بورلي انگل


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تقصیر تو نبود (رهایی از شرم ناشی از سوءاستفاده در دوران کودکی با استفاده از نیروی شفقت به خود)
رهایی از سوء‌استفاده هیجانی (گذر از شرمی که سزاوار آن نیستید)
سندروم دختر خوب (10 قدم تا رسیدن به قدرت و پایان دادن به آزارها)
پایان دادن به آزار احساسی در روابط عاطفی (نه بیازاریم و نه آزرده شویم)

تقصیر تو نبود (رهایی از شرم ناشی از سوءاستفاده در دوران کودکی با استفاده از نیروی شفقت به خود)

  • 135,000 تومان

درمانگران سال‌ها به مراجعان آموزش می‌دادند که «کودک درون خود» را تقویت کنند و این راهبرد درمانی در موارد بسیاری اثربخش واقع می‌شد اما آموزش شفقت به خود چیزی فراتر از این حرف‌ها است و به قربانیان کمک می‌کند که با رنج کودکی خود ارتباط عمیق‌تری برقرار کنند. آنها به خاطرات خود از سوء‌استفاده جسمی، جنسی، هیجانی و بی‌توجهی می‌پیوندند اما این بار با فاصله، نه اینکه از نو سوء‌استفاده را تجربه کنند، بلکه در قالب شاهدی مشفق آن خاطرات را به یاد می‌آورند و بدون اینکه دوباره تبدیل به آن کودک شوند، نسبت به کودکی خود، شفقت می‌ورزند. به این ترتیب با یادآوری خاطرات، احتمال تجربه مجدد تروما کاهش می‌یابد و این امکان را به فرد می‌دهد که خود او محافظ و مراقب عاشقی باشد که در کودکی به آن نیاز داشت. این مراقب به او کمک می‌کند تا زخم‌های خویش را التیام بخشد و بیاموزد که اکنون با خود مهرورزانه‌تر و عاشقانه‌تر رفتار کند.

رهایی از سوء‌استفاده هیجانی (گذر از شرمی که سزاوار آن نیستید)

  • 120,000 تومان

آیا همسرتان، شما را به‌خصوص در مقابل دیگران تحقیر می‌کند؟ آیا هیچ‌گاه نمی‌توانید همسرتان را خشنود سازید؟ آیا متقاعد شده‌اید که مشکلی در شما وجود دارد؟ آیا برای اقرار اینکه مورد سوءاستفاده قرار گرفته‌اید، بیش از اندازه احساس شرم می‌کنید؟ در این کتاب بِوِرلی اِنگِل تکنیک‌هایی را که یک سوءاستفاده‌گر برای به دست آوردن کنترلتان و در هم شکستن روح و روانتان به‌کار می‌گیرد، افشا کرده و هدایتتان می‌کند که چگونه خود را از دست شرم رها سازید؛ شرمی که شما را از زندگی و عشقی که لایق آن هستید باز می‌دارد. فرد سوءاستفاده‌گر با استفاده از عمیق‌ترین ترس‌هایتان، شما را از داشتن عزت نفس، ارزش و احترام محروم می‌سازد. باعث می‌شود برای رهایی از رابطه، احساس نالایق بودن و به‌طور کل ناتوانی کنید اما در این کتاب شما به ابزاری قدرتمند مسلح خواهید شد که به‌وسیلۀ آن با شرمتان مبارزه کنید: خودشفقتی؛ اِنگِل به شما می‌آموزد که چطور به آن دست‌یابید. با استفاده از برنامۀ بسیار مؤثر کاهش شرم، او با پیشنهاد مراحل خاصی به شما کمک می‌کند تا روند بهبودی خود را آغاز کنید و اعتمادبه‌نفس خود را بازیابید. این کتاب منبع بسیار گران‌بهایی برای درمانگران و مددکاران و مردان و زنانی است که از سوءاستفادۀ هیجانی رنج می‌برند. کتاب «رهایی از سوءاستفادۀ هیجانی»، برای هر فردی که به دنبال شکستن زنجیرۀ شرم خود و خواهان دستیابی به رهایی هیجانی برای ساختن روابط سالم‌تر و بادوام‌تر است، راهنمایی حمایت‌کننده و پرورش‌دهنده خواهد بود.

