اليزابت هارتلي بروئر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
موثرترین ابزار تربیت کودکان (قدرت تشویق)
  • 57,500 تومان
  • با تخفیف: 57,500 تومان
روانشناسی کودک (چگونه فرزندانی شاد داشته باشیم)
ایجاد انگیزه در کودکان (ابزارها و روش‌هایی برای کمک به خودجوش بودن کودکان)

موثرترین ابزار تربیت کودکان (قدرت تشویق)

  • 57,500 تومان

در صورت استفاده درست، تحسین یکی از با ارزش‌ترین و حیاتی‌ترین ابزارهایی است که پدر و مادر در ارتباط با رشد و تربیت بچه‌ها در دست دارند. تحسین به بچه‌ها کمک می‌کند تا با دریافت علاقه، توجه و درک اهمیت‌شان نزد والدین، اعتماد به نفس و شخصیت خود را شکل دهند. با این وجود متاسفانه دیده می‌شود که تعدادی از والدین خارج از حد تعادل، بیشتر یا کمتر از حد نیاز، فرزند خود را مورد تحسین قرار می‌دهند و از عواقب منفی ناشی از آن بی‌خبر هستند. الیزابت هارلی بریور نویسنده سرشناس و خوش‌نامی است که افکار و ایده‌هایش در ارتباط با راهنمایی و ایجاد انگیزش در بچه‌ها او را تبدیل به سخن‌گو و نویسنده‌ای پر طرفدار در این زمینه کرده است. از جمله دیگر کتاب‌های او می‌توان به «بچه‌های خوشحال در قالب تربیت مثبت» و «عزت‌نفس در پسرها» اشاره داشت.

روانشناسی کودک (چگونه فرزندانی شاد داشته باشیم)

  • 51,000 تومان

کارایی و عملکرد کودکان نیز همانند بزرگسالان با نوع احساسات آن‌ها رابطه مستقیم دارد و زمانی که شاد هستند و نسبت به خود احساس خوبی دارند می‌توانند عملکرد بهتر و مناسب‌تری داشته باشند. این کتاب بر شناخت و آگاهی از فراز و نشیب‌های روابط والدین- فرزندان و چگونگی برقراری یک رابطه سازنده و رضایت‌بخش بین آن‌ها تمرکز داشته و دو پیام اصلی و مهم در بر دارد. اول اینکه...

ایجاد انگیزه در کودکان (ابزارها و روش‌هایی برای کمک به خودجوش بودن کودکان)

  • 150,000 تومان

در جهان پررقابت امروز لازم است کودکان برای کسب مهارت‌های مختلف آماده شوند. در این تلاش، آنها باید به خودباوری، خودکارایی و خودگردانی که از عوامل لازم در ایجاد انگیزه هستند، دست یابند. این کتاب، علاوه بر توضیح برداشت‌های گوناگونی از انگیزش و اصول نظری و عملی آن، موانع موجود بر سر راه پرورش انگیزه در کودکان نیز مورد بحث قرار می‌گیرد. با مطالعة این کتاب والدین می‌آموزند که چگونه باید تلاش کنند تا به کنجکاوی‌‌های کودک دامن بزنند، به کودک فرصت خودآزمایی و خودیاری بدهند و برای او محیطی با ثبات و اطمینان‌بخش فراهم کنند.

صفحه‌ی 1