ابوالفضل كرمي رعنا كرمي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مجموعه آزمون‌های سنجش هوشبهر حافظه و هوش هیجانی
مجموعه آزمون‌های سنجش روان‌شناختی کودکان و نوجوانان (در حوزه مدارس و مراکز مشاوره)
مجموعه آزمون‌های تشخیصی سلامت روان و شخصیت
  • 350,000 تومان
  • با تخفیف: 350,000 تومان
تفسیر نقاشی کودکان (آزمون‌های گودیناف خانه درخت آدم و نقاشی خانواده)
مقیاس‌های سنجش ازدواج و خانواده
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان

مجموعه آزمون‌های سنجش هوشبهر حافظه و هوش هیجانی

  • 300,000 تومان

هوش و حافظه یکی از جذاب‌ترین و جالب‌توجه‌ترین فرایندهای روانی است که جلوه‌های آن در موجودات مختلف به میزان متفاوت مشاهده می‌شود. واژه هوش و حافظه کیفیت پدیده‌ای را بیان می‌کند که حالت انتزاعی دارد و قابل رویت نیست. به‌علت چنین ویژگی تعریف آن مشکل است، اما می‌توان با استفاده از ابزارها و آزمون‌های مختلفی این سازه انتزاعی را اندازه گرفت. این کتاب این آزمون‌ها را با نحوه اجرا، نمره‌گذاری و تفسیر آن ارائه می‌دهد و منبعی جامع از آزمون‌هایی است که سازه‌های هوش، حافظه و هوش هیجانی را اندازه گیری می‌کنند.

مجموعه آزمون‌های سنجش روان‌شناختی کودکان و نوجوانان (در حوزه مدارس و مراکز مشاوره)

  • 280,000 تومان

به جرات میتوان ادعا نمود که یکی از مهم‌ترین اهداف روان‌شناسی کودک و نظام آموزشی، شناخت کودکان است. در این کتاب تلاش شده است آزمون‌های پرکاربردی که در زمینه اختلالات دوران کودکی آموزشی و شخصیت استفاده می‌شوند ارائه شود تا بتوان شناخت گسترده‌ای از کودکان به‌دست آورد.

مجموعه آزمون‌های تشخیصی سلامت روان و شخصیت

  • 350,000 تومان

سلامت روان عاملی اساسی و جامع در سلامت و زندگی هر فردی است. سازمان بهداشت جهانی (WHO) بیان می‌کند: "سلامتی به معنای تندرستی جسمانی، روانی و اجتماعی است و نه صرفا به معنای عدم ابتلا به بیماری یا ناتوانی". در این کتاب عموم آزمون‌های پرکاربرد در زمینه سنجش و ارزیابی اختلالات روانی و شخصیت به همراه شیوه نمره‌گذاری، اجرا و تفسیر آنها ارائه شده است که این کتاب را به منبعی جامع و پرکاربرد تبدیل کرده است.

تفسیر نقاشی کودکان (آزمون‌های گودیناف خانه درخت آدم و نقاشی خانواده)

  • 70,000 تومان

این کتاب شامل 3 آزمون در حوزه تفسیر نقاشی کودکان است. این آزمون‌ها عبارت‌اند از؛ 1. آزمون آدمک گودیناف، که به‌وسیله ترسیم یک آدمک توسط کودک انجام می‌شود و روان‌شناس ویژگی‌های شخصیتی و هوش‌بهر کودک را از روی آن استنباط می‌کند. 2. آزمون خانه-درخت-آدم (HTP)، علاوه بر نقاشی‌های تصویر انسان، نقاشی‌های خانه و درخت نیز احتمالا با جنبه‌هایی از شخصیت رابطه دارند. در این آزمون کودک علاوه‌ بر کشیدن تصویر یک آدمک، خانه و درخت نیز ترسیم می‌کند که همگی روی یک صفحه کاغذ کشیده می‌شوند. 3. آزمون نقاشی خانواده، شناسایی روابط کودک با افراد خانواده اهمیت بسیار زیاد دارد زیرا بسیاری از رفتارهای فعلی او در محیط‌های مختلف به‌ویژه در محیط تحصیلی کلاس و مدرسه و در میان دوستان از زندگی خانوادگی سرچشمه می‌گیرد، در این آزمون کودک تصویری از خانواده خود ترسیم می‌کند و این نقاشی توسط روان‌شناس با استفاده از مثال‌هایی در کتاب تفسیر می‌شود.

مقیاس‌های سنجش ازدواج و خانواده

  • 220,000 تومان

خانواده پایه‌ای تشکل اجتماعی و اصلی‌ترین جزء اجتماع است. دستیابی به جامعه سالم در گرو سلامت خانواده و خانواده سالم درگرو برخورداری افراد آن از سلامت روانی و داشتن ارتباط مطلوب با یکدیگر است. خانواده نظام اجتماعی منحصربه‌فردی است که عضویت در آن براساس مجموعه عوامل زیستی، قانونی، عاطفی و جغرافیایی شکل می‌گیرد. این کتاب آزمون‌هایی را به روان‌شناسان معرفی می‌کند که در هر یک از مراحل ازدواج مانند؛ مشاوره پیش از ازدواج، انتخاب همسر، صمیمیت زناشویی، سازگاری ازدواج، تعارضات زناشویی و... را می‌توان با استفاده از این آزمون‌ها مورد سنجش و ارزیابی قرار داد.

صفحه‌ی 1