جان كابات زين


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درمان شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی برای افسردگی
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان
بازگشت به خانه (108 درس در خصوص ذهن‌آگاهی)
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
بگذار همه‌چیز آموزگارت باشد (100 درس ذهن‌آگاهی)
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
ذهن‌آگاهی برای آغازگران (راهی برای به‌سازی لحظه حال و تمام زندگی)
بگذار همه‌ چیز آموزگار تو شود (100 درس توجه‌آگاهی)

درمان شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی برای افسردگی

  • 250,000 تومان

ذهن‌آگاهی شکلی از مراقبه است که ریشه در تعالیم و آئین مذهبی شرقی خصوصاً بودا دارد. به زبان ساده به معنای آگاه بودن از افکار، رفتار، هیجان‌ها و احساس‌ها است و شکل خاصی از توجه محسوب می‌شود. ‌ذهن‌آگاهی از طریق توجه هدفمند و غیرقضاوتی و به شیوه‌ای خاص به لحظه و شرایط کنونی پدید می‌آید. کتاب درمان شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی برای افسردگی برای کمک به افرادی که دچار دوره‌های مکرر افسردگی و ناراحتی مزمن هستند، طراحی شده ‌است. این درمان، مراجع را قادر می‌سازد که بدون قضاوت درباره تجاربش، آنها را درک کند. همچنین با به چالش کشیدن و پذیرش باورها و احساساتش روابط خود را با دیگران تغییر دهد. سلامت روان‌ بخش مهمی از سلامتی و تندرستی است. یادگیری نحوه کنار آمدن با شرایط فعلی‌مان به روشی سالم می‌تواند به خودمان، خانواده‌مان و جامعه‌مان کمک کند و درمان شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی برای افسردگی یکی از روش‌های طبیعی‌ای است که می‌تواند به ما در این راه کمک کند. نشان داده ‌شده ‌است که این کتاب و سایر تمرین‌های مراقبه‌ای باعث کاهش اضطراب، افسردگی، اختلال استرس پس از سانحه، کاهش استرس و کاهش سطوح هورمون کورتیزول شده و برای همه سنین مفید است.

بازگشت به خانه (108 درس در خصوص ذهن‌آگاهی)

  • 90,000 تومان

ذهن‌آگاهی سفری ماجراجویانه در مسیر شفا و دگردیسی است. ذهن‌آگاهی یعنی آگاهی از تجربیاتمان از طریق توجهی لطیف به هرچه در حوزۀ آگاهی ما ظاهر می‌شود، گویی همه چیز دارای اهمیت است، حتی در لحظاتی که احساس ناامیدی، وحشت و غرق‌شدگی می‌کنیم. با بازگذاشتن ذهنمان نسبت به لحظۀ حال همانطور که هست- نه آنگونه که ما می‌خواهیم باشد- می‌توان فعالانه به تمرین ذهن‌آگاهی پرداخت. این کار اصلاً کار ساده‌ای نیست، اما اگر برای چند لحظه بتوانید انجامش دهید می‌تواند عمیقاً روشنگر باشد، و اگر بتوانید این حضور را حفظ کنید، روشنگری به مراتب بیشتر خواهد شد. اعتماد به آگاهی گاهی نیازمند یادآوری‌های لطیف و الهام‌بخش است. 108 عبارت بینشی موجود در این کتاب می‌توانند نقش این یادآور را ایفا کنند. این اشارات و عباراتی که از کتاب"به بیداری رسیدن: شفای خود و دنیایمان از طریق ذهن‌آگاهی"نوشتۀ جان کابات زین گردآوری شده‌اند، می‌توانند مشوقی باشند برای پرورش ذهن‌آگاهی در زندگی روزمره.

بگذار همه‌چیز آموزگارت باشد (100 درس ذهن‌آگاهی)

  • 100,000 تومان

ذهن‌آگاهی سفری ماجراجویانه در مسیر شفا و دگردیسی است. ذهن‌آگاهی یعنی آگاهی از ذهن تجربیات‌مان از طریق توجهی لطیف به هرچه در حوزه آگاهی ما ظاهر می‌شود، گویی همه‌چیز دارای اهمیت است، حتی در لحظاتی که احساس ناامیدی، وحشت و غرق‌شدگی می‌کنیم. با باز گذاشتن ذهنمان نسبت به لحظه حال همان‌طور که هست ـ نه آن‌گونه که ما می‌خواهیم باشد ـ می‌توان فعالانه به تمرین ذهن‌آگاهی پرداخت. این کار اصلا کار ساده‌ای نیست، اما اگر برای چند لحظه بتوانید انجامش دهید، می‌تواند عمیقا روشن‌گر باشد، و اگر بتوانید این حضور را حفظ کنید، روشن‌گری به مراتب بیش‌تر خواهد بود. اعتماد به آگاهی، گاهی نیازمند یادآوری‌های لطیف و الهام‌بخش است. 100 عبارت بینشی موجود در این کتاب می‌توانند نقش این یادآور را ایفا کنند. این اشارات و عباراتی که از کتاب «به بیداری رسیدن: شفای خود و دنیایمان از طریق ذهن‌آگاهی» نوشته جان کابات‌زین گردآوری شده‌اند، می‌توانند مشوقی باشند برای پرورش ذهن‌آگاهی در زندگی روزمره.

ذهن‌آگاهی برای آغازگران (راهی برای به‌سازی لحظه حال و تمام زندگی)

  • 110,000 تومان

«ذهن‌آگاهی برای آغازگران» دعوت می‌کند تا بیاموزید چگونه رابطه‌تان را با شیوه‌های فکر کردن، احساس کردن، عشق، کار و بازی، متحول سازید. بدین ترتیب شما در واقعیت کامل‌تری از خویشتن بیدار می‌شوید و در آن، درک واقعی‌تری از خود را تجربه خواهید کرد. در اینجا، معلم، دانشمند و درمانگر بالینی که برای اولین بار فواید ذهن‌آگاهی را با روند طب غربی نشان داده است، کتابی را عرضه می‌کند که شما به سه طریق می‌توانید از آن بهره‌مند شوید: به عنوان مجموعه‌ای از مراقبه‌ها و تمرینات برای کاویدن بی‌نقشه و بدون مقاومت، به عنوان مطالعه‌ای روشنگر و جذاب از آغاز تا پایان، به عنوان بازگشایی درس روزانه کتاب پایه در تمرین ذهن‌آگاهی. (چاپ جدید این کتاب توسط ناشر بدون سی‌دی ارائه می‌شود.)

بگذار همه‌ چیز آموزگار تو شود (100 درس توجه‌آگاهی)

  • 50,000 تومان

این کتاب از زندگی سرتاسر فاجعه - کتابی که در آن مراقبه توجه‌آگاهی، برنامه MBSR و کاربرد توجه‌آگاهی برای استرس، درد و بیماری و به طور مفصل شرح داده شده - استخراج شده است و می‌تواند برای تمرین توجه‌آگاهی و کشف دوباره عمیق‌ترین و بهترین خصلت‌هایتان دری به روی شما بگشاید. هر کدام از صد درس این کتاب عملا آن‌چه هم‌اکنون می‌دانید را به شیوه‌ای عمیق برای شما بازگو می‌کند. منظورم چنین دانشی است: در هر لحظه امکان انتخاب دارید؛ انتخاب این که در هر لحظه به صورت درونی و بیرونی و فارغ از آن‌چه اتفاق می‌افتد رابطه‌ای خردمندانه با آن لحظه برقرار کنید.

صفحه‌ی 1