استيون هيز


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ذهن آزاداندیش (چرخش به سوی امور مهم زندگی)
  • 270,000 تومان
  • با تخفیف: 270,000 تومان
ذهنی به رهایی رسیده (راهنمای اساسی برای درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد)
کارکنان کارآمد و آگاه (درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در محیط کار)

ذهن آزاداندیش (چرخش به سوی امور مهم زندگی)

  • 270,000 تومان

این کتاب برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان نگاشته شده است. آموزش مهارت‌ها در این کتاب نه تنها راه‌گشای بیماری‌ و مسائل و مشکلات روان‌شناختی است، بلکه برای سایر بیماری‌های جسمی، روابط، نهادها، جامعه و فرهنگ نیز قابل کاربرد و بینش‌‌آفرین است. رشد و تحول هشیاری و خودآگاهی و آزاداندیشی مستلزم ذهنی انعطاف‌پذیر است که با حضور در لحظه و در راستای ارزش‌های عمیق، پذیرش و ناهم‌آمیزی شناختی با یک ذهن مستبد و کنترل‌کننده، از محدودیت‌های فردی به سوی معنایابی در زندگی چرخش ایجاد می‌کند و از موانع هراسی ندارد. با خواندن این کتاب روشنگر با چگونگی یادگیری این مهارت‌ها در هر حیطه آشنا خواهید شد. ذهن آزاداندیش، زندگی شما را متحول خواهد کرد.

ذهنی به رهایی رسیده (راهنمای اساسی برای درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد)

  • 200,000 تومان

در این کتاب بسیار مهم، استیون هیز، مبدع و پژوهشگر پیشگام درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT)، مهارت‌های انعطاف‌پذیری روانی را معرفی می‌کند، مهارت‌هایی که ACT را به یکی از اثربخش‌ترین رویکرد‌های روان‌درمان تبدیل کرده است. معلوم شده است که این مهارت‌ها مفید واقع می‌شوند، حتی برای مسائلی که رویکردهای دیگر نتوانستند برطرف کنند. نتایج پژوهش‌ها حاکی از آن است که مهارت‌های انعطاف‌پذیری در تقریبا همه حوزه‌ها موثرند: سلامت روانی (اضطراب، افسردگی، سوء مصرف مواد، اختلالات خوردن، اختلال استرس پس از سانحه)؛ سلامت جسمانی (درد مزمن، دیابت، سرطان)؛ فرایند‌های اجتماعی (مسائل ارتباطی، تعصب، داغ ننگ، خشونت خانگی)؛ و عملکرد (ورزش، کار، تغذیه، فعالیت بدنی). انعطاف‌پذیری روانی چگونه کمک می‌کند؟ ما بدین دلیل گفتار می‌شویم که ذهن مسئله‌گشای‌مان می‌گوید از چیز‌های ترسناک و دردناک دوری کنید. اما چیز‌های مهم دردناک‌اند. بنابراین، اگر از احساس آسیب‌پذیری دوری کنیم، باید از چیز‌های مهم‌مان نیز دوری کنیم. چنانچه راه رهایی خود را بیاموزیم، می‌توانیم معنا‌دار و هدفمند زندگی کنیم، حتی مواقعی که درد می‌کشیم. از سوی دیگر، این هدف با غرایز و برنامه‌ریزی‌های معمول ما در تضاد است. به همین دلیل، لازم است از مهارت‌های انعطاف‌پذیری برای مقابله با این گرایش‌های ریشه‌دار استفاده کنیم - یعنی، مهارت‌های پی‌بردن کنجکاوانه به افکار، گشودگی به هیجانات، توجه به لحظه حاضر، چشم‌اندازگزینی، روشن‌سازی عمیق‌ترین ارزش‌ها، و ایجاد عادت‌ها بر اساس چیز‌هایی که از صمیم قلب دوست داریم. کتاب ذهنی به رهایی رسیده، که ایده آن در حین حمله وحشت‌زدگی به ذهن هیز رسید، روایت جذابی از کشف علمی است، روایتی مملو از داستان‌های متاثر کننده و توصیه‌ها درباره نحوه استفاده فوری از مهارت‌های انعطاف‌پذیری. در این کتاب، هیز شرح می‌دهد که چگونه پذیرش و گسلش کمک می‌کند بچرخیم و به اجرای متعهدانه فعالیت‌هایی که به راستی برای‌مان مهم‌اند روی آوریم.

کارکنان کارآمد و آگاه (درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در محیط کار)

  • 50,000 تومان

ما این کتاب را طراحی کرده‌ایم تا نشان دهیم که چگونه اکت می‌تواند به برنامه‌های آموزشی مناسب برای عرضه به گروه‌های کار در طیف وسیعی از سازمان‌های مختلف با هدف دستیابی به گسترش بیشتر مداخلات مبتنی بر اکت برای جمعیت‌های کار تبدیل شود. این کار بدون چالش نیست. مداخلات اکت به طور منظم از مردم دعوت می‌کند تا نسبت به تجربیات درونی که ممکن است دشوار باشند در خدمت پیگیری فعالانه زندگی مبتنی بر ارزش گشوده باشند. در این آموزش از شرکت‌کنندگان خواسته می‌شود که در مورد سوالات اساسی مانند من می‌خواهم زندگی‌ام بیشتر در مورد چه چیز باشد؟ و سپس ارزیابی کردن میزان همخوانی رفتار فعلی‌شان با جواب‌هایشان تعمق کنند همچنان که افراد اقدامات لازم را برای آوردن ارزش‌های شخصی خود به زندگی انجام می‌دهند.

صفحه‌ی 1