باربارا فردريكسون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
عشق بدن‌مند
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
عشق والا
  • 73,000 تومان
  • با تخفیف: 73,000 تومان
مثبت‌گرایی (چگونه به زندگی شور و نشاط بیشتری ببخشیم)

عشق بدن‌مند

  • 140,000 تومان

عشق مهم‌ترین احساس ماست: هر آنچه می‌اندیشیم، انجام می‌دهیم، احساس می‌کنیم و می‌شویم، تحت‌تاثیر حضور یا غیاب عشق در زندگی است. هنگامی که عشق می‌ورزید نه‌تنها می‌توانید تصویری بزرگ‌تر از زندگی ببینید و به روابط مهم زندگی‌تان جان ببخشید، بلکه می‌توانید خود را در مسیری قرار دهید که سالم‌تر، شادتر و خردمندتر باشید. اما باید برخی از باورهایتان درباره عشق را که به آن‌ها دل بسته‌اید کنار بگذارید؛ باورهایی همچون: عشق چیزی انحصاری، پایدار و بدون قید و شرط است. این باورهای ریشه‌دار، بیش از آنکه در زندگی مردم واقعیت داشته باشد از جنس آرزوست. این‌ها رویاپردازی‌های افراد درباره عشق زندگی‌شان است؛ کسی که هنوز ملاقاتش نکرده‌اند. عشقی که بدن تعریف می‌کند، چیزی انحصاری نیست که بخواهید آن را نگه دارید تا برای همسر، دایره نزدیکان، خویشاوندان یا عزیزانتان صرف کنید. قلمرو عشق بسیار وسیع‌تر از آن چیزی است که معمولا تصور می‌کنیم. عشق دوام ندارد و در واقع بسیار زودگذرتر از آن است که اغلب ما بتوانیم متوجهش شویم و آن را تشخیص دهیم؛ اما از طرف دیگر، عشق همواره می‌تواند تجدید شود. شاید چالش‌برانگیزترین نکته این است که عشق بدون قید و شرط نیست و اگر اوضاع و شرایط مناسب نباشد، پدید نمی‌آید. برعکس، خواهید دید که عشقی که بدن تشنه آن است، به شدت به نشانه‌های محیطی حساس است و پیش‌شرط‌هایی دارد؛ اما وقتی که این پیش‌شرط‌ها را بفهمیم، هر روز به دفعات فراوان می‌توانیم عشق را تجربه کنیم.

عشق والا

  • 73,000 تومان

از نظر باربارا فردریکسون عشقی که تاکنون در اذهان و عواطف بشر نقش بسته است باعث سرخوردگی و تنهایی منفی بیشتر بشر شده است. او عشق را محدود به یک نیاز و میل عاطفی شورانگیز به فرد مشخصی نمی‌سازد. عشق قرار نیست دائمی و برای همیشه در یک زندگی زناشویی گنجیده شود. از نظر او عشق حتی پیوند گسست‌ناپذیر فامیلی هم نیست. تعریفی که او از عشق ارائه می‌دهد فقط در محدوده یک تماس روحی مثبت مفهوم پیدا می‌کند. عشق از دید او موج قوی احساسات مثبت و دوست‌داشتنی است که می‌تواند در طول روز در برخورد با هر انسانی جلوه‌گر شود.

مثبت‌گرایی (چگونه به زندگی شور و نشاط بیشتری ببخشیم)

  • 180,000 تومان

کتاب «مثبت‌گرایی» مطالب علمی و عملی لازم برای دستیابی به زندگی سالم و سعادتمندانه را برای خوانندگان گرامی ارائه می‌کند. از آنجا که بسیاری از مردم از توانایی‌های شگفت‌انگیز خود غافلند، می‌توانند با مطالعه این کتاب از مزایا و فواید مثبت‌نگری بهره ببرند. از جمله نکات سرنوشت‌ساز کتاب «مثبت‌گرایی» عبارتند از: فشارهای زندگی کاهش می‌یابد. ارتباط‌های سازنده در محیط خانوادگی و شغلی شما شکوفا می‌شود. سلامت جسم و روح و روان‌تان تضمین می‌شود و ....

صفحه‌ی 1