آنتوني رابينز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نیروی زندگی
  • 285,000 تومان
  • با تخفیف: 285,000 تومان
به سوی تندرستی 1
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
بیداری غول درون 2
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
تزلزل ناپذیر
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
365 گام بلند موفقیت (تغییرات کوچک برای ایجاد تحولی بزرگ در هر روز از زندگی)
بیداری غول درون
  • 119,000 تومان
  • با تخفیف: 119,000 تومان
نامه‌هایی به 1 دوست (1 راهنمای سریع و ساده برای قبول مسئولیت زندگی خود)
گام‌های بزرگ (365 گام برای 365 روز درس‌های روزانه موفقیت)
مجموعه به سوی کامیابی (4 جلدی)
  • 565,000 تومان
  • با تخفیف: 565,000 تومان
تزلزل ناپذیر (راهنمای رسیدن به استقلال مالی)
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
قدرت نامحدود
  • 275,000 تومان
  • با تخفیف: 275,000 تومان

نیروی زندگی

  • 285,000 تومان

در این کتاب، شما را به سفری در دل اکتشافات جدید علمی می‌بریم که بسیاری از آنها همین الان هم در دسترس هستند و می‌توانند کیفیت و طول زندگی شما را بهبود دهند. به عنوان مثال، این کتاب به شما می‌آموزد که چطور قدرت و توده عضلانی خود را افزایش دهید، متابولیسم خود را سریع‌تر کنید و با تمرینی 10 دقیقه‌ای، آن هم یک‌بار در هفته، تراکم استخوان خود را تا ١٤درصد بیشتر کنید. بخشی از کتاب هم به ترمیم و بهبود بدن و افزایش طول عمر اختصاص دارد. در این بخش، می‌خوانید که چگونه فرایند ترمیم و بهبود بدن خود را تسریع کنید و طول عمر خود را افزایش دهید؛ یا چگونه سلول‌های بنیادی به افراد کمک کرده‌اند که بعد از سکته یا مشکلات نخاعی، دوباره از دست و پای خود استفاده کنند و رباط‌های آسیب‌دیده را ترمیم کنند.

نیروی زندگی (چگونه کشفیات جدید در پزشکی دقیق می‌تواند کیفیت زندگی شما و آنهایی که دوستشان دارید را تغییر دهد)

  • 100,000 تومان

این کتاب براساس عقیده نویسندگان مبنی بر این باور است که ایده‌های بشری فوق‌العاده قدرتمند هستند و توانایی تغییر جهان را دارند. طول عمر نیز در دسته تغییرات قرار می‌گیرد. صرف‌نظر از مشکلاتی که با آن روبرو هستیم، همیشه راهی وجود دارد که به ما امکان می‌دهد پیروز شویم. نیروی زندگی کمک می‌کند تا راه‌حل‌هایی برای خودمان پیدا کنیم و بتوانیم کنترل سلامت‌مان را دوباره به دست آوریم. ما اکنون به لطف بیوتکنولوژی قدرت پیشگیری و درمان بیماری‌ها را داریم. به لطف پیشرفت سریع هوش مصنوعی در پزشکی به‌ زودی قادر به درمان بیماری‌ها خواهیم بود. در نتیجه باید تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت‌مان انجام دهیم. اکنون ابزارهایی در اختیار داریم که برای بهبود و افزایش طول عمرمان مفید است.

به سوی تندرستی 1

  • 110,000 تومان

این کتاب در سال 2022 میلادی، با نظارت برخی از دانشمندان و مشورت با پزشکان طراز اول جهان نوشته شده و هدفش پاسخگویی به بعضی از پرسش‌های اساسی است. مثلا: «آیا ما ناچاریم که پیر بشویم؟» یا «آیا مجبوریم که دردهای جسمی را تحمل کنیم؟» و جالب است که پاسخ بسیاری از دانشمندان امروزی به این پرسش‌ها، منفی است. یعنی این که پیری نوعی بیماری است که راه‌هایی برای پیشگیری از آن پیدا شده و راه‌های شایسته دیگری هم برای توقف پیری و حتی برگرداندن جوانی، در دست بررسی است.

