آدام گرانت


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پتانسیل پنهان (دانش رسیدن به دستاوردهای بزرگ‌تر)
توانمندی‌های نهان
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
دوباره فکر کن (رها شدن از فکر و عقیده‌ای که دیگر سودی برای شما ندارد)
دوباره فکر کن (قدرت اینکه بدانید که نمی‌دانید)
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
بازاندیشی (راهنمای دانستن نادانسته‌ها)
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
دوباره فکر کن (مینی بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
دوباره فکر کن (قدرت داشتن چیزهایی که نمی‌دانی)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
دوباره بیندیش (توانایی دانستن ندانسته‌ها)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
دوباره فکر کن (قدرت دانستن آن‌چه نمی‌دانید)
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
دوباره فکر کن (قدرت دانستن چیزهایی که نمی‌دانیم)
بده و بستان (رویکردی انقلابی به موفقیت)
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
آفرینش‌گران (افراد غیر دنباله‌رو چگونه دنیا را به پیش می‌برند)

پتانسیل پنهان (دانش رسیدن به دستاوردهای بزرگ‌تر)

  • 199,000 تومان

هر کس گنجینه‌ای است از ظرفیت‌ها و استعدادهای پنهان؛ این کتاب درباره نحوه باز کردن قفل این گنجینه است. باور عمومی آن است که سرافراز شدن در ذات انسان است و ساختنی نیست. این باور ما را به تجلیل از دانش‌آموزان بااستعداد، ورزشکاران مادرزاد و نوابغ موسیقی سوق می‌دهد... اما برای کسب دستاوردهای بزرگ لازم نیست اعجوبه باشید. به ازای هر موتزارتی که خیلی زود به شهرت می‌رسد، چندین باخ وجود دارد که پیشرفتی تدریجی دارند و دیر شکوفا می‌شوند. این کتاب قدم به قدم به شما نشان می‌دهد که آنچه تفاوت در توانایی‌های طبیعی تلقی می‌شود، اغلب تفاوت در فرصت‌ها و انگیزه‌هاست. افرادی که گام‌های بزرگ برمی‌دارند به ندرت شگفتی‌های طبیعت هستند؛ آنها عموما محصول شگفت‌انگیز تربیت‌اند.

توانمندی‌های نهان

  • 220,000 تومان

همه افراد توانمندی‌های نهانی دارند که خودشان یا دیگران آنها را نادیده می‌گیرند. موضوع این کتاب چگونگی آشکارسازی همین توانمندی‌هاست. باور عمومی این است که رسیدن به دستاوردهای بزرگ، بیش از آنکه نیازمند تلاش فردی باشد، مستلزم داشتن استعدادی است که همراه فرد زاده می‌شود. همین باور باعث می‌شود دانش‌آموزان مستعد در مدارس و کودکان نابغه در موسیقی را ستایش کنیم. آدام گرانت در این کتاب به ما نشان می‌دهد چطور همه ما می‌توانیم برای کسب دستاوردهای بزرگ‌تر به ‌پا خیزیم و لازم نیست از دوران کودکی نابغه باشیم. با مطالعه کتاب «توانمندی‌های نهان» به این درک خواهیم رسید که معیار واقعی برای ارزیابی توانمندی‌هایمان، نه بلندای قله‌ای که به آن رسیده‌ایم، بلکه میزان مسافتی است که برای رسیدن به آن قله پیموده‌ایم.

دوباره فکر کن (رها شدن از فکر و عقیده‌ای که دیگر سودی برای شما ندارد)

  • 158,000 تومان

اختلاف نظر هیچ‌وقت خطری برای ما ندارد بلکه فرصتی دوباره برای انعطاف‌پذیری، بازاندیشی و یادگیری بیشتر است. برای پیدا کردن آسایش و آرامش در زندگی باید شجاعت تغییر کردن را داشته باشیم. ارنست همینگوی می‌گوید:هیچ‌وقت نمی‌توانید با حرکت از مکانی به مکان دیگر از خودتان فرار کنید مگر اینکه باز اندیشی دوباره کنید. من در گذشته آقای همه‌چیز‌دان بودم! اما اکنون علاقه‌مندم نادانسته‌هایم را کشف کنم و دیدگاه خود را به روز رسانی کنم.

