آيينگر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پرتوی بر زندگی (سفر یوگا به سمت وحدت صلح درونی و آزادی نهایی)
یوگا برای ورزش‌ها (سفری به سوی سلامت و شفا)
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
حکمت و طریقت یوگا
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
پرتو بر یوگا (یوگا دپییکا)
  • 490,000 تومان
  • با تخفیف: 490,000 تومان

پرتوی بر زندگی (سفر یوگا به سمت وحدت صلح درونی و آزادی نهایی)

  • 280,000 تومان

نوری که یوگا بر زندگی می‌تاباند خاص و متحول‌کننده است؛ نه‌تنها شیوه نگریستن به چیزها را تغییر می‌دهد بلکه خود مشاهده‌گر را نیز دگرگون می‌کند. یوگا نیروی بالقوه و خلاق زندگی را آزاد می‌کند و این کار را با پایه‌ریزی بنای خودآگاهی و گشودن بصیرتی روحانی به روی نهایت هستی به انجام می‌رساند. یوگا دانش را به خرد ارتقا می‌دهد.

یوگا برای ورزش‌ها (سفری به سوی سلامت و شفا)

  • 130,000 تومان

ورزشکارها همیشه در معرض آسیب‌ها و تکرار آسیب‌ها هستند، و آسیب‌ها بدن ورزشکار و در نتیجه عملکرد او را ضعیف می‌کنند. بنابراین صد در صد سالم ماندن برای هر ورزشکاری اهمیت حیاتی دارد. استاد آیینگر با شناخت دقیق بدن و روح انسان تکنیک‌های یوگای خاصی برای ورزشکارها تنظیم کرده است. کتاب «یوگا برای ورزش‌ها» نشان می‌دهد یوگا چگونه به بدن و ذهن آموزش می‌دهد و به ورزشکارها کمک می‌کند چابک‌تر، نیرومندتر و متمرکزتر شوند. یوگا به ورزشکارها تعادل، قدرت و انعطاف‌پذیری باورنکردنی می‌دهد و به پیشگیری از آسیب‌ها و درمان آن‌ها فوق‌العاده کمک می‌کند.

حکمت و طریقت یوگا

  • 60,000 تومان

از طریق نوشته‌ها، تجربیات و فلسفه یکی از استادان بزرگ یوگا می توانید آنچه یوگا می‌تواند به ارمغان آورد را کشف کنید. کتاب حاضر مجموعه‌ای از تمرینات زیبای یوگا را به صورت گام به گام از زبان استاد آیینگر معرفی می‌کند. ایشان حکمت به دست آمده از متون کهن یوگا و درس‌هایی که در سفر زندگی آموخته است را بیان می‌کند و نگرش خود نسبت به نتایج درخشان معنوی و جسمانی ناشی از انجام تمرینات یوگا را با شما به اشتراک می‌گذارد. یوگا برای لذت بردن، برای آرامش درونی و برای زندگی.

پرتو بر یوگا (یوگا دپییکا)

  • 490,000 تومان

کتاب پرتو بر یوگا مرجع معتبر، کلاسیک و ماندگار یوگا نوشته ب.ک.س آیینگر استاد برجسته یوگا در دوران ما و بنیان‌‌گزار آیینگر یوگا است. این کتاب که از زمان نخستین چاپ انگلیسی آن در 1966 تا کنون به بیش از بیست زبان ترجمه شده و به قول خود گوروجی کتابی است بهتر از یک معلم خوب، بنیانی درست و اصولی برای تمرین و درک یوگا به مردمان سرتاسر جهان هدیه کرده است تا در آیین یوگا خود را بشناسند. ویژگی‌های ارزشمندی مانند 596 عکس گوروجی در حال انجام آسانا و پرانایاما؛ برنامه 300 هفته‌ای تمرین دوره مبتدی، میانی و پیشرفته؛ یک بخش آسان‌های درمانی برای بیماری‌های گوناگون؛ و واژه‌نامه‌ای توضیحی، پرتو بر یوگا را کتاب درسی مرجع شاگردان و معلمان یوگای جهان کرده است.

صفحه‌ی 1