آدام گرنت


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دوباره فکر کن (قدرت دانستن چیزهایی که نمی‌دانیم)
Think again
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
دوباره فکر کن (قدرت دانستن آن‌چه شما نمی‌دانید)
دوباره فکر کن (قدرت دانستن آنچه نمی‌دانیم)
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
دوباره فکر کن (قدرت شناختن آنچه نمی دانید)
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
نوآوران (چگونه سنت‌شکنان دنیا را متحول می‌کنند)
ببخش و بگیر (چرا و چگونه بخشنده ها به اوج موفقیت می‌رسند)

دوباره فکر کن (قدرت دانستن چیزهایی که نمی‌دانیم)

  • 110,000 تومان

این کتاب به شما کمک می‌کند تا که با درونیات خود بدون واسطه مواجه شوید و اعتقادات خود را مدام زیر سوال ببرید. این عمل باعث رشد شخصیت شما خواهد شد. شما خواهید توانست که انعطاف بیشتری داشته باشید و ذهن خود را پرورش بدهید.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.

Think again

  • 115,000 تومان

unlearning and relearning requires much more—it requires choosing courage over comfort. In Think Again, Adam Grant weaves together research and storytelling to help us build the intellectual and emotional muscle we need to stay curious enough about the world to actually change it. I’ve never felt so hopeful about what I don’t know.” —Brené Brown, Ph.D., New York Times bestselling author of Dare to Lead

دوباره فکر کن (قدرت دانستن آن‌چه شما نمی‌دانید)

  • 75,000 تومان

در زندگی گمان می‌کنیم هر چه باهوش‌تر باشیم، می توانیم مسائل پیچیده را آسان‌تر حل کینم: اما در دنیای پر تلاطم امروز، مهارت شناختی بسیار مهمی به نام باز‌اندیشی وجود دارد که آموختن آن از اهمیتی فراتر از تیزهوشی برخوردار است. راه حل بیشتر مشکلات و چالش های زندگی، در مفهوم باز‌اندیشی نهفته است که با خلاقیت فکری پیوندی ژرف می‌یابد.با اثر حاضر همراه شوید و سطح هوش و بازاندیشی خود را ارتقا دهید.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

دوباره فکر کن (قدرت دانستن آنچه نمی‌دانیم)

  • 110,000 تومان

وقتی به دنبال خوشبختی می‌گردیم، اغلب پیش از هر چیزی محیط اطراف‌مان را عوض می‌کنیم. انتظار داریم در هوایی گرم‌تر یا خوابگاهی دوستانه‌تر شادتر باشیم، ولی این لذت‌ها معمولاً موقتی هستند. در مجموعه‌ای از مطالعات، دانشجویانی که با تنظیم شیوه‌ی زندگی یا برنامه‌ی درسی، محیط‌شان را عوض کردند، سریعاً به سطوح پایه‌ی خوشبختی برگشتند. به قول ارنست همینگوی: «شاید از این‌جا به جایی دیگر بروید، ولی نمی‌توانید از خودتان فرار کنید.» در عین حال دانشجویانی که با پیوستن به گروهی جدید، تنظیم عادات مطالعه یا شروع پروژه‌ای جدید اعمال‌شان را عوض کردند، شادی ماندگارتری را تجربه کردند. خوشبختی بیش‌تر از کسی که هستیم به کاری که می‌کنیم بستگی دارد. این اعمال‌مان هستند که هدف و حس تعلق به ما می‌بخشند، نه محیط.

دوباره فکر کن (قدرت شناختن آنچه نمی دانید)

  • 175,000 تومان

این کتاب دعوت‌ نامه‌ای است برای رها کردن دانش و عقایدی که دیگر سودی به شما نمی‌رسانند و همچنین دعوتی است برای این که هویت خودتان را به جای ثباتء وابسته به انعطاف‌پذیری کنید باور دارم که اگر به فن بازاندیشی مسلط شویدء موقعیت بهتری برای دستیابی به موفقیت شغلی و خوشبختی در زندگی خواهید داشت. بازاندیشی به شما کمک می کند راه‌حل‌هایی جدید برای مشکلات قدیمی پیدا کنید و برای مشکلات جدید سراغ راه‌حل‌های قدیمی بروید. بازاندیشی مسیری برای یادگیری بیش‌تر از اطرافیان‌تان و زندگی کردن با پشیمانی‌های کم تر است. یکی از نشلنه‌های بارز خردمدی این است که بدانید کی وقت آن رسیده که بعضی از باارزش‌ترین و عزیزترین بخش های هویت‌ خود را رها کنید.

نوآوران (چگونه سنت‌شکنان دنیا را متحول می‌کنند)

  • 125,000 تومان

بیشتر مردم، باور کرده‌اند که افکار نوآورانه اندکی دارند و گویی برای دنباله‌روی از جمع زاده می‌شوند؛ اما کتاب پیش‌رو، این باور غلط را به هم می‌ریزد و نشان می‌دهد که تک‌تک ما می‌توانیم خلاقیت خود را تقویت کنیم و ایده‌های بکر و نوآورانه‌مان را بشناسیم و پرورش دهیم. در این کتاب می‌آموزیم که انسان‌های خلاق، لزوماً تخصص بالایی ندارند، بلکه به دنبال دیدگاه‌های گسترده‌تری هستند و با تکیه بر شهود خود، راه راستین موفقیت را کشف می‌کنند.

ببخش و بگیر (چرا و چگونه بخشنده ها به اوج موفقیت می‌رسند)

  • 158,000 تومان

اگر در مسابقه موفقیت، بخشندگی را زنجیری به پاهای خود می‌دانید، به احتمال زیاد ثواب کرده و کباب شده‌اید و پشت دست‌تان را داغ گذاشته‌اید که دیگر به کسی کمک نکنید. ولی پژوهش‌های روانشناسی نشان داده‌اند این بخشش نیست که برای موفقیت دست و بال ما را می‌بندد، بلکه بخشندگی بی‌حساب و کتاب است که بلای جان‌مان می‌شود و جالب این جاست که بدون بخشندگی نمی‌توان موفق شد. حال پرسش این جاست که چگونه ثواب کنیم و نه تنها کباب نشویم، بلکه به قله‌های موفقیت هم برسیم؟ این کتاب پاسخ همین پرسش است.

صفحه‌ی 1