جان گاتمن جولي شوارتز گاتمن داگلاس آبرامز راشل كارلتون آبرامز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
8 پیمان برای پایداری عشق
  • 137,500 تومان
  • با تخفیف: 137,500 تومان
8 قرار عاشقانه (گفت‌و گوهای ضروری برای عشقی ابدی)
راهنمای مردان برای شناخت زنان
  • 179,900 تومان
  • با تخفیف: 179,900 تومان

8 قرار عاشقانه (گفت‌و گوهای ضروری برای عشقی ابدی)

  • 243,000 تومان

همه ما گاهی اشتباه می‌کنیم و در ارتباطات دچار بدفهمی می‌شویم. آن‌جاست که ترمیم رابطه اهمیت پیدا می‌کند. اگر در برقراری رابطه انتظار هیچ اشتباهی را نداشته باشیم، مانند این است که هر وقت به توپ گلف ضربه می‌زنیم، انتظار داشته باشیم داخل سوراخ بیفتد. گاتمن‌ها حدود 35 سال روی برقراری صلح در خانه‌ها و کمک به زوج‌ها برای اقدامات بهتر در تعارض‌هایشان کار کرده‌اند. کتاب هشت قرار عاشقانه آخرین اثر ان‌هاست. مولفان این کتاب بعد از سال‌ها پژوهش در این حوزه به هشت موضوع مهم در گفتگوی زوج‌ها دست یافته‌اند که صحبت در مورد آن‌ها برای خلق عشقی ابدی ضروری است. این کتاب کمکمان می‌کند: - دوستان بهتر و صمیمی‌تری با یکدیگر باشیم. - با آغوشی باز به استقبال تعارض‌ها و تفاوت‌هایمان برویم. - براساس ارزش‌ها و رویاهایمان معنایی مشترک بسازیم.

راهنمای مردان برای شناخت زنان

  • 179,900 تومان

هیچ اجباری در کار نیست فقط بدانید این کتاب شانسی بزرگ است، زیرا ناجی ما مردهاست و ما را به رهایی و عشقی ماندگار می‌رساند. اگر می‌خواهید یاد بگیرید که چطور بهترین شریک زندگی بشید، فقط این کتاب را بخوانید. نتایج تحقیقات و مشاهداتی که جان گاتمن در طی چهل سال از لابراتوار عشق به دست آورده است، حقیقتی انکارنکردنی را فاش می‌کند. کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان راز جذب یک زن، جلب رضایت او و خلق رابطه‌ای بلند مدت و ماندگار را بازگو می‌کند. در طول تاریخ برای اولین‌ بار پاسخی علمی به این سوال داده شده است که زنان از مردان چه می‌خواهند...

اسرار دلربایی زنان واقعا چه می‌خواهند (اسرار علمی کشف شده در آزمایشگاه عشق درباره آن‌چه زنان واقعا می‌خواهند)

  • 17,900 تومان

روزگاری فیلسوفی معروف گفت :« این‌که سعی کنید زنان را درک کنید، مثل این است که تلاش کنید رنگ نهم را ببویید.» اما حقیقت این است که مردها فقط زمانی می‌توانند زنان را درک کنند و بفهمند که به سود خودشان است. تنها چیزی که آن‌ها بدان نیاز دارند مدرسی مناسب است و کم‌کم متوجه می‌شوند که هیچ مدرسی بهتر از آقای جان گاتمن وجود ندارد. او دکتر است و محقق روابط برجسته، همچنین نویسنده کتاب پرفروش هفت اصل اخلاقی برای موفقیت در ازدواج. این اثر شامل پاسخ‌هایی است که در واقع جنبه علمی دارند و سوال را این‌گونه مطرح کرده است که «زن‌ها از مردها چه می‌خواهند؟»، همچنین نشانه‌های مردانگی را نشان می‌دهد که برای بیشتر خانم‌ها بسیار جذاب است و به آقایان کمک می‌کند مهارت‌‌های خود را گسترش دهند تا بتوانند برای همسرانشان همان مرد دلخواه باشند.

صفحه‌ی 1