برزو قادري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رساله پاتانجل ابوریحان بیرونی
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
راه یوگا
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
درآمدی بر نجوم ‌پزشکی در مکتب طب ایرانی
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
حکمت خاموشی (مجموعه گفتارهایی پیرامون حکمت و اساطیر هند قدیم)
تشخیص و درمان در آیورودا
  • 275,000 تومان
  • با تخفیف: 275,000 تومان
اینک رهایی (ترجمه و تحقیق در سوتراهای پاتانجالی)
تغذیه طبیعی و تندرستی (سلامت ذهن و جسم بر پایه دانش آیورودا)

رساله پاتانجل ابوریحان بیرونی

  • 50,000 تومان

جامعه بشری زمانی شکل گرفت که انسان از عرصه طبیعت پای بر پهنه مدنیت گذاشت، ساحتی نوین از حیات که علیرغم ریشه داشتن در طبیعت، اما بشر امکانات طبیعی را الهام‌بخش بسط و توسعه شبکه مدنی و زیستی خود کرد. متن حاضر تلاشی برای بازنمایاندن دقت و کوشش بیرونی در معرفی بخشی از ادبیات عرفانی هندوان است که زمینه‌ساز برخوردی میان دو فرهنگ عرفانی ایران اسلامی و هند را نیز فراهم ساخته است...

راه یوگا

  • 120,000 تومان

این کتاب برگردان گزین‌گویه‌هایی از سوامی ساتیاناندا، عارف و یوگی معاصر هند، است که سال‌ها پیش پارام‌هانس نیرانجان، برای ترجمه به فارسی به من سپرد. اما آشنا نبودن بسیاری از خوانندگان با شخصیت و اندیشه‌های سوامی ساتیاناندا و نیز وجود برخی واژگان و اصطلاحات در گفتارهای ایشان که معادلی دقیق در فارسی نداشتند، مرا بر آن داشت تا ابتدا صفحاتی را به معرفی این استاد بزرگ اختصاص دهم و سپس شش فصل در باب مباحث گوناگون یوگا تدوین کنم. فصولی بر پایه مهم‌ترین مفاهیمی که اساس تعالیم این عارف معاصر را شکل می‌دهند. امیدوارم این کتاب بتواند چشم‌اندازی نو و درکی روشن در فهم بهتر آموزه‌های ساتیانانداجی به خوانندگان ارائه دهد...

درآمدی بر نجوم ‌پزشکی در مکتب طب ایرانی

  • 35,000 تومان

این کتاب تلاشی برای معرفی یکی از ابعاد ناشناخته هنر درمانگری ایرانی اسلامی است که می‌تواند هم برای طبیبان مکتب طب ایرانی و هم برای محققان و پژوهشگران حوزه تمدن اسلامی جذاب باشد. رویکرد علم احکام نجوم به پزشکی، موضوعی است که تاکنون تألیف مستقلی در آن صورت نگرفته است و این کتاب نخستین گام در معرفی آن است.

حکمت خاموشی (مجموعه گفتارهایی پیرامون حکمت و اساطیر هند قدیم)

  • 50,000 تومان

مجموعه حاضر شامل تعدادی مقالات برزو قادری در خصوص حکمت و هنر هندی است، که در پانزده سال گذشته در نشریات مختلفی چاپ شده بود و اینک مجددا بازنویسی و تدوین شده است. ضمنا شامل بخشی از مجموعه گفتارهایی پیرامون فلسفه تنتراست که سال‌ها پیش ایراد شده و به کمک برخی دوستان از روی سی‌دی پیاده و پس از تلخیص فراوان به این مجموعه افزوده شد.

تشخیص و درمان در آیورودا

  • 275,000 تومان

آیورودا، یک سیستم جامع بهداشتی - درمانی است که با تاکید بر هم‌سویی عمیق بین ابعاد جسمانی و روانی بر اساس الگوی طبیعی مزاج‌ها، سلامتی را تا ژرف ترین لایه‌های حیات احیائ می‌کند. در میان مکتب‌های درمانگری کهن که امروزه مقبولیت گسترده یافته و در گروه پزشکی‌های مکمل جایگاهی رفیع پیدا کرده‌اند آیورودا به علت فلسفه‌ی عمیق، روش های درمانی متعدد و بسیار موثر، ارائه مدلی در درمان که شامل تن و ذهن هردو می‌شود و تاکید بر سم‌زدایی ارائه روش‌های دقیق به این منظور موقعیتی استثنایی دارد.

اینک رهایی (ترجمه و تحقیق در سوتراهای پاتانجالی)

  • 100,000 تومان

این کتاب رویکردی متفاوت به درک سوتراهای پاتانجالی است. رساله‌ای متعلق به بیش از دو هزار سال پیش که مهم‌ترین گفتار خودشناسی در فرهنگ معنوی هند باستان تلقی می‌شود. در این کتاب حول عمده‌ترین موضوعات سوتراها، یعنی مفهوم حیات و زندگی، رنج و درد، من جعلی و حقیقی، و وصول به سرمستی و آرامش صحبت می‌کنیم. همچنین ترجمه نسبتا ساده‌ای از متن نیز ارائه می‌شود تا پژواک حکمت مستور در این فرازها را بر ساختارهای فکری جدید و مکاتب و جنبش‌های نوین تفکر وارسی کرده، سرانجام پاسخ این سوتراها را به عمیق‌ترین خواسته‌های فطری بشر، که خارج از محدودیت زمان و مکان ریشه دارد، پیدا کنیم.

تغذیه طبیعی و تندرستی (سلامت ذهن و جسم بر پایه دانش آیورودا)

  • 70,000 تومان

آیورودا دانش باستانی مدیریت انرژی‌ها به منظور دست‌یابی به تندرستی، آرامش و طول عمر است. در این کتاب جامع، ضمن بررسی تاریخچه و مفاهیم پایه‌ای و بنیادی دانش‌آیورودا، با مطالب زیر آشنا می‌شوید: تحلیل انرژی‌های بنیادین نحوه درست تشخیص طبایع انتخاب رژیم غذایی متناسب با طبع‌تان، آموزش آشپزی‌آیورودایی (نوشیدنی‌ها، سالادها، شیرینی‌ها، دسرها، خوراک‌ها و سوپ‌ها)

صفحه‌ی 1