بیداری غول درون 2

  • 130,000 تومان

آیا شما مسئول زندگی خود هستید؟ یا بازیچه رخدادهایی هستید که ظاهراٌ از کنترل شما خارج هستند؟ در کتاب بیداری غول درون، آنتونی رابینز که کتاب «قدرت نامحدود» او عنوان پرفروش‌ترین کتاب را از آن خود کرد، به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه کنترل فوری سرنوشت ذهنی، احساسی، جسمی، و مالی خود را در دست بگیرند.

تزلزل ناپذیر

  • 100,000 تومان

مجموعه تصمیماتی که می‌گیریم، زندگی‌مان را شکل می‌دهند. مهم‌ترین تصمیمی که در طول زندگی‌ باید بگیریم این است که بدون توجه به شرایط‌، خود را متعهد به خوشبخت کردن خودمان بدانیم. تزلزل‌ناپذیر احساس آزادی مالی به سرمایه‌گذاران می‌دهد و به آن‌ها کمک کند پایدار و نترس باشند. کتاب، مراحل، اصول و حقایقی را با ما در میان می‌گذارد؛ همچنین بر روی اشتباهات رایج تاکید می‌کند، راه‌حل‌هایی پیشنهاد می‌دهد و داستان‌های دیگری با ما در میان می‌گذارد. اینگونه فهم و استفاده از این نکات را، به عنوان مجموعه‌ای از راهنماهایی که مربوط به اقتصاد هستند، برای همه آسان می‌کند. این کتاب به خواننده‌ها نشان می‌دهد چگونه افسارِ درآمدِ سرمایه‌گذاری را در دست بگیرند و تنها از دور مشاهده‌گر نباشند تا قربانيِ شرایط غیرقابل پیش‌بینيِ بازار نشوند. تزلزل‌ناپذیر بودن، تنها به پول محدود نمی‌شود، بلکه یک وضعیت روحی هم هست. تزلزل‎ناپذیر یعنی شخصی که با وجود روبه‌رویی با آشفتگيِ محض، داری اعتمادبه‌نفس است. چه احساسی خواهید داشت اگر با اطمینان کامل بی توجه به اتفاقات اقتصادی ، بازار بورس و بنگاه های معاملاتی بدانید که همواره امنیت مالی خواهید داشت و مالک سرمایه هنگفتی هستید که نه تنها نیاز های خانوادتان را برطرف خواهد کرد بلکه از لذت کمک به دیگران هم مشعوف خواهید شد؟همه ما آرزوی دستیابی به آن آرامش عمیق درونی، آسودگی، بی‌نیازی و آن آزادی مالی را داریم . خلاصه اینکه همه ما در رویای خود تزلزل ناپذیر بودن را داریم.

365 گام بلند موفقیت (تغییرات کوچک برای ایجاد تحولی بزرگ در هر روز از زندگی)

  • 65,000 تومان

آنتونی رابینز، نویسنده کتاب‌های پرفروش روانشناسی بابهره‌گیری از روش‌ها، اصول و تدابیر مندرج در این کتاب، الهامات روزمره و تمرینات کوچکی را ارائه می‌دهد که شما را برای برداشتن گام‌هایی بزرگ در مسیر زندگی‌تان برمی‌انگیزد. کتاب 365 گام بلند موفقیت به ما کمک می‌کند تا به برترین جنبه‌های وجود خود دست یابیم. این کتاب نقشه گنجی با ارزش است و ما نیز گنج‌های آن هستیم.

بیداری غول درون

  • 119,000 تومان

«بیداری غول درون پیشکش مسحورکننده و خارق‌العاده یافته‌ها و بینش‌های نوین در گستره وسیعی از مسائلء از جمله آگاهی رو به رشد از این موضوع است که موفقیت حقیقی وابسته به ارزش‌های ماندگار و خدمت به دیگران است.» «درک باورنکردنی تونی از جهانء افراد و ذات بشرء عنوان والاترین مربی زندگی را برازنده او می‌کند. او می‌داند تعالی بخشیدن به افراد و کمک به آن‌ها در برنده شدن چه پاداشی دارد!»