دوباره فکر کن (قدرت اینکه بدانید که نمی‌دانید)

  • 180,000 تومان

طرز تفکر ما بر توانایی‌هایمان برای موفقیت در جهان پویا و در حال تغییر و همچنین بر نحوه‌ی درک ما از مسائل اطرافمان تاثیر می‌گذارد. این کتاب در مورد توانایی تفکر مجدد است که می‌تواند سطح موفقیت و شادی شما را در زندگی افزایش دهدو استراتژی‌های مفیدی را به شما یاد خواهد داد که می‌توانید از آن‌ها برای بازاندیشی در سطوح فردی و جمعی استفاده کنید. به یک دیدگاه درست پایبند باشید و به جای تکیه بر شواهد با ایمان بر باورهایتان پیش بروید.

بازاندیشی (راهنمای دانستن نادانسته‌ها)

  • 99,000 تومان

شاید این باور عامیانه را شنیده باشید که اگر قورباغه‌ای را در یک قابلمه آب جوش بیندازید، بلافاصله می‌پرد بیرون. اما اگر همان قورباغه را در آب ولرم بیندازید و بعد قابلمه را کم کم گرم کنید، قورباغه می‌پزد و می‌میرد. قورباغه فاقد قوه تجدیدنظر درباره موقعیت است و وقتی متوجه تهدید می‌شود که دیگر دیر شده است.‏ اخیراً درباره این باور عامیانه پرس و جوهایی کردم و به نکته‌ای رسیدم: دروغ محض است.‏ قورباغه‌ها نیستند که نمی‌توانند موقعیت‌سنجی کنند؛ ماییم.‏ تازه‌ترین کتابِ آدام گرنت، روانشناسِ سازمانی و استادِ مدرسه کسب و کارِ وارتون، دعوتی است برای بی‌توجهی به دانش‌ها و نظرهایی که دیگر چندان کمک‌حال نیستند. او در بازاندیشی نشان می‌دهد که اگر بتوانیم در هنر بازاندیشی به استادی برسیم، فرصت‌های بهتری برای موفقیت در محل کار و خوشبختی در زندگی خواهیم داشت. بازاندیشی کمک می‌کند هم راهکارهای تازه‌ای برای مشکلات قدیمی بیابیم و هم از راهکارهای قدیمی برای حل مسائل جدید بهره ببریم. اوج دانایی دانستنِ این است که چه زمانی باید برخی از ارزشمندترین ابزارهایمان - برخی از ارجمندترین تکه‌های هویتمان - را رها کنیم.‏

دوباره فکر کن (مینی بوک)

  • 45,000 تومان

کتاب دوباره فکر کن: قدرت دانستن چیزهایی که نمی‌دانیم، نوشته آدام گرانت، روان‌شناس مشهور، ما را با هنر فراموش کردن آموخته‌های قبلی، فکر کردن و باز‌اندیشی (تجدید‌نظر) آشنا می‌سازد. وی تمام زندگی‌اش را وقف رویکرد‌های باز‌اندیشی کرده است. در کتاب حاضر شما با ابعاد اجتماعی، روان‌شناختی و روان‌شناسی - اجتماعی ذهن، از مسائل مناقشه‌بر‌انگیز نظیر تمایلات و تعصبات گرفته تا تغییر دیدگاه و نگرش، همچنین از ترک شک و تردید تا کسب اعتماد‌به‌نفس و متعهد شدن و تجدید‌نظر در افکار و غقاید، آشنا می‌شوید که برای تصمیم‌گیری در کار و زندگیث شما بسیار موثر است. اگر به دنبال اکتشاف و یادگیری هستید و یا می‌خواهید زندگی خود را از همین حالا دگرگون کنید، خواندن این کتاب را از دست ندهید.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

دوباره فکر کن (قدرت داشتن چیزهایی که نمی‌دانی)

  • 150,000 تومان

هوش معمولا به عنوان توانایی فکر کردن و یادگیری تلقی می‌شود ، اما در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است ، مجموعه دیگری از مهارت‌های شناختی وجود دارد که ممکن است اهمیت بیشتری داشته باشد: توانایی بازاندیشی و یادگیری مجدد. انسان‌ها اصولا به نظراتی که بهشان احساس خوبی می‌دهند بیشتر جذب می‌شوند تا مسائلی که نیاز به درگیری فکری دارند. ما خود را با افرادی که با نتیجه‌گیری‌های ما موافق هستند احاطه کرده‌ایم ، در حالی که باید به سمت کسانی که روند فکر ما را به چالش می کشند متمایل شویم. ما بسیار شبیه واعظانی هستیم که از اعتقادات مقدس دفاع می‌کنند و خیلی کم مانند دانشمندانی که به دنبال حقیقت هستند عمل می‌کنیم.

