برت كار


تولیدکننده



بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مجموعه آثار یادبود دانلد وینیکات
  • 215,000 تومان
  • با تخفیف: 215,000 تومان
وینیکات در قاب زندگی‌نامه
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
چگونه درمانگری شکوفا شویم
  • 236,000 تومان
  • با تخفیف: 236,000 تومان
جنون شهرت
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
قهوه با فروید
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان
چای با وینیکات
  • 108,000 تومان
  • با تخفیف: 108,000 تومان
درس‌های فروید برای زندگی (مدرسه زندگی)
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان

مجموعه آثار یادبود دانلد وینیکات

  • 215,000 تومان

اگر به‌دنبال خلق روش‌های تازه و عرصه‌های بکر در درمان‌های روانکاوانه‌ایم، بی‌شک فهم وینیکات و استفاده از ابزاری که او در اختیارمان قرار داده است از نزدیک‌ترین راه‌های آن خواهد بود. اثر پیش رو درواقع چهار جلد کتاب حاصل از سخنرانی‌های یادبود وینیکات است که در یک مجلد گردآوری شده است. شما در این کتاب با درمان شگفت‌انگیز برخی از بیماری‌های روان‌تنی کودکان و جدایی بدن از ذهن، نظریه خلاقیت وینیکات و جایگاه دردِ روانی و خشم در آن، نظریه دلبستگی و تأثیر وینیکات بر آن، ‌آسیب‌شناسی و روان‌درمانی بزهکاری و جرم و نقش مطالعات وینیکات درخصوص آن آشنا خواهید شد. در این کتاب، اسکوئیگل شما را چون کودکی در برابر وینیکات به تداعی می‌نشاند تا وی را مثل ابژه‌ای انتقالی مورد استفاده قرار دهید، زیرا این خصوصیت ائتلافی وینیکات و اندیشه‌های خلاق اوست که به ما امکان بسط و گسترش و به او امکان تداوم و بقا می‌بخشد. شما را به مطالعه سخنان دکتر جویس مک‌دوگال، ریچارد بالبی، دکتر آندره گرین‌، راد مورگان و پروفسور شیلا هالینز درباره وینیکات و کارهایش دعوت می‌کنیم.

وینیکات در قاب زندگی‌نامه

  • 130,000 تومان

د. و. وینیکات: در قاب زندگی‌نامه تا امروز، کتابی متقن است که در شرح زندگی دانلد وودز وینیکات، روانکاو بریتانیایی به رشته تحریر درآمده است و به هنگام انتشار، برنده جایزه گرادیوا شد که از جوایز شاخص دنیای روانکاوی است. برِت کار در این کتاب موضعی عالمانه و به دور از سرسپردگی به وینیکات و زندگی او دارد که حاصل سال‌ها پژوهش و نزدیک به هزار ساعت مصاحبه با کسانی است که به دلایل مختلف با وینیکات در تماس بوده‌اند و او را از نزدیک می‌شناختند. کتاب حاضر درآمدی به زندگی و زمانه وینیکات، تأثیر سال‌های کودکی او بر شکل‌گیری اندیشه و مناسبات حرفه‌ای‌اش و بسیاری سرفصل‌های دیگر است و تصویر جامع، روشن و زنده‌ای از وی به دست می‌دهد. فارغ از اختلاف نظرها درباره جایگاه وینیکات در تاریخ روانکاوی و تأثیر او بر حال و آینده این رشته، د. و. وینیکات: در قاب زندگی‌نامه در راستای درک بسیاری از زوایای اندیشه وینیکات، کمک‌حال پژوهشگران و علاقمندان روانکاوی خواهد بود.

چگونه درمانگری شکوفا شویم

  • 236,000 تومان

چگونه می‌توان در حرفه روان‌درمانی رشد کرد و این کار پیچیده و دشوار را به حرفه‌ای فرحبخش بدل کرد؟ آیا می‌توان از این کار بالقوه دردناک لذت هم برد؟ آیا راهی برای ارتقاء و گسترش مهارت‌ها و ظرفیت‌های حرفه‌ای درمانگران وجود دارد؟ کدام انگیز‌ه‌ها برای ورود به این حرفه، از زمره انگیزه‌های مشکوک یا بعضا مرضی به شمار می‌روند؟ بهترین راه‌های آموزش، پس از اینکه تحصیلات رسمی را به پایان رساندیم کدام‌اند؟ چگونه می‌توان در حرفه خود به بالندگی و شکوفایی رسید؟ برت کار در این کتاب به این پرسش‌ها و بسیاری پرسش‌های دیگر می‌پردازد و می‌کوشد تجربه چهل‌ ساله خود از کار تحلیلی را با خوانندگانش در میان بگذارد. کار عضو هیئت امنا و انتشارات موزه فروید و همینطور، عضو انجمن روانکاوی بریتانیاست و در حال حاضر در منطقه همپستد در شمال لندن، به روان‌درمانی انفرادی و زوج‌درمانی تحلیلی اشتغال دارد.

