برني براون


تولیدکننده





بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
با اقتدار بلند شو
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
مواهب نقص
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
شهامت رهبری (کار شجاعانه مکالمات دشوار و صمیمیت)
شجاعت در برهوت (جستجوی وابستگی واقعی و شجاعت دستیابی به خوداتکایی)
موهبت کامل نبودن (رها کردن خود آرمانی و پذیرش خود واقعی)

با اقتدار بلند شو

  • 100,000 تومان

اگر می‌خواهیم که خودمان را نجات دهیم و با تمام وجود خودمان را دوست بداریم، باید دلشکستگی را تجربه کنیم. اگر می خواهیم چیزهایی جدید و نوآورانه را امتحان کنیم، باید شکست بخوریم. اگر می خواهیم دیده شویم و جلب توجه کنیم، باید ناامیدی و یاس را تجربه کنیم. مهم نیست چه شکست‌ها و دردهایی را تجربه کرده ایم؛ اگر یاد بگیریم که چطور می‌توانیم پایان بندی شجاعانه خودمان را بنویسیم. وقتی ما داستان خودمان را داشته باشیم، آنگاه دیگر به عنوان کاراکترهای داستان یک نفر دیگر به دام نمی‌افتیم.

مواهب نقص

  • 85,000 تومان

کتاب درباره غلبه بر کمال‌خواهی و پذیرفتن نقص‌های خود است. این موضوع در این کتاب مطرح می‌شود که داشتن نقص، نکات مثبت یا مواهبی به همراه دارد که در زندگی انسان بسیار سودمند و راه‌گشا است: شهامت، هم‌دردی و ارتباط با دیگران. در این کتاب تلاش شده که خواننده خودش را با تمام نقص‌هایش بپذیرد، و بتواند بر تمایل به کمال‌گرایی بیمارگونه غلبه کند. نویسنده کتاب پژوهش‌گر حوزه «شرم ساری» در روانشناسی است و به خوبی می‌داند که نحوه مقابله با شرمساری چگونه است. او تجربیاتی از شرمساری را بازگو می‌کند و به این اشاره می‌کند که برملا شدن نقص‌ها، باعث ایجاد شرمساری در انسان‌ها می‌گردد، و با پذیرفتن نقص‌ها، می‌توان شرم را برطرف ساخت.

شهامت رهبری (کار شجاعانه مکالمات دشوار و صمیمیت)

  • 49,000 تومان

آنچه من به عنوان یک رهبر نیاز دارم و آنچه هر رهبری که در چند سال گذشته با او کار کرده‌ام خواستار آن است، یک کتاب عملی است که درس‌های دو کتاب «جرئت بسیار» و «با اقتدار برخاستن» را کاربردی کند. حتی در کتاب «شجاعت در برهوت» هم مطالبی برای یادگیری وجود دارد که می‌تواند به ما در ایجاد فرهنگ تعلق خاطر در محل کار کمک کند. اگر این کتاب‌ها را خوانده باشید انتظار می‌رود با برخی از درس‌ها که با محتوا، داستان، ابزار و نمونه‌های جدیدی که مربوط به زندگی کاری‌مان هستند آشنا باشید. اگر این کتاب‌ها را مطالعه نکرده‌اید هم هیچ مشکلی نیست. من همه چیزهایی که باید بدانید را پوشش خواهم داد. زبان، ابزار و مهارت‌های توصیف شده در این فصل‌ها، نیاز به شجاعت و تمرین جدی دارد. با این حال، سرراستند و معتقدم برای همه کسانی که این کتاب را مطالعه می‌کنند، قابل دسترسی و اجرا هستند. موانع و مشکلات رهبری جسورانه، واقعی و گاهی شدید است. اما آنچه من، هم از تحقیقات و هم از زندگی شخصی‌ام آموخته‌ام این است که تا زمانی که از آن‌ها اسم ییریم، کنجکاو بمانیم و همچنان به حضورمان ادامه دهیم، قدرت ندارند که شجاعت ما را متوقف کنند.

شجاعت در برهوت (جستجوی وابستگی واقعی و شجاعت دستیابی به خوداتکایی)

  • 139,000 تومان

آن چه به عنوان رابطه‌ای دوستانه شروع شده بود، به داستانی رمانتیک و بزرگ و بعدها به عاشقانه‌ای کامل تبدیل شد. هرگز قدرت دیده شدن را نادیده نگیرید؛ مبارزه با خودتان، وقتی کسی واقعا شما را می‌بیند و دوست‌تان دارد، خسته‌کننده و بی‌فایده است. بعضی روزها عشق او مثل هدیه بود. روزهایی هم بود که به خاطر عشقش از او متنفر بودم. اما وقتی کم کم خود واقعی‌ام را کشف کردم، سرشار از اندوه و اشتیاق شدم: اندوه برای دختری که هرگز به جایی تعلق نداشت، و اشتیاق برای کشف شخصیتی که دارم. آن چه دوست دارم، آن چه به آن اعتقاد دارم و جایی که می‌خواهم بروم.این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

موهبت کامل نبودن (رها کردن خود آرمانی و پذیرش خود واقعی)

  • 125,000 تومان

دکتر برنی براون در این کتاب به پرسش‌هایی پیرامون زندگی با تمام وجود پاسخ می‌دهد: چگونه می‌توان از موضع اصالت و احساس ارزشمندی با زندگی درگیر شد؟ چگونه می‌توان شجاعت، شفقت و پیوند صمیمانه را در خود پرورش داد تا نقص‌های خود را بپذیریم و دریابیم که هر چه هستیم کافی هستیم و ارزش آن را داریم که عاشق شویم و عشق بورزیم، احساس تعلق کنیم و شاد باشیم؟

صفحه‌ی 1