برايان لنون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنمای تئوری انتخاب برای استرس
  • 144,000 تومان
  • با تخفیف: 144,000 تومان
چگونه خشم را انتخاب نکنیم
  • 47,000 تومان
  • با تخفیف: 47,000 تومان
راهنمای تئوری انتخاب برای مدیریت خشم در زندگی (تئوری انتخاب در عمل)

راهنمای تئوری انتخاب برای استرس

  • 144,000 تومان

هیچ علت جهانی‌ای برای استرس وجود ندارد. استرس ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. استرس یک حالت روان‌شناختی بسیار ناخوشایند است که همۀ انسان‌ها گاهی در زندگی تجربه می‌کنند. داشتن استرس به این معنا نیست که ما دیوانه یا بد هستیم، بلکه یک تجربۀ طبیعی و عادی انسانی است، ولی احتمال دارد زندگی و شادمانی ما را به طور جدی به هم بریزد. برایان لنون در این کتاب، استرس را از منظر تئوری انتخاب بررسی کرده و معتقد است: استرس پیامی ساده است که به ما می‌گوید به خوبی به نیازهای خود پاسخ نداده‌ایم یا خواهان چیزی هستیم که آن را به دست نیاورده‌ایم یا مسئله‌ای هست که مطابق میل ما جریان ندارد. از نگاه برایان لنون: استرس زنگ هشداری درونی است، نه بیماری یا نقطه‌ضعف. استرس احساسی است که نشان می‌دهد امور خوب پیش نمی‌رود. استرس این آگاهی را به ما می‌دهد که به خواسته‌هایمان دست نیافته‌ایم. استرس به ما می‌گوید که باید برای دستیابی به خواستۀ خود کاری بکنیم. برای کنارآمدن با استرس باید وقت بگذاریم.

چگونه خشم را انتخاب نکنیم

  • 47,000 تومان

کتابی که پیش‌رو دارید موضوع خشم و پرخاشگری و شیوه‌های غلبه بر آن را از دیدگاه «تئوری انتخاب» به طور مفصل مورد بررسی قرار داده است و بر اساس مدارک و شواهد تجربی‌ای که خودتان هم بتوانید آن را آزمایش کنیدء قصد دارد به شما نشان دهد که «خشم یک رفتار انتخابی است» که به هنگام تجربه کردن ناکامی ناشی از تفاوت زیاد بین آنچه «می‌خواهیم» و آنچه اکنون از دنیای بیرونی «دریافت» می‌کنیم از خود نشان می‌دهیم.

راهنمای تئوری انتخاب برای مدیریت خشم در زندگی (تئوری انتخاب در عمل)

  • 80,000 تومان

این کتاب یکی از مجموعه کتاب‌های تئوری انتخاب در عمل است که با هدف کمک به مردم برای کنترل بهتر زندگی‌شان تدوین شده است. برایان لنون در این کتاب به ما می‌آموزد وقتی خشم از کنترلمان خارج می‌شود، چه راهکاری را در پیش بگیریم که تاثیر بهتری داشته باشد. به طور حتم، خواندن این کتاب برای متخصصان بهداشت روان و همه خوانندگان عزیز ر فهم احساس خشم و چگونگی مدیریت رفتارهای پرخاشگرانه سودمند است و این امر در صورتی میسر می‌شود که تمرین‌های کتاب گام به گام و با حوصله انجام شود.

صفحه‌ی 1