دوباره بیندیش (توانایی دانستن ندانسته‌ها)

  • 65,000 تومان

این کتاب، فراخوانی برای رها کردن دانش و عقاید منسوخ، و نیز تثبیت خودانگاره‌مان نه بر اساس ثبات رأی بلکه با اتکا بر انعطاف‌پذیری است. گرانت اعتقاد دارد که در صورت تسلط بر هنر بازنگری و تجدیدنظر، شرایط بهتری برای موفقیت‌های کاری خواهید داشت و زندگی‌تان راضی‌کننده‌تر خواهد شد. تجدیدنظر می‌تواند کمک‌حال شما در زمینه خلق راهکارهای جدید برای مسائل کهنه و اصلاح راهکارهای قدیمی برای مسائل جدید باشد. این کار، مسیری برای یادگیری بیشتر از اطرافیان و زندگی با حسرت‌های کمتر است. یکی از نشانه‌های خرد، آگاهی از موعد رهاسازی تعدادی از ارزشمندترین ابزارها -و برخی از محبوب‌ترین بخش‌های هویت- خودتان است.

دوباره فکر کن (قدرت دانستن آن‌چه نمی‌دانید)

  • 99,000 تومان

آدام گرانت باور دارد داشتن ذهن باز، مهارتی آموختنی است. و هیچ‌کس نمی‌تواند این مهارت بسیار ارزشمند را بهتر از او در این کتاب فوق‌العاده آموزش بدهد. بینش‌های برجسته‌ی این کتابِ درخشان، تضمین می‌کنند عقاید و مهم‌ترین تصمیمات خود را مورد بازنگری قرار دهید. این کتاب برای هم‌اکنون مناسب است. بله، یادگیری نیازمند تمرکز است. اما از یاد بردن و یادگیری دوباره نیازمند تمرکز بیشتری است: نیازمند انتخاب شجاعت به‌ جای راحتی است. در کتاب دوباره فکر کن، آدام گرانت، پژوهش و داستان‌سُرایی را با هم ترکیب می‌کند تا به‌ ما کمک کند ماهیچه‌ی فکری و احساسی مورد نیاز را برای ‌داشتن کنجکاوی لازم درباره‌ی دنیا و تغییر آن بسازیم. هرگز تا این حد به‌ چیزی که نمی‌دانم امیدوار نبوده‌ام.

دوباره فکر کن (قدرت دانستن چیزهایی که نمی‌دانیم)

  • 199,000 تومان

اکثر ما به دانش و تخصصمان افتخار می‌کنیم و خیلی دوست داریم پای باورها و عقایدمان بمانیم. در یک دنیای با ثبات، چنین طرز فکری منطقی خواهد بود و ثبات عقیده ما، عواید قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. اما مشکل اینجاست که دنیای ما به سرعت تغییر می‌کند و باید معادل زمانی که صرف تفکر می‌کنیم، برای بازنگری و اصلاح تفکرات‌مان هم وقت بگذاریم. تجدیدنظر یک مجموعه مهارت و البته یک طرز فکر است. هم‌اکنون خیلی از ابزارهای ذهنی مورد نیازمان را در اختیار داریم. فقط باید یادمان باشد که هر از چند گاهی با بیرون آوردن آن‌ها از قفسه، گرد و غبار رویشان را پاک کنیم.این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

بده و بستان (رویکردی انقلابی به موفقیت)

