باقر ثنايي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فرهنگ توصیفی خانواده‌درمانی سیستمی و زمینه‌های وابسته
مقیاس‌های سنجش خانواده و ازدواج
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
روان‌درمانی و مشاوره گروهی
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
تجارب با ساختار در مشاوره گروهی و تعلیم و تربیت انسانی

فرهنگ توصیفی خانواده‌درمانی سیستمی و زمینه‌های وابسته

  • 150,000 تومان

می‌توان گفت که این کتاب تا حد زیادی جنبه یک کتاب کاربردی و «فنون» دارد. زیرا در فرایند کار، بسیاری از فنون و ابزارهای درمانگری و خصوصا درمان‌های سیستمی کم و بیش با تفصیل کافی توصیف شده است. توصیف بسیاری از واژه‌های مربوط به فنون درمان‌های سیستمی، خواننده را نه فقط با آن فن که با طرز کاربرد و استفاده از آن فن نیز آشنا می‌کند.

مقیاس‌های سنجش خانواده و ازدواج

  • 175,000 تومان

در این کتاب شناخته شده ترین ابزارهای مربوط به سنجش خانواده و ازدواج عبارتند: از آزمون FAD و انریچ که عمدتا در سه زمینه کابرد دارد، سنجش بالینی روابط خانوادگی و زناشویی در مراکز مشاوره و روان‌درمانی توسط مشاوران و متخصصان بالینی به منظور تشخیص مشکلات در روابط زناشویی و خانوادگی. کمک به پژوهشگران و دانشجویان علامند به تحقیق در زمینه وضعیت خانواده و ازدواج. منبع اصلی برای اساتید درس سنجش و ارزیابی خانواده و منبع کمکی برای اساتید دورس کاربرد آزمون‌ها در مشاوره و روان‌درمانی یا کاربرد روش‌های تشخیص و نظایر آن.

روان‌درمانی و مشاوره گروهی

  • 70,000 تومان

علت اینکه عنوان کتاب (روان‌درمانی و مشاوره گروهی) انتخاب شد، این است که فعلا در اکثر آثار مربوط به این رشته، دو اصطلاح مشاوره و روان‌درمانی مترادف به کار می‌روند. البته این بدان معنا نیست که این دو مفهوم کاملا یکسان‌اند. در این کتاب، این دو اصطلاح یا مترادف بکار رفته‌اند و یا به اقتضای مطلب یکی از آنها بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است. بالطبع اصطلاح بیمار بیشتر همراه روان‌درمانی، و اصطلاح مراجع بیشتر همراه مشاوره بکار رفته است. مباحث و فصول این کتاب طوری است که آشنایی و حتی تسلط بر آنها برای مشاوران، روان‌درمانگران، و کلا برای تمام کسانی که می‌خواهند گروه‌های یاورانه را رهبری کنند، لازم است.

تجارب با ساختار در مشاوره گروهی و تعلیم و تربیت انسانی

  • 85,000 تومان

تجربه با ساختار به طور کلی یک طرح یادگیری گروهی است که مبتنی بر مراحل پنج‌گانه فرایند یادگیری تجربی است. در مرحله اول یا مرحله تجربه کردن، اهداف فعالیت به شرکت‌کنندگان گفته می‌شود. بسته به ماهیت فعالیت و تعداد شرکت‌کنندگان، آن‌ها را به گروه‌های کوچک‌تر تقسیم می‌کنند تا انجام تکالیف تسهیل گردد. به آنان مواد اولیه و اوراق تکثیر شده متناسب با فعالیت داده می‌شود. سپس اعضا تحت نظر تسهیل‌گر به انجام فعالیت می‌پردازند که هدف از آن به وجود آوردن نتایج معینی مانند ایجاد واکنش، احساس، بصیرت، تجربه و یا یادگیری است. چهار مرحله دیگر را نیز به طور اختصار در این کتاب توضیح داده است.

صفحه‌ی 1