ايتالو كالوينو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بارون درخت‌نشین
  • 184,500 تومان
  • با تخفیف: 184,500 تومان
جنگل ریشه‌های هزارتو
  • 41,000 تومان
  • با تخفیف: 41,000 تومان
ویکنت 2 نیم شده
  • 86,000 تومان
  • با تخفیف: 86,000 تومان
دیو و دلبر و چند افسانه‌ گریه‌دار دیگر (افسانه‌های ایتالیایی 2)
نخودی و گاو نر و چند افسانه دیگر برای کوچولوها (افسانه‌های ایتالیایی 3)
دست اسکلت و چند افسانه ترسناک دیگر (افسانه‌های ایتالیایی 1)
بارون درخت‌نشین (گالینگور)
  • 87,000 تومان
  • با تخفیف: 87,000 تومان
کلکسیون شن (مجموعه داستان)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
کوره‌راه لانه‌های عنکبوت
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
قصر سرنوشت‌های متقاطع (مجموعه داستان)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
جاده سن جووانی (خاطرات کالوینو از کودکی و نوجوانی تا میانسالی) داستان کوتاه
کمدی‌های کیهانی
  • 78,000 تومان
  • با تخفیف: 78,000 تومان

بارون درخت‌نشین

  • 184,500 تومان

«کازیمو بالای درخت مگنولیا بود. با وجود شاخه‌های بسیار درهم‌تنیده‌ی آن، برای پسری مانند برادرم که متخصص بالا‌رفتن از هر نوع درختی بود، حرکت روی این درخت برایش مثل آب‌خوردن بود؛ شاخه‌های درخت باریک و چوبشان هم تقریبا نرم بود، ولی می‌توانستند وزن او را تحمل کنند. موقع حرکت روی‌ تنه‌ی مگنولیا، میخ‌های گفشش پوست سیاه درخت را زخمی کرد و پوسته‌ی زیرین و سفبد‌رنگ آن نمایان شد؛ عطر تازه و خنک برگ‌ها او را احاطه کرده بود، باد، عطر خوش درختان و گیاهان را در آن باغ زیبا این‌طرف و آن‌طرف می‌چرخاند و لحظه‌ای عطر گیاهان ضعیف و لحظه‌ای هم شدت می‌گرفت و چقدر بی‌نظیر می‌شد؛ گویی برگ‌هایی از یک دفتر سبزرنگ با طیفی از رنگ‌های سبز متفاوت را ورق می‌زدی.» بارون درخت‌نشین راوی سرگذشت پسری است که تصمیم می‌گیرد زندگی خود را بر روی درختان سپری کند. او یک «پادشاهی درختی» برپا می‌کند که همچون استعاره‌ای از استقلال در نظر گرفته می‌شود و چالش‌ها و فرصت‌های این اقدام دستمایه‌ای برای نویسنده است تا به پرسش‌های فلسفی بشر بپردازد.

جنگل ریشه‌های هزارتو

  • 41,000 تومان

شاه کلودووئو در راه بازگشت از جنگ، بی‌تاب دیدار دخترش وربنا است، اما اطراف شهرش جنگلی درهم‌تنیده روییده است و او در هزارتوی ریشه‌هایی که شاخه به‌نظر می‌رسند و شاخه‌هایی که انگار ریشه‌اند، سرگردان می‌شود. وربنای زیبا و نامادری جوانش و وزیر خائن شاه نیز در جنگل گم شده‌اند و بازگشت به قصر در نظرشان ناممکن می‌آید و باید زیر نور مشعل راه خود را بازیابند و گره از راز جنگل هزارتو باز کنند...

ویکنت 2 نیم شده

  • 86,000 تومان

ویکنت راهی میدان نبرد می‌شود و با شلیک یک توپ دونیم می‌شود، البته زنده می‌ماند! حالا دو ویکنت از میدان جنگ به خانه برگشته‌اند؛ نیمه‌ چپ سراسر شر و پلیدی و نیمه‌ راست همه نیکی و خیرخواهی است. نیمه‌ شر در قصر ساکن است و نیمه‌ خیر در مزرعه شب ‌و روز کار می‌کند، اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود. این دو نیمه همشهری‌ها را هم به دردسر انداخته‌اند و مردم نمی‌دانند با این دو شقه چه کنند. درست وقتی که پای عشق به میان می‌آید این دو نیمه رودرروی هم قرار می‌گیرند و رقابتی سخت درمی‌گیرد... رویارویی خیر و شر با چاشنی طنز در این داستان شاهکار ایتالو کالوینو نویسنده‌ بزرگ ایتالیایی است.

