استفان گايز


تولیدکننده




بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه کمال‌گرا نباشیم (روشی جدید برای خودباوری زندگی بدون ترس و رهایی از کمال‌گرایی)
عادت‌های کوچک (عادت‌های کوچک‌تر نتایج برتر)
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان
عادت‌های انعطاف‌پذیر
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
خرده عادت‌ها (عادت‌های کوچک‌تر نتایج بزرگ‌تر)
چگونه کمال‌گرا نباشیم (راهی جدید به سوی خودباوری زندگی بدون ترس و رهایی از کمال‌گرایی)
ریزعادت‌ها (عادت‌های کوچک نتیجه‌های بزرگ)
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان

چگونه کمال‌گرا نباشیم (روشی جدید برای خودباوری زندگی بدون ترس و رهایی از کمال‌گرایی)

  • 145,000 تومان

کمال‌گرایی، خصلتی است که در آن هر کس، هر‌چیزی را جز در بالاترین حالت نخواهد و نپذیرد. از این رو، یکی از مخرب‌ترین رفتارهای بشر به‌شمار می‌آید. در این کتاب، ویژگی‌های منفی کمال‌گرایی را یاد می‌گیرید، سپس متقاعد خواهید شد که کاستی‌های زندگی خود را بپذیرید و در عوض، به معمولی گرایی گرایش یابید که مهم‌ترین و موثرترین عادت‌ها برای پیشرفت در زندگی را در شما ایجاد می‌کند.

عادت‌های کوچک (عادت‌های کوچک‌تر نتایج برتر)

  • 89,000 تومان

کتاب حاضر به شما آموزش می‌دهد که چگونه گام به گامء و بدون تحمل بار مسئولیت یک وظیفه سنگین و با اعتمادبه‌نفس کاملء بر حجم عادت های کوچک خود بیفزایید و از این طریق به عادتی پایدار دست پیدا کنیدء همان عادت‌های مطلوبی که همیشه در سر داشته‌اید و ترس از شکست. مانع از آن شده که بتوانید حتی گامی در آن مسیر بردارید. دانش موجود در این کتاب معروف‌ترین استراتژ‌ی‌های رشد شخصیتی را که طبق انتظار و فاقد انسجام هستند آشکار می‌‌کند و نشان می‌دهد چرا عادت‌های کوچک موثرترین و مطمئن‌ترین روش برای ساخت عادت‌های جدید و سالم هستند. وقتی خواندن کتاب عادت‌های کوچک را تمام و مجددا اولین عادت کوچک خود را شروع کنیدء تعجب می‌کنید که چرا هیچ‌کس قبلا درباره این استراتژی به شما چیزی نگفته است.

عادت‌های انعطاف‌پذیر

  • 55,000 تومان

انعطاف‌پذیری به معنای «تاب‌آوری» است: توانایی تحمل فشار. هدف‌گذاری‌های معمول به خوبی کار می‌کنند تا اینکه فشار زندگی مدرن پوسته خشک و غیر قابل انعطافشان را در هم می‌شکند. عادت‌های انعطاف‌پذیر سیال‌اند: می‌توانند شکل و شدتشان را تغییر دهند تا مناسب هر روز خاص شوند. آن‌ها در روزهای پرمشغله، خسته و بد هم دوام می آورند؛ و البته در روزهای بهتر، شکوفا می‌شوند. عادت‌های انعطاف‌پذیر نسبت به خرده‌عادت‌ها گام بزرگ‌تری برای ساختن عادت است، نه لزوما به این خاطر که انقلابی‌تر است (با اینکه ممکن است باشد)، بلکه چون کامل است.

