گيله گل بهروزان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تسلی پس از فقدان (مراقبه‌های روزانه برای گذر از دوران سوگواری)
در ستایش راه رفتن (اکتشاف جدید علمی)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
یادداشت‌های روزانه 1 عصیانگر (2015 تا 2018)
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
اعجوبه‌ای در ژن‌های شما (طب اپی‌ژنتیک و زیست‌شناسی نوین هدف)
رژیم غذایی گروه خون
  • 47,000 تومان
  • با تخفیف: 47,000 تومان
شخصیت گروه‌های خونی (چگونه شخصیت افراد را از گروه خونی آنان بشناسیم)

تسلی پس از فقدان (مراقبه‌های روزانه برای گذر از دوران سوگواری)

  • 110,000 تومان

«تسلی پس از فقدان» خاطرات روزانه مادری در سوگ دختر نوجوانش است که او را به‌طور ناگهانی بر اثر سقوط از اسب از دست داده است. او با وجود فراموش نکردن فقدان فرزندش، با تاکید بر ایمان و اعتقاد به خداوند به دیگر فرزندانش عشق می‌ورزد و با کمک همسر و اعضای فامیل و دوستان و صبر بر مصیبتش کم کم بر اندوهش فائق می‌شود. این مادر به خوانندگانی که رنجی مشابه رنج او دارند، کمک می‌کند تا با مراقبه روزانه و مطالعه وضعیت مشابه بسیاری از مردم در سراسر جهان بر اندوهشان غلبه کنند و با امید و یاد خداوند به روال عادی زندگی بازگردند و فراموش نکنند که در طی این مسیر هرگز تنها نیستند.

در ستایش راه رفتن (اکتشاف جدید علمی)

  • 75,000 تومان

راه رفتن جزو نخستین و مهم‌ترین مهارت‌هایی است که فرا می‌گیریم. این کتاب توانایی گام برداشتن انسان و ارتباط آن با عملکرد شگفت‌انگیز مغز در سازوکار اندام‌های بدن را بررسی می‌کند. همچنین مزایای توانایی فوق و تاثیر ارزشمند فیزیکی و ذهنی فردی و جمعی آن را به لحاظ علمی توضیح می‌دهد. کتاب حاضر علاوه بر توضیح علمی تاثیر راه رفتن بر بهبود عملکرد مغز و بدن به لزوم تحرک بیشتر انسان امروزی، گسترش و بهسازی معابر برای پیاده‌روی و همچنین نیاز ذاتی آدمی به فضای سبز اشاره می‌کند.

یادداشت‌های روزانه 1 عصیانگر (2015 تا 2018)

  • 28,000 تومان

تاکنون ده‌ها ترجمه از آثار پائولو کوئیلو منتشر شده است و میلیون‌ها نفر خواننده دارد. نویسنده‌ای که داستان‌هایی از سراسر دنیا را با زبانی ساده و دل‌نشین بازگو می‌کند؛ داستان‌هایی که ما نیز با بسیاری از آن‌ها آشنا هستیم و احتمالا بارها شنیده‌ایم، اما بازخوانی آن‌ها در فرهنگ‌های مختلف و با روش نگارش کوئیلو زیبا و دل‌پذیر است. آن‌چه او می‌نویسد حقایقی است که در سراسر دنیا وجود دارند؛ قضاوت‌های نادرست، تعصب، پیش‌داوری‌ها، حسادت، تکبر، تنهایی و هم‌چنین امید و عشق به هستی و هم‌نوع که از ابتدای عالم و در همه جوامع انسانی وجود داشته و دست‌کم تا امروز فقط شیوه آن تغییر کرده. یادداشت‌های پراکنده کوئیلو از سال 2015 تا 2017 مجموعه‌ای از دل‌نوشته‌های او است که از هر موضوعی می‌گوید و چون از دل برمی‌آید، بی‌گمان بر دل می‌نشیند.

اعجوبه‌ای در ژن‌های شما (طب اپی‌ژنتیک و زیست‌شناسی نوین هدف)

  • 55,000 تومان

ما تصور می‌کردیم که DNA بیش‌تر ویژگی‌های جسمی و رفتاری‌مان را تعیین می‌کند، اما دیگر چنین نیست. تحقیقات جدید علمی نشان می‌دهد که بسیاری از ژن‌ها - هر روز - با باورها، احساسات و نگرش‌های ما فعال و غیرفعال می‌شوند. هر موج فکری که از جسم می‌گذرد بر دستگاه ایمنی، مغز و شبکه هورمونی تأثیر دارد.

رژیم غذایی گروه خون

  • 47,000 تومان

نوع خونه شما به منزله کلیدی است برای گشودن درهای اسرارآمیز سلامت درمان بیماری‌ها، عمر طولانی، نشاط جسم و قدرت روح. گروه خون تعیین کننده استعداد شما برای ابتلا به انواع بیماری‌ها است و به طور مستقیم با غذایی که می‌بایست مصرف کنید و ورزش‌هایی که می‌بایست انجام بدهید ارتباط دارد.

شخصیت گروه‌های خونی (چگونه شخصیت افراد را از گروه خونی آنان بشناسیم)

  • 150,000 تومان

شما مظهر گروه خون خود هستید و همان‌گونه می‌اندیشید و رفتار می‌کنید که متناسب با گروه خون‌تان است. اشتیاق، موفقیت در کسب و کار، انعطاف پذیری، داشتن خلقیات نامتعارف و بسیاری مسائل دیگری روحی و روانی شما همگی از گروه خون‌تان تاثیر می‌پذیرد. این کتاب به معرفی گروه‌های مختلف خونی و خصوصیات منحصر به فرد هرکدام از این گروه‌ها پرداخته است.

صفحه‌ی 1