دید، دست کم در اعتقاد اصلی و محوری خویش.او همچنین بیش از هر فیلسوف سیاسی معاصر دیگری شخصا نفوذ و تاثیر سیاسی چشمگیری داشت. هایک در آثارش به برخی از دشوارترین و هولناک ترین مسائل عصر می‌پردازد و سعی در روشن کردن آن‌ها دارد؛ و این کار را در چارچوب اندیشه‌ای به انجام می‌رساند که متفکران کلاسیک لیبرال پی ریخته بودند. او در صورت‌بندی تازه لیبرالیسم کلاسیک موفق می‌شود مجموعه‌ای از اندیشه‌ها را شکل دهد که به اندازه اندیشه‌های نویسندگان کلاسیک لیبرال قدرتمند است و در عین حال در برابر نقدها از خود لیبرالیسم کلاسیک مقاوم‌تر.

مردان مریخی زنان ونوسی

  • 45,000 تومان

پس از مطالعه این کتاب و استفاده از توصیه‌های آن جهت بهبود روابط خود و دستیابی به خواسته‌هایتانء برای داشتن رابطه‌ای موفق و سالم با همسرتانء آماده می‌شوید. حال برای داشتن امید و آرامشء دلایل خوبی دارید. شما اکنون تجارب و اطلاعات خوبی از فصل‌های عشق در دست دارید.

مریخی‌ها و ونوسی‌های عاشق (سرگذشت‌های واقعی و الهام‌بخش روابط سازنده و رفع اختلاف‌های زناشویی بین زنان و مردان)

  • 22,900 تومان

تجربیات مریخی‌ها و ونوسی‌های عاشق، داستان زندگی واقعی زوج‌های موفقی است که چون از اعماق دل برآمده است، لاجرم بر دل می‌نشیند. میلیون‌ها خواننده از کتاب‌های قبلی و پرفروش جان گری درباره روابط متقابل درست نکاتی فراوان آموخته‌اند؛ کتاب‌هایی از قبیل «مردان مریخی و زنان ونوسی»، «مریخی و ونوسی در قرارهای ملاقات» و «مریخی و ونوسی در زندگی خصوصی». دل‌گرمی بیش از حد طرفداران کتاب‌های گری باعث شد که او از تعدادی از خوانندگان خود، که درس‌های او را به ‌کار بستند و موفق شدند، بخواهد تجربیات زندگی مشترک خود را با دیگران در میان بگذارند. حاصل این کار، مجموعه حاضر است که به همراه نظریات شخصی دکتر گری، شما را وادار خواهد کرد بخندید، گریه کنید و سر خود را به علامت تایید تکان بدهید. خوانندگان گری به سوال‌هایی مانند موارد ذیل پاسخ می‌دهند: ـ در روابط خود به چه مشکلاتی برخوردید و چگونه بر آن‌ها فائق آمدید؟ ـ شما و همسرتان چه کارهای خاصی برای همدیگر انجام می‌دهید؟ ـ بهترین روش گفتگو برای ایجاد رابطه بین شما چیست؟ ـ چیزهایی را که آموخته‌اید چگونه به کار می‌بندید؟ ـ عشق شما اکنون با آن‌چه قبلا بوده است، چه تفاوتی دارد؟ پاسخ سوال‌های فوق واضح‌تر از هر کتاب دیگری نظرات و اندرزهای گری را به نمایش می‌گذارد و این می‌تواند به ایجاد رابطه سالم و عاشقانه در زندگی شما بینجامد.

مردان مریخی زنان ونوسی

  • 65,000 تومان

در هر فصل این کتاب، رموز گوناگونی یاد خواهید گرفت تا بتوانید رابطه‌ای مملو از عشق و محبت مداوم را حفظ نمایید. هر رازی که کشف می‌کنید، توانایی شما را برای داشتن رابطه برتر، افزون خواهد کرد.

مردان مریخی زنان ونوسی (راهنمای روابط زناشویی)

  • 50,000 تومان

زن و مرد با هم تفاوت دارند و اطلاع از کم و کیف این تفاوت‌ها راه‌گشای تفاهم آن‌هاست. این کتاب که کلیه مباحث آن ماحصل تجربیات دقیق در طی سال‌ها تحقیق و جلسات مشاوره با خانواده‌های شرکت‌کننده در دوره‌های آموزشی است، چنین هدفی را دنبال می‌کند.

موفقیت نامحدود مردان مریخی و زنان ونوسی

  • 45,000 تومان

راه رفتن روی آب به ‌طور یقین خارق‌العاده است. اما با آرامش راه رفتن روی زمین حتی معجزه بزرگ‌تری است. تغییر آب به شراب شگفت‌انگیز است، اما امکان‌پذیرتر این است که یک تمایل ناسالم را تبدیل به یک خواسته سالم نماییم. زنده کردن مرده‌ها به وضوح یک نمایش خارق‌العاده از قدرت خداوند است، اما درمان دل درد دختری، یا رفع گوش درد، یا بهتر است بگوییم، احساس تندرستی نشاط‌آفرین، طوری که در وهله اول بیمار نشوید، نیز یک معجزه خارق‌العاده است. نیروی خلق معجزه‌های امکان‌پذیر اکنون در دسترس همه قرار دارد...