نامه‌هایی به 1 دوست (1 راهنمای سریع و ساده برای قبول مسئولیت زندگی خود)

  • 40,000 تومان

در بین آثار «رابینز» هر چند نامه‌های یک دوست، کم‌ حجم‌ترین است، اما به گمان من تاثیرگذارترین هم هست. بخشی از این تاثیرگذاری ناشی از ایجازی‌ست که در نوشتن این کتاب در پیش گرفته شده است ( موضوعی که در کتاب‌های دیگر «رابینز» دیده نمی‌شود) و بخش دیگری از آن به این خاطر است که کل آموزه‌های چند دهه‌ای او را در خود دارد و مخاطب در زمانی کم به کل این آموزه‌ها در قالب این کتاب دسترسی پیدا خواهد کرد و بر همین اساس هم این کتاب برای مجموعه‌ ضروریات موفقیت انتخاب شد.

گام‌های بزرگ (365 گام برای 365 روز درس‌های روزانه موفقیت)

  • 32,000 تومان

خداوند به هر کدام از ما ذخایر ذاتی زیادی عطا کرده است که ما را قادر می‌سازند تا به هر آنچه که تاکنون آرزویش را داشتیم و حتی بیش‌تر دست یابیم. می‌توان راه را برای یک تصمیم باز کرد تا برای ما لذت یا رنج، رفاه یا فقر، مصاحبت یا انزوا، عمر طولانی یا مرگ زودرس به ارمغان آورد. امروز می‌خواهم شما را وادار کنم تا تصمیمی بگیرید که بی‌درنگ بتواند کیفت زندگی‌تان راتغییر دهد یا بهبود بخشد.

مجموعه به سوی کامیابی (4 جلدی)

  • 565,000 تومان

همه ما رویاها و آرزوهایی داریم... همه ما در اعماق روح خود می‌خواهیم باور کنیم که دارای موهبت خاصی هستیم، می‌توانیم تغییر و تفاوتی ایجاد کنیم، می‌توانیم به طریق خاصی در دیگران نفوذ کنیم و می‌توانیم جهان فعلی را به صورت دنیای بهتری در آوریم. آرزوی شما چیست؟ شاید رویایی است که آن را فراموش کرده‌اید و یا در شرف زوال و نابودی است. اگر آرزوی شما عملی می‌شد، وضع امروزی شما چگونه بود؟ اکنون چند لحظه وقت صرف کنید و در رویا و آرزوی خود فرو بروید و ببینید خواسته واقعی شما در زندگی چیست؟ در این مجموعه 4 جلدی رابینز به شما کمک می‌کند که قدرت نامحدود را در وجود خود بیابید و به رویاهای خود تحقق بخشید.

تزلزل ناپذیر (راهنمای رسیدن به استقلال مالی)

  • 125,000 تومان

«کم پیش می‌آید که کسی از بیرون، نگاه‌ها را به خود جلب کند و تبدیل به یک سخنور اثرگذار مورد احترام شود. رابینز با یک کتاب تازه، باز هم این کار را انجام می‌دهد تا کمکمان کند برای سود بردن از سقوط‌ها و افت‌ها می‌گویند - ناپذیر آینده آماده شویم.»

قدرت نامحدود

  • 275,000 تومان

این کتاب چالشی است که به خواندن آن دعوت شده‌اید تا از زندگی‌تان یک شاهکار بسازید. در این اثر با روش‌های نوین برای ساختن زندگی‌تان آشنا می‌شوید. پس، از آن به عنوان راهنمایی برای مهار ذهن و جسمتان استفاده کنید تا به اهدافتان دست یابید. در زندگی فقط شعار دادن کافی نیست. باید حرف بزنید و عمل کنید. معنای قدرت نامحدود همین است.

1  2  3  صفحه‌ی 1