استيو چندلر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
100شیوه برای انگیزه بخشیدن به خود ( زندگی خود را برای همیشه تغییر دهید )
10 به ‌علاوه 100 را0 برای انگیزه دادن به خود (زندگی‌تان را برای همیشه تغییر دهید)
خودتان را دوباره بسازید (چگونه به کسی تبدیل شوید که همیشه می‌خواستید باشید)
جنگ‌جوی ثروت (انقلاب موفقیت فردی)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
50 روش برای ایجاد ارتباط سازنده (چگونه دست از خواستن بکشیم و بخشش را جایگزین کنیم)
17 دروغ و 1 حقیقت
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان

100شیوه برای انگیزه بخشیدن به خود ( زندگی خود را برای همیشه تغییر دهید )

  • 28,000 تومان

کتاب حاضر به قلم استیو چندلر به زبانی ساده و به کمک نمونه‌هایی از زندگی روزانه و به دور از اصطلاحات فنی و تخصصی روان‌شناسانه و فلسفی مهم ترین مفاهیم مطرح در روانشناسی مبتنی بر نحله فلسفی موسوم به ((اگزیستانسیالیسم )) را برای مخاطب عام و غیرحرفه‌ای روشن می‌سازد . تمامی ((صد )) نکته مطرح در کتاب به نوعی حول چند مضمون اساسی در فلسفه‌های موسوم به اگزیستانسیال می‌چرخد ، مضامینی نظیر (( آزادی )) ،(( انتخاب / اختیار )) ، (( مرگ آگاهی )) و (( مسئولیت )) که نویسنده اشاره صریحی بدان‌ها نمی‌کند و در واقع نیازی هم نیست ، چه مخاطب کتاب عام است و لذا می‌بایستی با زبانی روشن و به دور از پیچیدگی با او سخن گفت تا وی بتواند از این مفاهیم در زندگی روزمره خود بهره بگیرد .

10 به ‌علاوه 100 را0 برای انگیزه دادن به خود (زندگی‌تان را برای همیشه تغییر دهید)

  • 49,000 تومان

ـ در این کتاب 100+10 راه علمی و مؤثر برای «مبارزه با بی‌انگیزگی» و «ایجاد تغییر مثبت در فکر و عمل شما معرفی شده است. ـ روش‌های عملی این کتاب به شما می‌آموزند که چطور عادت‌های قدیمی تفکر خود را کنار بگذارید و با فراگرفتن تکنیک‌های ذهنی و روحی کارآمد رویاهای‌تان را تحقق بخشید. ـ این کتاب به شما کمک می‌کند تا با یک برنامه عملی کارآمد، بر موانعی که سر راه‌تان قرار گرفته و شما را ناامید و بی‌انگیزه کرده‌اند، غلبه کنید و در کار و زندگی روزمره به اهداف‌تان برسید. ـ روش‌های این کتاب بر اساس تجربیات و بازخوردهای هزاران نفر است که در سمینارهای انگیزشی نویسنده شرکت داشته‌اند. ـ هیچ‌کس نمی‌تواند مانند خود ما به ما انگیزه بدهد؛ پس آموختن روش‌های علمی و مؤثر برای «انگیزه دادن به خود» برای هر کسی که به دنبال موفقیت است، ضروری‌ست..

خودتان را دوباره بسازید (چگونه به کسی تبدیل شوید که همیشه می‌خواستید باشید)

  • 65,000 تومان

چیزی که شخصیت نام دارد صرفا خیال باطل است. ما می‌توانیم هر وقت که اراده کنیم تغییرش دهیم. مثلا، وقتی بچه‌هایم می‌گویند، «پدر، یک نفر از اداره مالیات اومده و می‌خواد با شما صحبت کنه،» تا این‌که بگویند، «پدر، خانمی به نام جنیفر لوپر اومده و می‌خواد شما رو ببینه»، «من» هایی که برای پاسخگویی جلو در منزل حاضر می‌شوند متفاوت‌اند. این «من» با آن «من» فرق دارد، چون چیزی که قربانی آن را شخصیت می‌نامد فقط تاریخچه‌ای از عادت‌هاست. (از متن کتاب).

جنگ‌جوی ثروت (انقلاب موفقیت فردی)

  • 40,000 تومان

اگر روزی چشم‌هایت را باز کردی و خودت را وسط یک کوره دیدی نترس سعی کن از آن پخته خارج شوی، چرا که سوختن را همه بلدند... جسارت‌ اجرایی کردن ایده‌هایت را داشته باش وگرنه همیشه جهان پر بوده است از ترسوهای خوش‌فکر...

50 روش برای ایجاد ارتباط سازنده (چگونه دست از خواستن بکشیم و بخشش را جایگزین کنیم)

  • 180,000 تومان

کتاب 50 روش برای ایجاد ارتباط سازنده دربرگیرنده سمینارها و کارگاه‌های آموزشی نویسنده درباره ارتباطات است. ایشان 50 روش ذهنی را در این کتاب آورده که بسیار کاربردی هستند. هر کدام از این روش‌ها و ابزار تفکر، از ما می‌خواهند که کمی بیشتر از حد طبیعی، خلاقیت داشته باشیم. برای به کارگیری این شیوه‌ها، نیازمند آن هستیم که هنرمند درونمان را بیدار کنیم. باید بدانیم که برای بیداری این هنرمند، لازم است بیاموزیم که چگونه در زندگی و کار شادمان باشیم و لذت ببریم.

17 دروغ و 1 حقیقت

  • 20,000 تومان

این کتاب درباره دروغ‌هاست. نه از آن دست دروغ‌هایی که برای جریحه‌دار نکردن احساسات دیگران و البته خودمان می‌گوییم. نه دروغ‌های مرسوم و متداول از این قبیل که (هرگز کاری نمی‌کنم که نیکول ناراحت شود) دروغ‌هایی هستند که بیش از این‌ها آسیب می‌زنند. دروغ‌هایی هستند که روانمان را متاثر می‌سازند. اینها دروغ‌هایی هستند که به خودمان تحویل می‌دهیم تا متقاعد شویم ناتوان هستیم و کاری از ما ساخته نیست. این کتاب برای رسیدن به حقایق است، کتابی برای پرده برداری از این فریب که گمان می‌کنیم عاجز و درمانده هستیم. فریبی که ما را به جای توجه کردن به نقاط قوت، به باور کردن ناتوانی‌ها سوق می‌دهد.

صفحه‌ی 1