اوليور بركمن


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
4 هزار هفته
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
4 هزار هفته (مدیریت زمان برای میراها)
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
پادزهر (خوشبختی برای کسانی که تحمل مثبت‌اندیشی را ندارند)

4 هزار هفته

  • 145,000 تومان

بسیاری از ما در مدیریت زمان محدودمان بسیار بد عمل می‌کنیم و این همان چیزی است که وضعیت را دلسردکننده‌تر می‌کند. کوشش‌های ما برای حداکثر استفاده از زمان، نه‌تنها مدام با شکست مواجه می‌شود بلکه اوضاع را بدتر هم می‌کند. زمان در دنیای مدرن لحظه‌ای از حرکت بازنمی‌ایستد؛ هرلحظه تکالیف جدیدی را پیش پای ما قرار می‌دهد و هرچه سرعت انجام تکالیف قبلی بیشتر می‌شود، زمان هم سریع‌تر حرکت می‌کند. به عقیده اولیور برکمن هیچ‌کس در تاریخ بشریت نتوانسته است به تعادل میان کار و زندگی دست یابد و قطعا شما هم با به کار بستن تکنیک‌های مختلف به آن دست نخواهید یافت. کتاب چهار هزار هفته درباره استفاده بهتر از زمان نوشته شده است و به شما کمک می‌کند تا با توجه به محدویت‌های دنیای امروز، کارهایی که در ذهن دارید را انجام دهید.

4 هزار هفته (مدیریت زمان برای میراها)

  • 185,000 تومان

لازم نیست کسی به شما بگوید که زمان کافی ندارید. همه‌ی ما دغدغه‌ی اضافه‌ کردن کارهای بیشتر به لیست کارهایمان، صندوق نامه‌های سرریز شده‌مان، تعادل کار-زندگی و متمرکزبودن با وجود این همه حواس‌پرتی را داریم. همه مدام به ما می‌گویند که باید پربازده‌تر و کارآمدتر باشیم. اما تمام ترفندهای کتاب‌های مدیریت زمان فقط اوضاع را برای ما بدتر می‌کند. حس اضطراب و تنش بیشتر می‌شود و همچنان فکر می‌کنیم زندگی واقعی و با معنی برای ما هنوز شروع نشده و روزی در آینده بالأخره از راه خواهد رسید. کتاب پیش رو احتمالاً کتابی نیست که فکر می‌کنید و این چیز خوبی است. برخلاف سایر کتاب‌های مدیریت زمان، هدف چهارهزار هفته ارائه‌ی مشتی ترفند و شیوه برای مدیریت زمان نیست، بلکه این کتاب بیشتر فلسفه‌ای است درباره‌ی دو حقیقت مهم ولی درعین‌حال تلخ: 1. در زمان کم و چهارهزارهفته‌ای خود، هرگز نمی‌توانید به تمام چیزهایی برسید که آرزویشان را داشتید؛ 2. حتی اگر چنین چیزی ممکن بود، درنهایت هیچ اهمیتی نداشت، زیرا در آخر همه میرا هستیم و مرگ در انتظارمان است. دانستن این موضوع و پذیرش آن، گرچه ممکن است در وهله‌ی اول ناامیدکننده باشد، درنهایت رهایی‌بخش است و می‌تواند زندگی‌تان را تغییر دهد. اگر مدام درحال برنامه‌ریزی برای استفاده‌ی بهینه از زمان هستید، اگر مدام دارید نرم‌افزار‌ها و جدول‌ها و نمودارهای متفاوتی را برای مدیریت زمان امتحان می‌کنید ولی به نتیجه‌ی دلخواه نمی‌رسید، این کتاب چیزی است که به آن نیاز دارید. اولیور برکمن با تفسیر بینش‌های فلاسفه، روان‌شناسان و آموزگاران معنوی کهن و مدرن تلاش کرده به شیوه‌ای جالب، سرگرم‌کننده، کاربردی و جذاب به ما در شناخت زمان و مدیریت آن کمک کند. این کتاب، با تأکید بر کنارگذاشتن باور غلط «انجام‌دادن هر کاری»، به خواننده‌ها ابزارهایی ارائه می‌دهد تا زندگی معنادارتری را تجربه کنند و با میرایی و محدودیت‌هایش کنار بیایند.

پادزهر (خوشبختی برای کسانی که تحمل مثبت‌اندیشی را ندارند)

  • 179,000 تومان

همیشه شیفته‌ی قانون تلاش معکوس بوده‌ام. گاهی آن‌ را «قانون وارونه» می‌نامم. وقتی سعی می‌کنی روی سطح آب باقی بمانی، غرق می‌شوی؛ اما وقتی سعی کنی غرق شوی، شناور باقی می‌مانی. حس نا‌امنی نتیجه‌ی تلاش برای رسیدن به امنیت است… برعکس، رستگاری و سلامت روان حاصل تشخیص تمام‌عیار این حقیقت است که هیچ راهی برای رهایی و نجات خود نداریم. کتاب‌های خودیاری هیچ کمکی نمی‌کنند. تعداد کمی از انبوه مزایای زندگی مدرن امروز می‌توانند حال ما را بهتر کنند. ثروت، حتی اگر بتوانید به آن دست پیدا کنید، لزوما به شادی منجر نمی‌شوند. رابطه عاطفی، زندگی خانوادگی و کار همان‌قدر که شادی‌بخش‌اند، اضطراب‌آور هم هستند. حتی نمی‌توانیم روی این‌که معنای «شادی» چیست توافق کنیم. حال باید نتیجه بگیریم همه‌ی کارهای ما بی‌حاصل است یا فقط راه اشتباه را انتخاب کرده‌ایم؟ اولیور برکمن، همه‌جا، از شرق تا غرب را جست‌وجو کرده است تا آدم‌هایی را پیدا کند که همگی دیدگاه مشترکی به زندگی دارند. آدم‌هایی که چه روان‌پزشک و پژوهشگر روان‌شناسیِ تجربی باشند، چه متخصص مبارزه با تروریسم، مشاور کسب‌وکار و چه فیلسوف، همگی معتقدند تنها همان تلاش بی‌وقفه برای رسیدن به شادی است که باعث احساس بدبختی و بیچارگی ما می‌شود. معتقدند راه دیگری برای رسیدن به شادی و موفقیت وجود دارد و آن‌هم با آغوشِ باز پذیرفتن شکست، بدبینی، عدم امنیت و عدم قطعیت است؛ یعنی پذیرفتن همه‌ی چیزهایی که در زندگی از دست‌شان فراری‌ایم. پادزهر، کتابی تفکربرانگیز، تا حدی غیرعادی و در نهایت به‌غایت روح‌بخش است؛ کتاب راهنمای آدم‌های هوشمند برای درک سوءبرداشت آدم‌ها از معنای شادی و شادبودن. «کتابی خارق‌العاده که وادارمان می‌کند به رویکرد فعلی‌مان نسبت‎به زندگی شک کنیم، به بازنگری آن بپردازیم و از جست‌وجوی مداوم شادی و قطعیتی که معمولاً به شکل مصرف‌گرایی بروز می‌کند، دست برداریم.» ـ ویلیام لیث، تلگراف

صفحه‌ی 1