شکستن چرخه سو‹استفاده و بدرفتاری (چگونه برای خلق آینده‌ای عاری از سو‹استفاده از گذشته‌تان عبور کنید)

  • 150,000 تومان

اگر در کودکی یا نوجوانی مورد سوءاستفاده عاطفی، جسمی یا جنسی قرار گرفتید یا اگر نادیده گرفته شده‌اید یا رهایتان کرده‌اند، در این صورت دیگر مسئله این نیست که آیا شما به چرخه سوءاستفاده ادامه خواهید داد یا خیر، بلکه مسئله اصلی این است که چطور این کار را خواهید کرد؛ آیا خودتان سوءاستفاده‌گر خواهید شد یا همچنان قربانی خواهید ماند. در این کتاب بورلی انگل درمانگر متخصص در حوزه سوءاستفادۀ هیجانی و جنسی شرح می‌دهد که چطور یک‌بار برای همیشه چرخۀ سوءاستفاده را متوقف سازید. برنامه گام به گام او به شما در راستای به دست آوردن کنترل هیجان‌ها، تغییر نگرش‌های منفی، یادگیری راه‌های سالم برقراری ارتباط، التیام سوءاستفاده‌های قبلی و جستجوی حمایت کمک می‌کند. این کتاب علاوه بر اینکه مانع می‌شود شما به یک فرد بدرفتار و سوءاستفاده‌گر تبدیل شوید یا به رفتار سوءاستفاده‌گرانه‌تان ادامه دهید، کمکتان می‌کند تا در زندگی‌تان به عنوان یک فرد بزرگسال از اینکه دائما قربانی باشید اجتناب کنید. بورلی انگل، متخصصی بین‌المللی در زمینه سوءاستفادۀ هیجانی و جنسی است و 35 سال است که کار روان‌درمانی انجام می‌دهد. او نویسنده بسیاری از کتب غیر داستانی‌ همچون رهایی از سوءاستفادۀ هیجانی، پایان دادن به آزار احساسی در روابط عاطفی و قدرت عذرخواهی است.

سندروم دختر خوب (10 قدم تا رسیدن به قدرت و پایان دادن به آزارها)

  • 229,000 تومان

کتاب «سندروم دختر خوب» نتیجه بررسی مسائل و معضلات صدها زنی است که برای دریافت مشاوره به بورلی انگل مراجعه کرده‌اند، زنانی که تنها راه حل برای دوست داشته شدن و جلب توجه و رضایت اطرافیان را در خوب بودن می‌بینند، زنانی که با خوب بودن این پیام را به اطرافیان خود منتقل می‌کنند که حد و مرز مشخص روانی یا فیزیکی با دیگران ندارند و نمی‌توانند در برابر درخواست اطرافیان از وقت، انرژی و حریم خود دفاع کنند. انگل با معرفی گونه‌های مختلف دختران خوب به شما کمک می‌کند دریابید آیا از این سندروم رنج می‌برید یا نه و با ارائه توصیه‌های خردمندانه و تمرینات و نسخه‌های عملی، گام به گام، به شما می‌آموزد خود واقعی‌تان را بپذیرید و قاطعانه به دیگران نشان دهید کجا به حریم شما تجاوز و از شما سوء‌استفاده کرده‌اند.

پایان دادن به آزار احساسی در روابط عاطفی (نه بیازاریم و نه آزرده شویم)

  • 180,000 تومان

افزایش روزافزون سوءاستفاده از هیجانات و فراگیر شدن آن در جامعه، یکی از مهمترین دلایل نگارش این کتاب است. خشونت هیجانی و روانی، برخلاف خشونت جسمی و خشونت خانگی، کمتر شناخته شده است و اطلاعات عمومی اندکی در مورد آن وجود دارد. تعداد بسیار کمی از افراد می دانند که سوءاستفاده هیجانی به چه معناست و تعداد بسیار کمتری از آنان پیامد آن را درک می‌کنند. اگر چه تعداد قابل توجهی از افراد در کودکی و یا در زندگی زناشویی در معرض خشونت‌های روانی و هیجانی قرار گرفته و در بزرگسالی ، یا خودشان به افرادی تبدیل می‌شوند که دیگران را مورد سوءاستفاده هیجانی قرار می‌دهند یا آن‌که شریک زندگی‌شان از آن‌ها سوء استفاده هیجانی می‌کند، ولی افراد کمی از میزان تاثیرات عمیق این نوع خشونت بر زندگی‌شان آگاهی دارند. هدف مهم دیگر برای نگارش این کتاب، اشتیاق عمیق و پایدار من به پایان بخشیدن به چرخه سوء‌استفاده روانی و هیجانی است که به مشخصه کشور ما و بسیاری از دیگر کشورها تبدیل شده است. در مقام روان‌درمانگر و نویسنده، در بیشتر سال‌های عمر حرفه‌ای خود، حامی اشخاصی بوده‌ام که مورد سوء استفاده‌های جسمی، جنسی و هیجانی قرار گرفته‌اند.یکی از انگیزه‌هایم برای کمک به این قربانیان از این واقعیت سرچشمه گرفته است که خودم در کودکی مورد سوءاستفاده‌های جنسی و هیجانی قرار گرفته‌ام.

صفحه‌ی 1