جنون شهرت

  • 60,000 تومان

این کتاب کوچک به قلم برت کار رهیافتی به فهم روانکاوانه شهرت و پدیده سلبریتی در اوایل قرن بیست و یکم ارائه می‌دهد که بر مبنای اندیشه فروید استوار شده است. کتاب به شش فصل تقسیم شده است. فصل نخست به روانشناسی پدیده سلبریتی و آسیب‌شناسی خودشیفتگی می‌پردازد و فصل دومء وضعیت روان‌شناختی کسانی را بررسی می‌کند که از شهرت دیگران به وجد می‌آیند و به معنای عام‌تر, در فرهنگ سلبریتی زندگی می‌کنند. فصل سوم تاریخ مختصری از مفهوم سلبریتی ارائه می‌دهد. کار در فصل چهارم به بررسی بعضی مفاهیم نظری فروید و وینیکات می‌پردازد که زیربنای مهمی برای بررسی پویایی‌های روان‌شناختی شهرت به دست می‌دهند و در فصل پنجمء نظریه جامع‌تری در باب ریشه‌های ناشیاری ارائه می‌دهد که زمینه‌ساز شهرت‌پرستی و شهرت‌طلبی هستند. کتاب در فصل ششم با بررسی پویایی‌های روانی پدیده سلبریتی و شهرت و با این مدعا به پایان می‌رسد که ای بسا دیده شدن و به رسمیت شناخته شدن از سوی اعضای خانواده و دوستان و در بستر امن زندگی خانوادگی, بهترین راه اشتهار و سلبریتی بودن باشد. جنون شهرت نظریه‌ای روانکاوانه در باب ریشه‌های وسواس ما با شهرت ارائه می‌کند. مطالعه این کتاب برای روان‌درمانگران و پژوهشگران روانکاوی و نیز, برای خوانندگانی که به روانشناسی شهرت علاقه دارند, حائز اهمیت خواهد بود.

قهوه با فروید

  • 280,000 تومان

کتاب حاضر، دومین مجلد از مجموعه «مصاحبه با بزرگان» است که پس از چای با وینیکات منتشر می‌شود. پرفسور کار در این کتاب به بررسی زندگی و زمانه پدر روانکاوی می‌پردازد. در این بین، ما نیز سری به کافه لانتمان خواهیم زد که سال‌ها میعادگاه فروید برای مطالعه روزنامه‌های محبوبش و صرف قهوه بود. کتاب حاضر در سایه یافته‌های تاریخی نو از زندگی فروید، درآمدی به میراث فکری او در باب زندگی روانی - جنسی، شکل‌گیری نشانه‌های مرضی، سبب‌شناسی هیستری، فن روانکاوی و ... نیز محسوب می‌شود. این کتاب بار دیگر گوشزد می‌کند که فروید، از قضا در دنیای معاصر که آبستن انواع خشونت و تکانه‌های جنسی است، کماکان حرف‌هایی برای گفتن دارد... حتی شاید بیشتر از قبل! بیش از سی و پنج سال است که پرفسور برت کار در حوزه سلامت روان فعالیت می‌کند. او عضو هیئت امنای موزه فروید و انتشارات موزه فروید و همینطور، عضو انجمن روانکاوی بریتانیاست و در حال حاضر در منطقه همپستد در شمال لندن، به روان‌درمانی انفرادی و زوج‌درمانی اشتغال دارد...

چای با وینیکات

  • 108,000 تومان

دانلد وینیکات پر ارجاع‌ترین روان‌کاو در میان نویسندگان و نظریه‌پردازان معاصر است و نوشته‌هایش، حتی بیش از آثار زیگموند فروید مورد استفاده مؤلفان قرار می‌گیرد. اما در این میان، معدودند کسانی که اشراف کاملی بر مجموعه کتاب‌ها، جستارها، نوشته‌های مروری و نامه‌های او داشته باشند. پرفسور برت کار، پژوهش‌گر ارشد کلینیک تویستاک و از سرشناس‌ترین روان‌کاوان امروز انگلستان، دانلد وودز وینیکات را از دنیای مردگان فراخوانده و او را برای صرف چای، به خانه و دفتر سابق وینیکات در ساختمان شماره 87 چستر اسکوئر لندن دعوت کرده است تا به اتفاق، به بررسی زندگی و آراء او بپردازند. خوانندگان این اثر دید جامعی نسبت به مجموعه آثار وینیکات و سیر تحول نظریاتش حاصل خواهند کرد و در عین حال، با زندگی یکی از بزرگ‌ترین و خلاق‌ترین متفکرین تاریخ روان‌کاوی، به خصوص روان‌کاوی کودک، آشنا خواهند شد.

درس‌های فروید برای زندگی (مدرسه زندگی)

  • 100,000 تومان

زیگموند فروید را پدر روان‌کاوی می‌دانند. فروید(1939-18569) متخصص فیزیولوژی، پزشک و روانشناس بود و بیشتر سال‌های عمر خود را در وین، پایتخت اتریش، گذراند. او اندیشه‌هایی انقلابی در باب بخش ناخودآگاه‌ذهن، سازوکار واپس‌زنی، معنای رویاها و روش‌های بالینی درمان بیماران از طریق گفتگو ارائه داد. در این کتاب باپاره‌ای از یافته‌های ژرف او در بزرگترین و مهم‌ترین نوشته‌هایش آشنا می‌شوید. نویسندگان کتاب‌های «درس‌های زندگی»، از مجموعه«مدرسه زندگی»، متفکرانی بزرگ را بر می‌گزینند و اندیشه‌هایی را در کار آنان برجسته می‌کنند که بیشترین ارتباط را با دنیای امروز دارند.این کتاب‌ها نشان می‌دهند که آرای متفکران بزرگ گذشته هنوز درس‌هایی مهم و الهام‌بخش برای ما دارد. این کتاب را را پرفسور برت کار نوشته است، عضو ارشد تحقیقات بالینی روان‌درمانی و بهداشت روان کودکان و عضو هیئت امنای موزه فروید. او در شهر لندن به روان‌درمانی اشتغال دارد.

صفحه‌ی 1