ادل فابر ـ الين مازليش


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه صحبت کنیم تا کودکان گوش کنند و چگونه گوش کنیم تا کودکان صحبت کنند
به خواهرها و برادرها گفتن و از خواهرها و برادرها شنیدن
  • همراه با تخفیف
رقابت خواهرها و برادرها ممنوع (نسخه الکترونیکی)
چگونه با کودکان صحبت کنیم تا یاد بگیرند
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
چگونه با کودکان صحبت کنیم تا گوش دهند و چگونه گوش دهیم تا کودکان صحبت کنند
چگونه با کودکم صحبت کنم که گوش کند و چگونه گوش کنم تا کودکم صحبت کند

چگونه صحبت کنیم تا کودکان گوش کنند و چگونه گوش کنیم تا کودکان صحبت کنند

  • 170,000 تومان

این کتاب دانسته‌ها و فنونی را برای تاثیرگذاری بیشتر بر فرزندانتان و حمایت از آنان آموزش می‌دهد. رویکرد واقع‌بینانه نویسندگان کتاب، مورد استقبال و تحسین والدین و متخصصان مختلف در سراسر دنیا بوده است، رویکردی که با برقراری روابط کم‌فشار و پاداش‌دهنده با بچه‌های سنین مختلف همراه است. در این کتاب دو متخصص صاحب نام آدل فابر و الین مازلیش، آخرین توصیه‌ها و دانش خود را که برگرفته از بازخوردهای سال‌ها تجربه‌شان است با اولدین در میان می‌گذارند. نویسندگان شیوه‌های برقراری ارتباط را با کارتون‌های مصور درباره مهارت‌های مختلف حل مسئله آورده‌اند که روش‌های نوینی را برای غلبه بر مشکلات شایع و حل آن‌ها عرضه می‌کند. در کتاب مواردی را فرا می‌گیرید تا دریابید چگونه با احساسات منفی، محرومیت ، ناامیدی و یاس، خشم و... فرزندتان مقابله کنید.

به خواهرها و برادرها گفتن و از خواهرها و برادرها شنیدن

  • 59,500 تومان

آدل فایر و الین مازلیش، نویسندگان برنده جایزه کریستوفر هستند و کتاب‌هایشان در مورد ارتباط بین بزرگسالان و بچه‌ها به چندین زبان دنیا ترجمه شده است. این نویسندگان معتقدند که اذیت و آزار و دعوا کردن‌های مداوم بچه‌ها، بهایی نیست که والدین باید برای داشتن بیش از یک فرزند بپردازند. آن‌ها براساس تجربه‌های خودشان و صدها کارگاهی که برگزار کردند، راه‌های ساده و در عین حال فوق‌العاده کارآمد را برای کاهش دعواها و برقراری حسن نیت بین خواهرها و برادرها ارائه کردند. گفتگوها و تصاویر جذاب این کتاب نشان می‌دهند: چطور به فرزندان‌مان کمک کنیم که بدون آسیب رساندن،‌ احساسات را نسبت به هم ابراز کنند. چطور با آن‌ها نابرابر رفتار کنیم و در عین حال، منصف باشیم. چطور آن‌ها را به جای رقابت، به مشارکت با هم تشویق کنیم. چطور عصبانیت آ‌ن‌ها را کاهش دهیم و تشویق‌شان کنیم به دنبال راهی برای حل مشکل باشند.

رقابت خواهرها و برادرها ممنوع (نسخه الکترونیکی)

  • 6,800 تومان

آدل فابر و الین مازلیش نویسندگان برنده جایزه کریستوفر هستند و کتاب‌هایشان در مورد ارتباط بین بزرگ‌سالان و بچه‌ها به چندین زبان دنیا ترجمه شده است. این نویسندگان معتقدند که اذیت و آزار و دعوا کردن‌های مداوم بچه‌ها بهایی نیست که والدین باید برای داشتن بیش از یک فرزند بپردازند. آن‌ها بر اساس تجربه‌های خودشان و صدها کارگاهی که برگزار کردند راه‌های ساده و در عین حال فوق‌العاده کارآمد را برای کاهش دعواها و برقراری حسن نیت بین خواهرها و برادرها ارائه کردند.

