اسكات پك


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
جاده کم‌گذر (روانشناسی تازه‌ای درباره عشق ارزش‌های سنتی و رشد معنوی)
فراتر از سفر کرده‌ بی‌جاده (سفری بی‌انتها به سوی رشد معنوی)
هنر عاشقی
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان

جاده کم‌گذر (روانشناسی تازه‌ای درباره عشق ارزش‌های سنتی و رشد معنوی)

  • 195,000 تومان

روند رویارویی با مشکلات و یافتن راه حل برای آنها روند دردناکی است که بیشتر ما از آن می‌گریزیم، به این امید که شاید معجزه‌ای شود و مشکل خود به خود از پیش پا برداشته شود. زهی خیال خام تنها ثمره پرهیز از پرداختن به مشکلات، به درازا کشاندن درد و ایستادگی در برابر رشد ذهنی و معنوی‌مان است. بیهوده نیست که جاده کم‌گذر در این سی سالی که از زمان چاپش گذشته مرتب تا به امروز چاپ شده است، پیامش زمان نمی‌شناسد. مشکلات زندگی همه ما در اصل به روابط‌مان بازمی‌گردد و راه‌هایی که اسکات پک در این کتاب پیشنهاد می‌دهد، کمک می‌کند تا سرشت این روابط را کندوکاو کنیم، تفاوت میان عشق و وابستگی را بفهمیم، دریابیم چگونه می‌توانیم مادر و پدر مهربان و حساسی باشیم و در نهایت چگونه روند اغلب دردناک تغییر و سفر دراز خودشناسی و رشد معنوی را بپیماییم.

فراتر از سفر کرده‌ بی‌جاده (سفری بی‌انتها به سوی رشد معنوی)

  • 15,900 تومان

دکتر ام.‌اسکات پک در این کتاب به این جمله‌ی معروف، (زندگی دشوار است) در ابتدای کتاب سفر کرده‌ی بی‌جاده، اکنون اضافه می‌کند: (‌زندگی پیچیده است). آقای دکتر ام.‌اسکات پک روان‌پزشک، بیماری‌شناس، مشاور مدیریت، نویسنده‌ی کتاب‌ها و بنیان‌گذار موسسه‌ای جهت تشویق جامعه است. کتاب فراتر از سفر کرده‌ی بی‌جاده حاوی سخنرانی‌های دکتر پک و ارائه دهنده‌ی بینش عمیق وی در مورد معنویت،‌ بخشش،‌ روابط و رشد شخصی است،‌ که همه‌ی ما امروزه با آن مواجه هستیم.

هنر عاشقی

  • 195,000 تومان

بخش زیادی از مطالب این کتاب نتیجه کار بالینی هر روزه با بیماران است. بیمارانی که برای رسیدن به سطوح بالاتری از بالندگی تلاش کرده و یا از آن اجتناب ورزیده‌اند. در نتیجه، این کتاب حاوی بخش‌هایی از شرح حال واقعی بیماران است. رازداری لازمه کار درمانی است، بنابراین نام و جزئیات در تمام شرح حال‌ها برای حفظ هویت بیماران بدون تحریف واقیعت اصلی تجربه ما با بیماران، تغییر یافته است.

صفحه‌ی 1