استفان گارنيه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
لطفا گربه باشید (راهنمای دستیابی به خونسردی خردمندی و جذابیت)
در فضیلت گربه بودن
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
مثل گربه فکر کن مثل گربه رفتار کن 2
  • 240,000 تومان
  • با تخفیف: 240,000 تومان
گربه راهنمای ما (روانشناسی)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
مثل گربه فکر کن مثل گربه زندگی کن
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان

لطفا گربه باشید (راهنمای دستیابی به خونسردی خردمندی و جذابیت)

  • 59,900 تومان

بعضی از روزها دوست ندارید به محل کار بروید، اخبار ببینید، به‌خاطر همه رویدادهای ناگوار جهان دلشوره بگیرید یا نگران آینده‌تان باشید. درباره آخرین اصلاحات دولت که باعث دندان‌قروچه می‌شوند، هیچ نظری ندارید و بیشتر از همه اینکه نمی‌خواهید نگران مسیر کاری‌تان باشید یا حساب کنید که حقوق بازنشستگی‌تان چقدر می‌شود. نمی‌خواهید مشکلات شخصی گریبانگیرتان شوند؛ همان مشکلاتی که به خانواده و دوستانتان ربط دارند. نمی‌خواهید به‌خاطر کیفیت رژیم غذایی‌تان ابرو درهم بکشید یا هر بار که به حمام می‌روید، به‌خاطر «تخریب محیط زیست» عذاب‌وجدان بگیرید. می‌خواهید مغزتان را خاموش کنید و فقط برای یک روز، یک لحظه از همه این مسائل دور شوید و نفس بکشید. به اطراف نگاه می‌کنم و زیگی، گربه‌ام، را می‌بینم که بی‌صدا وارد دفتر کارم شده است. به من خیره می‌شود، پلک می‌زند، سپس روی میز می‌پرد و روی صفحه‌کلید دراز می‌کشد. سال‌ها می‌شود که این مراسم تشریفاتی کوچک را برگزار می‌کنیم، قدمت آن به زمانی می‌رسد که هنوز مطالبم را با کاغذ و قلم می‌نوشتم و او عادت داشت درِ خودکارم را گاز بزند. از این بازی خنده‌‌ام می‌گیرد. ازسویی گویی عاشق این است که من بنویسم، اما ازسوی‌دیگر هرچه در توان دارد انجام می‌دهد تا از نوشتنم جلوگیری کند. تا این لحظه، در چنگ زدن‌های آهسته و رفت‌وآمد میان صفحه‌کلید و زانوهایم، چیزی جز یک بازی پرمهرومحبت ندیده‌ام، اما شاید تمام این سال‌ها تلاش می‌کرد چیزی دیگر به من بگوید؛ مطلبی به‌سادگی این نکته: «هی، نمی‌خواهی امروز کارت را زمین بگذاری؟» زمین گذاشتن کار. در همین لحظه که بینی‌اش را به گلویم می‌مالد، متوجه می‌شوم امروز پرداخت کردن یا نکردن قبض‌ها و سقوط سهام بورس برای من مهم نیست. هرچه باشد، مگر گربه‌ام اهمیت می‌دهد؟ شاید تمام این مدت می‌خواست همین راز را برملا کند: یاد بگیرید چگونه رها کنید، بر مسائل ضروری تمرکز کنید، به فکر آسایشتان باشید. مثل او باشید. مثل گربه زندگی کنید! بی‌شک گربه‌ها بهتر از ما زندگی می‌کنند. پس چرا از روش آن‌ها پیروی نکنیم؟ من این کار را انجام دادم. از رفتار، خواسته‌های قلبی و سبک زندگی آن‌ها رمزگشایی کردم. تمام این سال‌ها روبه‌رویم بود و نمی‌فهمیدم. ما چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه‌ای می‌توانیم همه چیز را از گربه‌ها بیاموزیم. از شما دعوت می‌کنم تا رازهای ساده آن‌ها را بیاموزید، بنابراین می‌توانید در زندگی روزمره خود گامی به عقب بردارید تا آن را بازبینی کنید، دوباره آسایشتان را بیابید و لبخند بزنید. اما گربه‌ها چه می‌کنند؟ چگونه باید از آن‌ها الهام بگیریم؟ از امروز به بعد، با زندگی کردن به روش گربه‌تان، سبکی دیگر از زندگی را تصور کنید.