  • 210,000 تومان

سال‌ها است که بر روی محرک‌های فردی موفقیت مانند عشق و علاقه، سخت‌کوشی، استعداد و شانس تمرکز کرده‌ایم. اما در دنیای تغییرشکل یافته امروز، موفقیت روز به روز بیشتر به نحوه تعامل ما با دیگران وابسته می‌شود. آدام گرانت، محقق و استاد دانشگاه وارتون، در کتاب بده و بستان به بررسی نیروهای غافلگیرکننده‌ای می‌پردازد که توضیح می‌دهند چرا برخی افراد به صدر نردبان موفقیت می‌رسند درحالی‌که دیگران به قعر آن سقوط می‌کنند. بده و بستان که توسط جامعه شناس‌ها، نظریه پردازهای کسب‌وکار و رهبران شرکت‌های بزرگ ستایش شده است رویکرد جدیدی را به روی کار، تعاملات، بهره‌وری، که چیزی از انقلابی بودن کم ندارد، باز می‌کند. عقل سلیم می‌گوید افراد بسیار موفق سه ویژگی مشترک دارند: انگیزه، توانایی و فرصت. اگر می‌خواهیم موفق شویم، باید ترکیبی از سخت‌کوشی، استعداد و خوش‌شانسی داشته باشیم. داستان‌های متعددی در کتاب بده و بستان مؤلفه چهارم را نیز به ما نشان می‌دهد؛ مؤلفه‌ای بسیار مهم که اغلب نادیده گرفته می‌شود: موفقیت، شدیداً به نحوه تعامل ما با دیگران بستگی دارد. هر بار که با فرد دیگری سر کارمان تعامل می‌کنیم، باید دست به یک انتخاب بزنیم: آیا سعی می‌کنیم تا جایی که می‌توانیم ارزش‌ها و سودها را از آن خودمان کنیم؟ یا بدون نگرانی از آنچه در مقابل دریافت می‌کنیم، در ارزش‌آفرینی مشارکت می‌کنیم؟ در طول سه دهه گذشته، در مجموعه‌ای از مطالعات پیشگامانه، دانشمندان علوم اجتماعی دریافتند که افراد از نظر اولویت‌هایشان در رابطه‌ی متقابل (ترکیب مطلوبشان از بده و بستان) شدیداً با هم فرق دارند. برای روشن‌تر کردن این اولویت‌ها، با دو دسته از افرادی آشنا می شویم که در دو سوی طیف رابطه‌ی متقابل در محل کارقرار می‌گیرند. اسم آن‌ها را گیرنده‌ها و بخشنده‌ها می‌گذاریم. گیرنده‌ها یک نشان متمایز دارند: آنها دوست دارند بیشتر بگیرند تا ببخشند. آنها تعادل رابطه‌ی متقابل را به نفع خود بر هم می‌زنند و منافع خود را بر نیازهای دیگران مقدم می‌دانند. گیرنده‌ها معتقدند که دنیا جای رقابت است، جایی که اگر نخوری، خورده می‌شوی. آن‌ها فکر می‌کنند برای موفق شدن باید بهتر از دیگران باشند. برای اثبات صلاحیت‌شان خودستایی می‌کنند و مطمئن می‌شوند که اعتبار زیادی بابت تلاش‌هایشان به دست می‌آورند. در محل کار، بخشنده‌ها معمولاً کمیاب‌اند. آنها کفه ترازوی رابطه‌ی متقابل را به سمت طرف مقابل خم می‌کنند و ترجیح می‌دهند بیشتر از این که بگیرند، ببخشند. بخشنده‌ها دیگرخواهند و بیشتر روی این که دیگران چه نیازی به آنها دارند، تمرکز می‌کنند. این اولویت‌ها ربطی به پول ندارند: گیرنده‌ها و بخشنده‌ها براساس این که چقدر به سازمان‌های خیریه کمک می‌کنند یا چه مبلغی از سود کارفرماها را برای خود برمی‌دارند از همدیگر متمایز نمی‌شوند. بلکه آن‌ها براساس ویژگی‌ها و اعمال‌شان در قبال دیگران از هم متمایز می‌شوند.

آفرینش‌گران (افراد غیر دنباله‌رو چگونه دنیا را به پیش می‌برند)

  • 28,000 تومان

کتابی که در دست دارید از دیدگاهی جدید به مقوله نوآوری و خلاقیت می‌پردازد. آدام گرانت، نویسنده کتاب، افراد خلاق و نوآور را دارای قدرتی به نام «آفرینش‌گری» می‌داند. او معتقد است که افراد دو دسته‌اند: یا آفرینش‌گرند یا دنباله‌رو. آفرینش‌گر کسی است که با ریسک حساب شده و اجرای ایده‌ای نو، در صدد تغییر و بهبود دنیاست. حال شاید این پرسش برایتان پیش بیاید که آیا من هم آفرینش‌گرم؟ اصلا برای آفرینش‌گر بودن چه خصوصیاتی باید داشت؟ آیا به ژن یا شرایط خاصی بستگی دارد؟ برترین آفرینش‌گرهای دوران ما چه کسانی بوده‌اند و در چه زمینه‌هایی دست به آفرینش‌گری زده‌اند؟ وقتی ایده‌های جدیدی دارید و می‌خواهید آفرینش‌گری کنید، چگونه می‌توانید به شکلی موثر و کارآمد این کار را انجام دهید؟ برای یافتن پاسخ این پرسش‌ها، چرخی در کتاب بزنید.

1  صفحه‌ی 1