چگونه با کودکان صحبت کنیم تا یاد بگیرند

  • 20,000 تومان

پدران و مادران و آموزگاران باید دست به دست هم بدهند و با یکدیگر همکاری کنند. هر دو طرف باید تفاوت میان واژه‌هایی را بدانند که باعث تضعیف یا تقویت روحیه می‌شود، واژه‌هایی که سبب برخورد یا همکاری می‌شود، واژه‌هایی که حضور ذهن کودک را مختل می‌کند و اندیشیدن را برای او ناممکن می‌سازد، و واژه‌هایی که علاقه طبیعی او را به یادگیری بالا می‌برد. در این کتاب سعی شده است محیطی احساسی ایجاد شود که برای کودکان امن باشد تا آغوش خود را به روی مسائل تازه و ناآشنا بازکنند. نشان داده‌ایم که کودکان چگونه می‌توانند مسئولیت بپذیرند و خویشتن‌داری را تمرین کنند. روش‌های متعددی پیشنهاد شده است که کودکان را تشویق می‌کند تا بدانند کیستند و چه کسی می‌توانند باشند. ما صمیمانه امیدواریم ایده‌های این کتاب به شما در الهام بخشیدن و قدرت دادن به فرزندان‌تان یاری رساند.

چگونه با کودکان صحبت کنیم تا گوش دهند و چگونه گوش دهیم تا کودکان صحبت کنند

  • 7,500 تومان

ادل فبر و الین مازلیش تکنیک‌های جدید و شیرینی برای مشکلات روزمره‌ای که والدین با آن مواجه می‌شوند، دارند. آن‌ها بهترین تفکرات روانشناسی را با دانش عملی ترکیب می‌کنند تا به شما کمک کنند. این ایده‌ها را امروز در خانه خود عملی کنید. مهم نیست که چقدر سخت تلاش می‌کنیم تا احساسات کودکان‌مان را درک کنیم و حس همکاریشان را تقویت کنیم. زمانی فرا خواهد رسید که اتفاقی می‌افتد و ما تمام کارها را درست انجام داده‌ایم و حرف‌های درستی زدیم اما چیزی پیش نمی‌رود. دیر یا زود همه والدین با این سوال مواجه می‌شوند که تنبیه کنند یا نه. هر وقت این سوال در گروهی مطرح می‌شود من معمولا از آن‌ها می‌پرسم چرا. چرا تنبیه می‌کنیم. در اینجا چند جواب آمده است که والدین گفته‌اند. اگر آن‌ها را تنبیه نکنیم هر غلطی دلشان بخواهد، می‌کنند.اگر فرزندم را تنبیه نکنم، از کجا می‌فهمد که چه کاری نادرست است و دوباره آن راتکرار نکند. من فرزندم را تنبیه می‌کنم چون این تنها چیزی است که او می‌فهمد.

چگونه با کودکم صحبت کنم که گوش کند و چگونه گوش کنم تا کودکم صحبت کند

  • 289,900 تومان

ارتباطی مستقیم بین چگونگی احساس کودکان و چگونگی رفتارشان وجود دارد. وقتی کودکان احساس خوبی دارند، خوب هم رفتار می‌کنند. چطور به کودکان کمک کنیم احساس خوبی داشته باشند؟ با پذیرش احساساتشان! مشکل - والدین به طور معمول احساسات بچه‌هایشان را نمی‌پذیرند، به عنوان مثال: (تو به راستی این‌طوری احساس نمی‌کنی؟) (تو داری این چیزها را می‌گویی چون خسته هستی؟) (دلیلی نداره که این‌قدر ناراحت باشی؟) انکار مداوم احساسات می‌تواند بچه‌ها را گیج و عصبانی کند. همچنین به ‌آن‌ها آموزش می‌دهد که احساسات خودشان را درک نکنند، یعنی به احساسات خود اعتماد نکنند.

صفحه‌ی 1