دیو و دلبر و چند افسانه‌ گریه‌دار دیگر (افسانه‌های ایتالیایی 2)

  • 45,000 تومان

«قصر تاریک و خاموش بود، انگار صد سال بود که کسی آنجا زندگی نمی‌کرد. بلیندا با گریه و فریاد دیو را صدا زد و هیچ جوابی نیامد. همه‌جا را گشت و با ناامیدی به باغ رفت و دیو را دید که زیر بوته‌ی گل سرخ، میان خارها، خس‌خس می‌کرد. کنارش زانو زد، صدای قلبش را شنید که هنوز ضربان داشت، اما کم...» این کتاب پر از قصه است؛ قصه‌ی دختر بداقبال و بخت خوابیده‌اش، قصه‌ی دیو و بوته‌ی گل سرخش، افسانه‌ی جادوگری که دختر فراری‌اش را نفرین کرده... عاقبت قصه‌های غم‌انگیز چه می‌شود؟ آیا بخت دختر بداقبال با او سازگار می‌شود؟ آیا دیو خوش‌قلبِ قصه‌ زنده می‌ماند؟ فکر می‌کنی پایان همه‌ی افسانه‌ها خوش است؟ بخوان تا خودت ببینی!

نخودی و گاو نر و چند افسانه دیگر برای کوچولوها (افسانه‌های ایتالیایی 3)

  • 45,000 تومان

خروس بلوری و آقای گرگ، غاز بلا و روباه مکار، جادوجنبلو باغ گلابی... هر صفحه از این کتاب یک ماجراست! ماجرای مرد قوزداری که یک قوز دیگر هم روی قوزش سبز شده، ماجرای گرگ گرسنه‌ای که بی‌دعوت راهی عروسی شده، ماجرای غازی که از دسته غاز‌ها جا مانده و گیر روباه حیله‌گر افتاده، ماجرای پسرک روی درخت گلابی و خانم جادوجنبلو، ماجرای نخودی تر و فرزی که دزدها را عاصی کرده. قصه‌هایی خواندنی از افسانه‌هایی شنیدنی؛ گاهی خنده‌دار، گاهی گریه‌دار، گاهی عجیب و شاخ دربیار!

دست اسکلت و چند افسانه ترسناک دیگر (افسانه‌های ایتالیایی 1)

  • 45,000 تومان

این کتاب پر از قصه است؛ قصه کاخ سیاه جادوگرها؛ افسانه مرد دماغ‌نقره‌ای و اتاق شعله‌های آتش، قصه مرد مکار و عروس زندانی... افسانه‌های ترسناک از جادو و جادوگری، جن و پری، فریب و حیله‌گری... آیا مرد نترس حریف جادوگران کاخ سیاه می‌شود؟ آیا دخترها از اتاق جهنمی مرد دماغ‌نقره‌ای جان سالم به‌در می‌برند؟ عاقبت عروس زندانی مرد مکار چه می‌شود؟ اگر طرف‌دار قصه‌های ترسناک و افسانه‌های باورنکردنی هستی، این تو و این هم کتاب افسانه‌های ترسناک...

بارون درخت‌نشین (گالینگور)

  • 87,000 تومان

ایتالو کالوینو نویسنده سرشناس ایتالیایی است. آثار او سرشار از تخیل و استعاره‌اند و بارون درخت‌نشبن معروف‌ترین اثر و بهترین نمونه سبک کار اوست. داستان بارون درخت‌نشین در روستایی خیالی اتفاق می‌افتد و شرح زندگی «کوزیمو لاورس دو روندو» از دوازده سالگی تا پایان عمر اوست. بارون روندو از سنت‌های کهنه و قیدهای بی‌چون‌وچرای اجتماعی می گریزد و شیوه‌های از زیستن را برای خود برمی‌گزیند که کوچک‌ترین شباهتی به زندگی دیگر مردمان ندارد. زمین سفت و آشنای زیر پا را رها می‌کند و به زندگی پیچاپیچ و لرزان بالای درختان قدم می‌گذارد. در جایی که او برای زندگی برگزیده همه چیز طوری دیگر است.

کلکسیون شن (مجموعه داستان)

  • 60,000 تومان

کلکسیون شن مجموعه‌ای از مقالات و نوشته‌های جذاب ایتالو کالوینو است که آن‌ها را از پاریس برای روزنامه‌های ایتالیایی می‌فرستاد. این کتاب معرف برداشت کالوینو از موزه‌های پاریس و نظراتش درباره پدیده‌های مختلف از جمله ادبیات است. افزون بر آن، شامل مشاهدات نویسنده در سفر به سه کشور مکزیک و ژاپن و ایران است که فصل پایانی کتاب را تشکیل می‌دهد.