در فضیلت گربه بودن

  • 39,000 تومان

گربه‌ها در کنار سگ‌ها، بهترین دوستان بشر محسوب می‌شوند. با این تفاوت که سگ‌ها آنچه می‌خواهیم را انجام می دهند ولی گربه‌ها آنچه می‌خواهند را انجام می‌دهیم. درواقع گربه‌سانان هرگز تحت سلطه بشر درنیامدند و همین ویژگی است که آنها را بی‌نظیر و بی‌همتا می‌سازد. وقتی مطالعه می‌شود که چگونه این موجودات در طول ده‌ها هزار سال به گونه‌ای که خواستند زندگی کرده‌اند، کنجکاو می‌شویم و بدین‌سان صفات منحصربفردشان آشکار می‌شود. این کتاب به چگونگی عملکرد گربه‌ها پرداخته و گونه‌ای از سبک زندگی را معرفی کرده که از این موجودات دوست‌داشتنی الهام گرفته است. اگر باهوش باشیم می‌توانیم از گربه‌ها، آزادی، کاریزما، اعتماد به نفس، پذیش بی قید و شرط خود، خودباوری، سازگاری و ....را فرا بگیریم. این کتاب اشاره مختصری دارد به چیزهای زیادی که می‌توان از گربه‌ها آموخت.

مثل گربه فکر کن مثل گربه رفتار کن 2

  • 240,000 تومان

در ادامه کتاب اول هر روز یک راز گربه برای خوشبختی را با شما به اشتراک می‌گذاریم زیگی باز هم رازهایش را برای من گفت و چند هفته پیش، قبل از آن‌که به خوابی همیشگی فرو رود، از من قول گرفت تا این رازها را به شما برسانم... اکنون وظیفه من آن است که آنچه را تو به من دادی، به دیگران عرضه کنم، دوست من، گربه من، زیگی من. (زیگی نام گربه نویسنده که الهام بخش کتاب بوده است.)خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است. این کتاب به همان میزان که مشاهدات من از گربه‌هاست، ادراک گربه‌ها از انسان‌ها نیز هست. سعی می‌کنیم به حرف‌هایی که گربه‌ها با رفتارهای روزانه‌شان برای ما زمزمه می‌کنند گوش دهیم، شاید که بتوانیم در زندگی خوش‌حال‌تر باشیم.

گربه راهنمای ما (روانشناسی)

  • 140,000 تومان

واضح است که یک گربه خیلی بهتر از ما زندگی می کند! بنابراین چرا او را سرمشق زندگی‌مان قرار ندهیم؟ این همان چیزی است که من با رمزگشایی از رفتار گربه‌ام، نفس کشیدن‌هایش و همچنین روش زندگی‌اش دریافته‌ام. در واقع، همه چیز همین‌جا بود. درست مقابل من، بدون این‌که در این سال‌ها متوجه آن شده باشم. ما می‌توانیم چه در زندگی شخصی و چه در زندگی کاری از یک گربه خیلی چیزها را بیاموزیم. از شما دعوت می‌کنم کتاب حاضر را به دقت بخوانید، کمی از زندگی روزمره خود فاصله بگیرید و شادی و لبخند را دوباره پیدا کنید. اما پرسش اینجاست؛ در چه مسائلی حق با اوست؟ در چه زمینه‌هایی باید از او الهام بگیریم؟ از امروز تصمیم بگیرید که از زاویه‌ای دیگر به زندگی نگاه کنید، یعنی مانند یک گربه بیندیشید و رفتار کنید...

مثل گربه فکر کن مثل گربه زندگی کن

  • 160,000 تومان

مثل گربه فکر کن، مثل گربه رفتار کن اولین کتابی است که از گربه‌ها الهام گرفته تا زندگی روزمره بهتری را به ما یاد دهد. اما مگر می‌شود با نگاه کردن به گربه‌ها زندگی بهتری داشته باشیم؟! استفان گارنیه (نویسنده کتاب) پانزده سال گربه‌اش را زیر نظر داشته و هر روز چیز جدیدی از رفتار گربه‌اش یاد گرفته است. وی آن‌ها را آزاد، آرام، کاریزماتیک، مستقل و مغرور دیده است. شما گربه‌ها را مدام می‌بینید، حالا نوبت شماست که از گربه‌ها الهام بگیرید و بهتر زندگی کنید. حالا نوبت شماست که آزادانه، فکر کنید، رفتار کنید و بهترین تصمیم را بگیرید. نوبت شماست که به فشارهای روزمره اجازه ورود ندهید! بگذارید نویسنده و گربه‌اش زیگی، شما را راهنمایی کنند و نشان دهند چگونه فقط با نگاه کردن به گربه‌ها می‌توانید زندگی بهتری داشته باشید. استفان گارنیه به 40 رفتار بارز گربه پرداخته که در زندگی روزانه آدم‌ها قابل اجراست. کتابی جذاب و حسابی کارآمد.

صفحه‌ی 1