خرده عادت‌ها (عادت‌های کوچک‌تر نتایج بزرگ‌تر)

  • 120,000 تومان

کتاب خرده‌عادت‌ها پس از معرفی راهکاری جدید و قدرتمند برای ساخت عادت‌ها و ناکافی دانستن راهکارهای انگیزشی رایج‌شده در سطح جامعه مورد توجه بسیاری از خوانندگان در سرتاسر دنیا قرار گرفت و به عنوان واقع‌گرایانه‌ترین راهکار ارائه شده برای ایجاد تغییری پایدار شناخته شد. خرده‌عادت‌ها مقاومت اولیه‌ی شما را برای شروع کار از میان برمی‌دارند و چنان حجم کوچکی از یک عادت برایتان می‌سازند که با کمترین میزان اراده قادر به ادامه دادن رفتار موردنظرتان تا ماه‌ها و سال‌ها خواهید بود. این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه گام به گام و بدون تحمل بار مسئولیت یک وظیفه سنگین و با اعتماد به نفس کامل بر حجم خرده ‌عادت خود بیفزایید و از این طریق به عادتی پایدار دست پیدا کنید..این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

چگونه کمال‌گرا نباشیم (راهی جدید به سوی خودباوری زندگی بدون ترس و رهایی از کمال‌گرایی)

  • 180,000 تومان

استفان گایز ، نویسنده کتاب « چگونه کمال‌گرا نباشیم ؟» سال‌های بسیاری است که در زمینه‌ی ارتقای راهکارهای رشد شخصی تحقیق کرده و با آمیختن این اصول با تجربیات زندگی خود توانسته است کتاب‌های موفقی در زمینه‌ی خودباوری به نگارش درآورد . اولین کتاب او «خرده عادت‌ها » ، با فروش سیصد هزار نسخه و ترجمه به 17 زبان زنده دنیا ، در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سطح بین‌المللی قرار گرفته است ، و «چگونه کمال‌گرا نباشیم ؟ » همچنان در صدر پرمخاطب‌ترین کتاب‌های روانشناسی در سراسر دنیا قرار دارد. استفان گایز برخلاف روش‌های انگیزشی و کوتاه مدتی که سال‌هاست شنیده‌ایم ، عمل را مبنای رشد و حرکت به جلو می‌داند و نه صرفا احساس و انگیزه را. خرده عادت‌ها راهکاری‌ است که برای مقابله با کمال‌گرایی به کار می‌گیریم ، و معمول‌گرایی چاره‌ای‌ست برای ترس از ارتکاب اشتباه ، نیاز به تایید دیگران ، و اعتماد به نفس پایین. چرا که توهم کمال‌گرا بودن ، و در نظر گرفتن اهدافی بزرگ ، شما را از برداشتن حتی یک قدم کوچک به سمت هدفتان خواهد ترساند.

ریزعادت‌ها (عادت‌های کوچک نتیجه‌های بزرگ)

  • 48,000 تومان

من استراتژی‌های مربوط به رشد و توسعه شخصیتی را به مدت 20 سال امتحان کردم؛ اما زمانی که برای نخستین بار و به طور اتفاقی ریزعادتم را در سال 2012 شروع کردم و با کمک آن تغییراتی به وجود آوردم که واقعا ماندگار بودند، دریافتم استراتژی‌های قبلی که به آن‌ها اطمینان کامل داشتم شکست محض بودند. دانش موجود در این کتاب معروف‌ترین استراتژی‌های رشد شخصیتی را که طبق انتظار فاقد انسجام هستند آشکار می‌کند و نشان می‌دهد چرا ریزعادت‌ها موثرترین و مطمئن‌ترین روش برای ساخت عادت‌های جدید و سالم هستند. وقتی خواندن کتاب ریزعادت‌ها را تمام کنید و مجددا اولین ریزعادت خود را شروع کنید، تعجب می‌کنید که چرا پیش‌تر هیچ‌کس درباره این استراتژی به شما چیزی نگفته است. این کتاب شما را در مقایسه با 99 درصد افرادی که روی این کره خاکی و در اطرافتان می‌بینید به گونه‌ای بهتر مجهز می کند تا بتوانید به وسیله آن زندگی‌تان را تغییر دهید. افرادی تصویر می‌کنند علت اینکه قادر نیستند به تغییرات پایدار دست یابند خودشان هستند، اما حقیقت تا این اندازه هم هولناک نیست زیرا مشکل از آن‌ها نیست، بلکه مشکل در استراتژی آن‌هاست.

صفحه‌ی 1