اندرو دوبرين


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

توصیه‌های جادویی برای زندگی رهبری (نکات عملی برای ایجاد اطمینان جذبه و قابلیت اعتماد روش‌های جادویی برای نوآوری در هر موقعیت داستان‌های جذاب از رهبران واقعی)

  • 39,900 تومان

در زندگی رهبری کنید، موفقیت به دنبال آن خواهد بود! با خواندن این کتاب می‌آموزید: رهنمودهایی برای بهره‌مندی از تفکر خلاق و بدیع. رهبری اصولی و قاعده‌مند. روش‌هایی برای پیروزمند ظاهرشدن به عنوان رهبر گروه. شرح حال مختصر از رهبران و جستجوی روش‌های موفقیت آن‌ها. شیوه‌های رهبری خود را بیاموزید و از آن استفاده کنید. کلیدهایی برای رهبری چندفرهنگی. تاکید بر نکات مثبت رهبر دوراندیش. نکات انگیزه‌دهنده برای رهبران گروه. گروه خود را قدرتمند کنید، بدون این‌که اشتیاق خود را از دست بدهید. گروه خود را در بحران رهبری کنید. به دیگران کمک کنید. نیروی بالقوه‌ی خود را برای موفقیت توسعه دهند .

روانشناسی کاربردی اثربخشی فردی و سازمانی

  • 40,000 تومان

یکی از اهداف عمده روانشناسی کاربردی بررسی ارتقاء عملکرد انسان است. از سال‌ها قبل بخشی از علاقه، توان و امکانات این علم به بررسی عملکرد شغلی افراد در محیط‌های کاری اختصاص یافته است. این شاخه از علم روانشناسی، با اینکه قدمت چندانی ندارند، اما در این مدت کوتاه، پیشرفت‌های فراوانی داشته است. و دلیل این پیشرفت را می‌توان در نیاز روزافزون سازمان و مدیریت به مداخله علم روانشناسی در این حوزه، و گستردگی مفهوم کار، جستجو کرد. حال آنکه با گسترش دامنه فعالیت سازمان‌ها و صنعتی شدن فرآیندها، این نیازها بیش از پیش احساس خواهد شد، زیرا فرضیه بنیادی این شاخه از علم روانشناسی افزایش هم‌زمان رضایت شغلی و عملکرد کارکنان در سازمان است.

صفحه‌ی 1