اسماعيل بيابانگرد (سعدي پور)


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روش‌های تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی 2 (2 جلدی) (ویرایش 3)
روانشناسی تربیتی (روانشناسی آموزش و یادگیری)
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
روش‌های تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی 1 (2 جلدی)

روش‌های تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی 2 (2 جلدی) (ویرایش 3)

  • 115,000 تومان

یکی از روش‌های تحقیق که به ویژه در چند دهه اخیر مورد استفاده زیادی پیدا کرده است، تحقیق کیفی است. تحقیق کیفی به مجموعه فعالیت‌های بامعنایی اطلاق می‌شود که با هدف توسعه درک و فهم زندگی اجتماعی انسان‌ها و کشف چگونگی ساخت معنا از سوی انسان‌ها انجام می‌شود. به جای فعالیت‌های سازمان‌یافته، منظم و از قبل تعیین شده و مورد اتفاق‌نظر اندیشمندان کمی‌گرا، در این‌جا صرفا فعالیت‌های بامعنا اهمیت دارند. محقق کیفی در فرایندی انعطاف‌پذیر، سیال و رفت و برگشتی جهت کشف ایده (مسئله) تحقیقاتی و کالبدشکافی معنایی آن، قرار می‌گیرد. مسئله، سؤالات و فرضیه‌های تحقیق همه در همین فرایند هویت‌یابی می‌شوند. محقق کیفی، سعی بر انجام فعالیت علمی در محیط خاص اجتماعی و مشاهده آن محیط یا بستر اجتماعی از دیدگاه افراد مورد مطالعه در آن محیط را دارد. واژه تحقیق کیفی دامنه وسیعی از روش‌های تحقیق را در برمی‌گیرد.

روانشناسی تربیتی (روانشناسی آموزش و یادگیری)

  • 80,000 تومان

امروزه دانش‌آموز در یک وادی برهوتی نیست که به دنبال دانش بگردد. او در اقیانوسی از اطلاعات غوطه‌ور است معلم دیگر برکه ‌آبی در بیابان محسوب نمی‌شو‌د. بلکه او نیز مسافری در همان قایق دانش‌آموزان است، که باید به آنان کمک کند تا اطلاعات را درجه بندی کرده و از آن معنا بسازد.

روش‌های تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی 1 (2 جلدی)

  • 190,000 تومان

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در پیشرفت جوامع، توجه به پژوهش‌ها و تحقیق است. از مطالعه سیر تکامل کشورهای پیشرفته درمی‌یابیم آن دسته از جوامعی که ابتدا زمینه و بستری در تحقیق و پژوهش را مهیا ساخته و آن را خمیر مایه امورشان قرار داده‌اند، مدارج ترقی و بالندگی را هر چه مطلوبتر و در زمان کوتاه‌تری سپری کرده‌اند. برای انجام تحقیق و پژوهش در عصر انفجار اطلاعات به روش‌ها، ابزارها و امکانات نوینی نیازمندیم. باید اعتراف کرد که یکی از عوامل پیشرفت کشورهای توسعه‌یافته جهان، بازنگری جدی در پیدایش و استفاده از روش‌های تحقیقاتی است. در این کتاب سعی شده تا در مورد روش‌های تحقیقی که در علوم انسانی و اجتماعی و به ویژه روانشناسی و علوم تربیتی کاربری دارند و در عین حال در سایر کتب به آن‌‌ها کمتر پرداخته شده است به طور نظری و عملی کار شود. از جمله ویژگی‌های این کتاب، ساده و روان بودن، وجود اهداف یادگیری در آغاز هر فصل، تاکید بر کاربردی بودن مطالب، استفاده کردن از مثال، استفاده از منابع جدید و دست اول و خلاصه در پایان هر فصل است.

صفحه‌ی 1