ابراهيم رجبي كويخي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
گلادیاتور شکست‌ناپذیر (قوانین موفقیت و ثروت‌آفرینی به سبک آر جی بی)
شوالیه توقف‌ناپذیر (قوانین موفقیت و ثروت‌آفرینی)
نابغه اقتصادی (قوانین به اوج رفتن و در اوج ماندن به سبک آر جی بی)
اعجوبه‌ شجاع‌دل (قوانین موفقیت هنر نبرد هوشمندانه و خلق دانش سری)

گلادیاتور شکست‌ناپذیر (قوانین موفقیت و ثروت‌آفرینی به سبک آر جی بی)

  • 160,000 تومان

کارآفرین، سرمایه‌گذار، مربی معنوی و روانشناس انگیزشی و آموزشی، متخصص بین‌المللی فروش و بازاریابی، سخنران درجه یک قوانین موفقیت و نویسنده ثروت‌ساز مجموعه کتاب‌های پرفروش، با توصیه‌های عملی و تئوری نشان می‌دهد که چگونه با دانشمندانه اندیشیدن فکرهای بکر، شادی، ثروت و خوشبختی را خلق کنید. ابراهیم رجبی کویخی ( R.J.B) به شما کمک می‌کند و تشویق‌تان می نماید که به بالاترین قله‌ها صعود کرده و بهترین‌های‌تان را کشف کنید تا در کمال تندرستی و کامیابی زندگی کنید. وی به عنوان فیلسوف علم موفقیت سال‌ها تحقیق کرده و فرمول موفقیت را کشف نموده و نتیجه کار گرانبهایش را در مجموعه آثار جادوی اثر مکتوب برایتان هویدا کرده است و هم اکنون آموزه‌هایش منبع رشد و الهام بسیاری از انسان‌های دنیاست. مهم نیست چه اتفاقی در گذشته برایتان افتاده یا چه دارید و چه ندارید، بلکه نحوه تفکر و تصمیماتی که می گیرید اهمیت فراوان دارد نه موقعیت‌تان. او ماهرانه شما را متوجه می‌کند که چطور با خلق اندیشه‌های ناب، همه چیز به نفع شما پیش می‌رود و اگر با وجود تمام چالش‌های زندگی، یقین داشته باشید که می توانید رشد کنید و روش اندیشمندانه را پیش بگیرید آنگاه پیشرفت می‌کنید و اقبالات بلندمرتبه و اتفاقات متحیر کننده به نفع شما رقم خواهد خورد. او به دنبال یکپارچگی است تا فنونی ممتاز بیشتر از هر زمان دیگری ارایه بدهد تا اینکه همه بتوانند موفق بشوند و این وجهه متمایز او سبب شد که مجموعه آثارش همه گیر شود و در صدر تاثیر گذارها و پرفروش‌ترین ها قرار گرفته است.

شوالیه توقف‌ناپذیر (قوانین موفقیت و ثروت‌آفرینی)

  • 95,000 تومان

موفقیت هم مثل هر مقوله دیگری اصول و قاعده خود را دارد و برای نائل آمدن به مدارج عالیه موفقیت، ابتدا باید فلسفه موفقیت را بشناسیم و ابراهیم جاناتان (R.J.B) بنیان‌گذار جنبش (فکرنو) مجموعه منشور قدرتمندش را برایتان به ارمغان آورده است و آنچه در اختیار شماست معیاری گرانبها برای کسانی است که به دنبال آموزش و کامیابی هستند. همه کتاب‌های بی‌مانندش برای کسانی است که می‌خواهند به رویاهای شخصی خود، رنگ واقعیت ببخشند و با تمرین و تلاش آگاهانه، قدرت درونی خود را آزاد کنند. جوهر و سبک گفته‌های او ترکیبی می‌سازد که ذهن هر شنونده و خواننده آثارش را به تصرف درمی‌آورد و به عنوان رساله‌ای کاربردی و جامع، برای شما راهگشاست.

نابغه اقتصادی (قوانین به اوج رفتن و در اوج ماندن به سبک آر جی بی)

  • 74,000 تومان

با مطالعه این کتاب، قدرت باور و شادی در شما تزریق می‌شود و متوجه می‌شوید که شرایط و موقعیت‌های دشوار و بحرانی نمی‌توانند شما را از پای دربیاورند بلکه این شما هستید که با نگرش درست و باورهایتان، زندگی مورد علاقه خودتان را می‌سازید.

اعجوبه‌ شجاع‌دل (قوانین موفقیت هنر نبرد هوشمندانه و خلق دانش سری)

  • 95,000 تومان

در کلکسیون کتاب‌های حیرت‌برانگیز جادوی اثر مکتوب علم موفقیت (آر جی بی) و در این کتاب اسرارآمیزء ابراهیم جاناتان ملقب به تاجر افسانه‌ای. کارآفرینء سرمایه‌گذارء مربی بین‌المللی فروش و بازاریابیء روانشناس معنوی و انگیزشیء سخنران درجه یک و برجسته‌ی آموزش مهارت‌های زندگی و قوانین علم موفقیتء نویسنده ثروت‌آفرین که یکی از محبوب‌ترین اساتید موفقیت استء روش‌هایی خارق‌العاده و کاربردی را به شما ارایه می‌کند. این اثر مکتوب تاثیرگذار و دیگر کتاب‌های قدرتمندشء برجسته‌ترین آثاری است که درباره‌ی فنون پیروزی و موفقیت منتشر شده است. وی قریحه‌ای عجیب در بیان مطالب کتاب‌هایش دارد که یاریتان می‌دهد به گونه‌ای بیندشید که تاکنون نیندیشیده‌اید و قادرتان می‌سازد که کیفیت زندگی‌ان را بالا ببرید. شما به تنها چیزی که نیاز دارید نقشه‌ای ارزندهء متفاوت و خیره‌کننده از مهارت‌های ارتقاء‌دهنده که راز دفاع از خود و خلق نیازهای خودتان است و این کتاب و مجموعه آثار این نویسنده گنجینه‌ی زندگی و متحول‌کننده و پر از راهکارهای اثبات شده و اثرگذاری می‌باشد که به شما می‌آموزد با چه تدبیریء کلان و وسیع بیندیشید تا رویای داشتن ممتازترین‌ها به واقعیت زندگی‌تان تبدیل گردد.

صفحه‌ی 1