کوره‌راه لانه‌های عنکبوت

  • 65,000 تومان

کوره‌راه لانه‌های عنکبوت نخستین رمان ایتالو کالوینو، نویسنده نامدار ایتالیایی و خالق شاهکارهایی چون اگر شبی از شب‌های زمستان مسافری، شهرهای نامرئی و بارون درخت‌نشین، است. کوره‌راه لانه‌های عنکبوت را می‌توان متفاوت‌ترین اثر کالوینو دانست، کاری رئالیستی و آرمان‌گرایانه که از باورهای جوانی نویسنده متاثر است و همچنان، همچون همه آثار بعدی نویسنده‌اش اما به شیوه‌ای متفاوت، خواننده را مجذوب روایت دقیق و کنجکاوی‌برانگیزش می‌کند.

قصر سرنوشت‌های متقاطع (مجموعه داستان)

  • 40,000 تومان

گروهی از مسافران، در دل یک جنگل، دور هم جمع شده‌اند و قصه‌گویی می‌کنند، اما به طرزی عجیب و مسحورکننده. آن‌ها قدرت سخن‌گویی خود را از دست داده‌اند و باید قصه‌هایشان را با کمک تصاویر کارت‌های تاروت روایت کنند، ماجراها و سرنوشت‌هایی درهم ‌تنیده و اعجاب‌آور... ایتالو کالوینو، در قصر سرنوشت‌های متقاطع داستان‌های زیادی برای غافلگیر کردن خواننده در چنته دارد و قدرت تخیل شگفت‌انگیز او ما را برا ضرباهنگ تند به هزارتوهایی رازآمیز هدایت می‌کند. این کتاب، مانند آثار دیگر کالوینو، روایتی شیرین و پر از ارجاعات ادبی است. او در قصر سرنوشت‌های متقاطع تجربه است استفاده از روایت فال ورق و زبان تمثیل را به کار گرفته و به خلق اثری متفاوت دست زده است.

جاده سن جووانی (خاطرات کالوینو از کودکی و نوجوانی تا میانسالی) داستان کوتاه

  • 30,000 تومان

ایتالو کالوینو، با آن زبان طناز، پرتنوع و گوناگونش، این بار در کتاب جاده سن جووانی با قلمی سحرانگیز به مرور خاطراتش می پردازد: از روانکاوی روابطش با پدر و مادر در کودکی، از وسواس مادام العمرش در مورد سینما، از خاطره نبردهای پارتیزانی، تا خاطره خالی کردن سطل زباله در میان سالگی! این اثر که برای نخستین بار به زبان فارسی در می‌آید به‌قول نشریه آبزرور: «کتابی است مالامال از نثر زیبا و هنرمندانه کالوینو، مشحون از طنز زیرپوستی و پرسش‌گری مدام او از نویسندگی و خاطرات خودش.»

کمدی‌های کیهانی

  • 78,000 تومان

ایتالو کالوینو (1923-1985) نویسنده‌ی فضاها و موضوع‌های بکر و کشف نشده بود. داستان‌نویس مهم ایتالیایی که در ایران به خاطر رمان‌هایی چون بارون درخت‌نشین، ویکنت دو نیم‌شده، و شوالیه‌ی ناموجود شناخته شده‌ است. کالوینو در مجموعه داستان به‌هم‌پیوسته‌ی کمدی‌های کیهانی وجه دیگری از توان خلاقه‌ی خود را به نمایش می‌گذارد. این کتاب دوازده داستان دارد و به سال 1965 منتشر شده‌ است. کتابی که حاصل غور و شوخی اوست با عناصر متفاوت کیهان و فضا و در واقع تاریخ علم. کمدی‌های کیهانی یکی از متفاوت‌ترین آثار این نویسنده‌ی تجربه‌گرای ایتالیایی است که مخاطب را وارد دنیایی مملو از غافل‌گیری، سرزندگی و سوال می‌کند و به ساده‌ترین شکل به آن‌ها پاسخ‌های داستانی می‌دهد. انگار تاریخ جهان و اسطوره‌های نخستین را شاهد باشیم که با زبان طنازانه‌ی کالوینو از نو روایت شده‌اند. برای همین خواندن این کتاب یکی از تجربه‌های جذاب بسیاری از مخاطبان پرتعداد او بوده‌است تا امروز.

1  2  صفحه‌ی 1