اسكواير راشنل


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
وقتی خدا به تو چشمک می‌زند (چگونه خداوند از طریق همزمانی وقایع مستقیما با شما حرف می‌زند)
داستان‌های واقعی از چشمک‌های الهی
  • 14,000 تومان
  • با تخفیف: 14,000 تومان
وقتی خداوند به تو چشمک می‌زند
  • 53,000 تومان
  • با تخفیف: 53,000 تومان

وقتی خدا به تو چشمک می‌زند (چگونه خداوند از طریق همزمانی وقایع مستقیما با شما حرف می‌زند)

  • 7,500 تومان

با دعایی که درست در لحظه مناسب به اجابت شگفت‌انگیزی می‌رسد، خداوند می‌خواهد نشانتان بدهد که به تمام جزئیات زندگی‌تان اهمیت می‌دهد. این معجزات کوچک و خاموش، چشمک‌های خداوند هستند؛ پیام‌هایی از دلگرمی و اطمینان که نشان می‌دهد هر اتفاقی که در زندگی‌تان بیفتد و هر احساسی از ناامنی و عدم اطمینان داشته باشید، بدانید که خداوند در هر لحظه با شماست و به شما کمک خواهد کرد تا به سوی یقین حرکت کنید. این کتاب داستان‌هایی واقعی است که کمک می‌کند چشمک‌های خداوند را در زندگی شخصی‌تان تشخیص دهید و بدانید هرگز تنها نخواهید ماند.

داستان‌های واقعی از چشمک‌های الهی

  • 14,000 تومان

چشم‌های خداوند نشانه‌های ملموس الهی است که او از این طریق حضور لحظه‌ به لحظه‌اش را در زندگی به تو خاطر نشان می‌کند. چشمک‌های خداوند یعنی قدرت بی‌نظیر الهی در زندگی. خداوند با چشمک‌هایش نشانه‌هایی دلگرم کننده سر راه زندگی‌ات قرار می‌دهد. داستان‌های واقعی و جذاب این کتاب راهکارهایی را به تو نشان می‌دهد که با خواندن آن‌ها به چشمک‌های خداوند توجه خواهی کرد و طعم خیر و برکت الهی را در زندگی خواهی چشید. دیگر می توانی زندگی‌ات را متحول کنی، باور‌هایت را تغیی دهی، فرمان زندگی‌ات را به‌دست بگیری و به سوی اهداف هماهنگ با مشیت الهی پیش بروی.

وقتی خداوند به تو چشمک می‌زند

  • 53,000 تومان

چشمک‌های خداوند که در اصل پیام‌هایی کوچک در سیر و سفر زندگی هستند، به تو تلنگر می‌زنند تا در مسیری که مخصوص تو طراحی شده است گام برداری. این کتاب پل ارتباطی ساده‌ای است برای کشف خودت. در بخش اول، چشمان تو به سوی راه‌های شگفت‌انکیزی باز می‌شود که قدرتی بالا و کیهانی دارد و در زندگی‌ات مشغول به کار است. در بخش دوم راه‌هایی یاد می‌گیری که با استفاده از اتفاقات، زندگی ات را غنی کنی. بخش سوم به سرگذشت‌های جالبی در تمام جنبه‌های زندگی اختصاص دارد. تا سیروسفرشگفت‌انگیزت را آغاز کنی.

صفحه‌ی 1