القاعده و معنای مدرن بودن

  • 12,500 تومان

هیچ کلیشه‌ای گمراه کننده‌تر از این نیست که القاعده را بازگشت به دوران قرون وسطی بدانیم. القاعده محصول تبعی جهانی‌سازی است. مثل کارتل‌های جهانی مواد مخدر و کوپوریشن‌های مجازی کسب و کار که در دهه 90 به وجود آمدند، القاعده در زمانی به وجود آمد که مقررات‌زدایی مالی ثروت‌های کلان خارجی به وجود آمده و جنایتکاری سازمان‌یافته جهانی شده بود. متمایزترین مشخصه‌های القاعده برنامه‌ریزی یک خشونت سازمان‌یافته‌ی خصوصی در سراسر جهان است که د ر گذشته ناممکن بود. همین‌طور، این باور که با اقدامات تخریبی حیرت‌آور می‌توان جهانی پدید آود، در قرون وسطی وجود نداشت. نزدیک‌ترین خویشاوندان القاعده آنارشیست‌های اواخر قرن نوزدهم اروپایند. هر کس تردید دارد که ترور انقلابی، یک اختراع مدرن است، تصمیم گرفته است که تاریخ اخیر به فراموشی بسپارد. اتحاد جماهیر شوروی کوششی برای تجسم بخشیدن به ایدئال روشنگری، جهانی بدون قدرت و تضاد بود. در اجرای این اندیشه ده‌ها میلیون نفر انسان را کشت و به بردگی کشید. آلمان نازی بدترین نسل کشی تاریخ را مرتکب شد. این کار را با هدف پرورش نوع جدیدی از انسان به انجام رساند. هیچ دورانی در گذشته چنین پروژه‌هایی را در سر نپرورانده. اتاق‌های گاز وگولاگ‌ها، مدرن‌اند.

چرا مریخ و ونوس به هم برخورد می‌کنند (چرا مردان و زنان با هم ناسازگاری می‌کنند)

  • 28,000 تومان

با مطالعه این کتاب ضمن مرور وقایع و گفتارهای روزمره روزانه که قبلا به آن‌ها توجه خاصی نداشتید، یاد خواهید گرفت که رفتارهای همسر خویش را درک نموده و نسبت به آن عکس‌العمل‌های مناسب داشته باشید. یاد خواهید گرفت که چگونه بر استرس‌های روزمره زندگی خود غلبه کنید و از سختی‌های زندگی برای استحکام روابط عاشقانه خویش بهره بگیرید.

ونوس آتشی مریخ یخی (تعادل هورمونی کلید زندگی عشق انرژی)

  • 35,000 تومان

کتاب «ونوس آتشی، مریخ یخی» دانش و نکات ساده‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد تا از میزان هورمون‌های شادابی و سرحالی در بدن خود و شریک زندگی‌تان اطلاع پیدا کنید و درباره هورمون‌های تنش‌زا - به ویژه، اثر زیان‌آور آن‌ها بر سلامت بدن و ایجاد اختلال در توانایی درک یکدیگر - به شما آموزش می‌دهد. در خلال این آموزش‌ها، می‌گوید که چگونه تغذیه خوب، قند خون متعادل، خواب عمیق و کافی و اضافه کردن برخی مکمل‌های غذایی جدید به طور شگفت‌انگیز کمک می‌کند تا بدانید هورمون‌هایی که در روزی پرتنش مصرف می‌کنید، چگونه باید بازسازی شود. با مطالعه این کتاب می‌آموزید چگونه شما و شریک زندگی‌تان درباره نحوه برخورد با زنان و مردان با تنش بهره بگیرید تا زندگی‌ای طولانی، پر از عشق، شادی و سرزندگی را برای خود تضمین کنید. هیچ احتیاجی نیست برای دستیابی به این‌ها، دنیای خود را به کلی تغییر دهید. فقط چند تغییر و جابجایی نامحسوس و جزئی - و عزمی قوی لازم است تا شاهد رابطه‌ای چنان اقناع‌کننده، حمایت‌گرانه و متقابل باشید، که حتی در خواب هم نمی‌دیدید! جان گری، در این کتاب توضیح می‌دهد چگونه ذهن و حالت‌های خلقی ما تحت تاثیر هورمون‌ها قرار می‌گیرند و چرا تعادل هورمونی کلید رابطه موفق و زندگی شادمان است. جان گری یکی از متخصصان بنام بین‌المللی در حوزه برقراری ارتباط و رابطه زناشویی است. موضوع اصلی کتاب‌های جان گری منحصرا بر آگاه کردن مردان و زنان از تفاوت‌های جنسیتی خود در مورد درک، احترام و قدردانی متقابل است.

1  2  صفحه‌ی 1