باب پراكتور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مسئله پول نیست
  • 189,900 تومان
  • با تخفیف: 189,900 تومان
تغییر الگوواره تغییر زندگی (همین حالا دکمه را بزن)
موضوع پول نیست
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
تو ثروتمند زاده شده‌ای
  • 199,900 تومان
  • با تخفیف: 199,900 تومان

مسئله پول نیست

  • 189,900 تومان

پتانسیل نامحدود خود را آزاد کنید و رازهایی را برای موفقیت به کار ببرید. که تنها تعداد کمی از نخبگان واقعا آن را درک می‌کنند. این کتاب، درس ارزشمند و ساده‌ای دارد: بهترین راه برای جذب رفاه این است که دست از جستجوی ثروت بردارید و اجازه دهید خود به سمت شما جریان یابد. در این اثر، قوانین باستانی جذب به زبانی ساده و در چهارچوبی اقتصادی توضیح داده شده و هر کس به راحتی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند. در این کتاب شیوه‌های دست‌یابی به هماهنگی در هر دو حوزه حرفه‌ای و شخصی ارائه می‌شود و مسیر سعادت را به شما نشان می‌دهد. پراکتور استراتژی‌هایی را برای غلبه بر الگوهای تفکر مخرب و حفظ جریان ثروت و در عین حال هدایت سازنده آن ارائه می‌دهد. مشخصات افرادی که به جای سود به دنبال اشتیاق خود بودند و در این راه جوایز بسیاری را به دست آوردند، الهام‌بخش همه کسانی است که به دنبال تغییر زندگی خود هستند. «باب پراکتور» مشاور انگیزشی معروفی است که برای بیش از چهل سال که به شرکت‌ها و رهبران تجاری مشاوره می‌دهد. او را یکی از بزرگ‌ترین معلمان جهان در زمینه جذب ثروت می‌دانند. او در سراسر جهان در مورد غلبه بر ترس از پول سخنرانی می‌کند و در عین حال به ما می‌آموزد که چگونه آن را جذب کنیم.

تغییر الگوواره تغییر زندگی (همین حالا دکمه را بزن)

  • 99,000 تومان

سال‌ها تلاش می‌کنید به وزن ایده‌آل خود برسید اما چند روز پس از شروع رژیم غذایی خود،‌ به وضعیت قبل باز می‌گردید؟ آیا هر سال قبل از شروع سال جدید لیستی بلند بالا از اهدافتان تهیه می‌کنید اما همیشه از رسیدن به آن‌ها باز می‌مانید؟ یا این که احتمال دارد خود یا یکی از اطرافیانتان سال‌ها در یک درآمد مشخص گیر افتاده باشید، اما نتوانید به سطح بالاتری بروید. زندگی همه‌ی ما پر است از این مثال‌ها و چنین اتفاق‌هایی همه و همه پیامدهای الگوواره است. پارادایم‌ها همان‌گونه که می‌توانند نقش زندانی خودساخته را بازی کنند، می‌توانند رهنمای شما به آنچه که آن را طلب می‌کنید باشند.

موضوع پول نیست

  • 45,000 تومان

موضوع پول نیست به همه کسانی که شوق یادگیری دارند نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند تمامی جنبه‌های زندگی خود را تغییر دهند. کتاب پرفروش باب پراکتور به نام شما ثروتمند زاده شده‌اید، الهام‌بخش افراد زیادی در سراسر دنیا بوده تا زندگی‌ای بکنند و داشته‌ باشند که واقعا آرزویش را داشته‌اند. حال او با کتاب موضوع، پول نیست راه و روش تازه‌ای را در این بحران تغییرات اقتصادی کنونی در اختیار آن دسته از خوانندگان قرار داده است که تلاش دارند تا نظم و تعادل جدیدی در زندگی خود وارد نمایند.

تو ثروتمند زاده شده‌ای

  • 199,900 تومان

باب پراکتر در کتاب ((ثروتمند زاده شده‌ای)) شما را قدم به قدم به این کشف شگفت‌انگیز می‌رساند که موفقیت در دوردست‌ها نیست، بلکه در دسترس ماست و برای کسب آن فقط باید تکه‌های پازل موفقیت که زیر دستمان ریخته را کنار هم بچینیم. شما می‌توانید به سرعت از مطالب ارزشمند این کتاب در زندگی خود بهره بگیریدو در واقع پیش از آنکه به فصل آخر برسید تاثیرات آن را ملاحظه خواهید کرد.

صفحه‌ی 1