برايان ال وايس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
جز عشق راهی نیست (قدرت شفابخش زندگی‌های آینده را از طریق گذشته‌درمانی کشف کنید)
استادان بسیار زندگی‌های بسیار
  • 124,500 تومان
  • با تخفیف: 124,500 تومان
خوددرمانی از طریق بازگشت درمانی
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
تنها عشق حقیقت دارد
  • همراه با تخفیف
  • 117,000 تومان
  • با تخفیف: 112,320 تومان

جز عشق راهی نیست (قدرت شفابخش زندگی‌های آینده را از طریق گذشته‌درمانی کشف کنید)

  • 164,500 تومان

نویسنده کتاب پرفروش استادان بسیار زندگی‌های بسیار در عرصه شفابخش تازه‌ای نشان می‌دهد که چطور سفر درمانی به آینده می‌تواند باعث تغییر و اصلاح ما در زمان حال شود. تا به حال چند بار دلتان خواسته است که به آینده سرک بکشید؟ دکتر وایس که پیش از این با بردن بیمارانش به زندگی‌های گذشته‌شان پیشگام در امر گذشته‌درمانی بوده است، اکنون بیمارانش را به زندگی‌های آینده می‌برد و خواص شفابخش آینده‌درمانی را نشان می‌دهد. دکتر وایس از طریق ده‌ها پرونده مستند شامل خاطرات زندگی‌های گذشته و آینده نشان می‌دهد که در آینده هر یک از ما ده‌ها زندگی محتمل وجود دارد که عملکردهای ما در زندگی فعلی‌مان تعیین می‌کند کدام احتمال در زندگی آینده ما شانس بیشتری بیاید. او پس از سه دهه تجربه گذشته و آینده‌درمانی به این نتیجه می‌رسد که همه روح‌ها با یکدیگر مرتبطند و در واقع همه از یک منشا هستند و روزی همگی به «یکتا» خواهند پیوست. ما به زمین می‌آییم تا شفقت و همدلی یاد بگیریم و به سطح بالاتری از آگاهی منتقل شویم.

استادان بسیار زندگی‌های بسیار

  • 124,500 تومان

دکتر برایان وایس، پس از سال‌ها مطالعه و تحقیق منضبط با ذهن تربیت شدة یک دانش‌پژوه، برای معالجة یکی از بیمارانش که دچار کابوس‌ها و ترس‌های شدید بود، از روش هیپنوتیزم استفاده کرد و با تعجب متوجه شد که خاطرات زندگی‌های گذشتة او مسبب علائم بیماری‌اش بوده‌اند. در این گذر، از طریق منابع روحی بسیار متعالی، اسرار بسیاری دربارة زندگی و مرگ برایش آشکار شد و مرحلة جدید و پرمعناتری در حرفة روانپزشکی او آغاز شد.
کلمات کلیدی: دین و عرفان، معنویت و عصر جدید، برایان ال وایس، زهره زاهدی.

خوددرمانی از طریق بازگشت درمانی

  • 80,000 تومان

در این کتاب می‌یابید: کشف قدرت بازگشت درمانی پاک کردن ضربه‌های روحی و شک‌های عاطفی فراموش شده شاهراهی برای تولدی نو در جسم، ذهن، و روابط عاطفی تحولی اعجاز آفرین در روانکاوی و روان‌درمانی واقعیاتی در زمینه هیپنوتیزم

تنها عشق حقیقت دارد

  • 117,000 تومان

دکتر برایان ال. وایس تحصیلات و کارآموزی پزشکی خود را در دانشکدة پزشکی دانشگاه ییل به پایان رسانده است. او رئیس اسبق بخش روانپزشکی مرکز پزشکی مونت سینایی در میامی بود. در کتاب قبلی دکتر برایان ال. وایس «استادان بسیار، زندگی‌های بسیار»، نزدیک به دو میلیون نفر با کاترین آشنا شدند: بیمار جوانی که در وضعیت خواب مصنوعی خاطرات چند زندگی در گذشته‌اش را به خاطر آورد و با انتقال پیام‌ها، زندگی یک روانپزشک معتبر را متحول کرد. اکنون دکتر وایس تحقیقات خود را یک قدم دیگر به جلو می‌راند. او دو بیگانه را تصویر می‌کند که پیش از آنکه دوباره در کنار هم قرار گیرند، نمی‌دانستند طی قرن‌ها دوستدار هم بوده‌اند. او نشان می‌دهد که چطور هر یک از ما روح همراهی داریم که هربار به جسم آمده‌ایم دوستش داشته‌ایم و او در انتظار است تا دوباره به ما بپیوندد. دکتر وایس دنیای کاملاً تازه‌ای را به روی ما در هر کجای این جهان که باشیم می‌گشاید، دنیایی که بر مبنای حقیقتی ساده و نیرومند بنا شده است: تنها عشق حقیقت دارد.

صفحه‌ی 1