گيتي قاسم زاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نویز (آشفتگی شکاف در قضاوت‌های انسانی)
  • 189,000 تومان
  • با تخفیف: 189,000 تومان
قبیله‌های اخلاقی (احساس عقل و فاصله بین ما و آنها)
تاثیر (روانشناسی متقاعدسازی)
  • 239,000 تومان
  • با تخفیف: 239,000 تومان
قدم زدن روی ماه با اینشتین (علم حافظه هنر به یاد سپردن همه چیز)

نویز (آشفتگی شکاف در قضاوت‌های انسانی)

  • 189,000 تومان

دنیل کانمن، نویسنده کتاب پرفروش «تفکر، سریع و آهسته» در کتاب نویز (آشفتگی) دلیل قضاوت‌های اشتباه افراد و چگونگی کنترل این آشفتگی را بررسی می‌کند. دو پزشک در یک شهر، تشخیص‌های متفاوتی درباره دو بیمار با شرایط مشابه دارند؛ دو قاضی دادسرا حکم‌های متفاوتی در مورد دو متهم با جرم یکسان می‌دهند ارزیاب‌های کیفیت غذا امتیازهای متفاوتی به رستوران‌های کاملا مشابه می‌دهند. حتی یک پزشک، قاضی و ارزیاب بسته به اینکه صبح باشد یا عصر، شنبه باشد یا پنجشنبه، ممکن است که تصمیم‌های متفاوتی بگیرند. این‌ها نمونه‌هایی از آشفتگی هستند: تفاوت در قضاوت‌هایی که باید یکسان باشند در کتاب آشفتگی کانمن و نویسندگان همکار او نقش آشفتگی در بروز خطا در زمینه‌های مختلفی مانند پزشکی، حقوق، پیش‌بینی‌های اقتصادی ، رفتار پلیس، امنیت غذایی، بازرسی‌های امنیتی در فرودگاه‌ها، استراتژی و انتخاب نیروی کار را نشان داده‌اند. با اینکه آشفتگی در تمام موقعیت‌های قضاوت و تصمیم‌گیری انسان دیده می‌شود، افراد و سازمان‌ها عموما نسبت به نقش شانس در قضاوت‌ها و اعمال خود بی‌توجه هستند. کتاب حاضر با تکیه بر آخرین یافته‌های روانشناسی و اقتصاد‌رفتاری و همان نوع تحقیقات خردمندانه‌ای که باعث پرفروش شدن «تفکر، سریع و آهسته» شد، نشان می‌دهد که چرا و چگونه انسان‌ها در معرض آشفتگی در قضاوت هستند و برای رفع آن چه می‌توان کرد.

قبیله‌های اخلاقی (احساس عقل و فاصله بین ما و آنها)

  • 149,000 تومان

جاشوا گرین استاد روانشناسی دانشگاه هاروارد، محقق علوم اعصاب، فیلسوف و برنده جایزه استانتون انجمن فلسفه و روانشناسی آمریکا در سال 2012 است. عمده شهرت او به دلیل نظریه فرایند دوگانه در روانشناسی اخلاق است. او در این کتاب از مغز اخلاقی برایمان می‌گوید که تکاملش در جهت ایجاد همکاری در بین افراد هر گروه‌ (و نه در بین گروه‌های مختلف) بوده است. به دلیل چنین تکامل ناقصی و به علت باورهای اخلاقی متفاوت گروه‌های انسانی (قبیله‌های انسانی) گوناگون است که آنها دائم در حال نزاع با یکدیگرند.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.

تاثیر (روانشناسی متقاعدسازی)

  • 239,000 تومان

«تاثیر» کتابی کلاسیک درباره این موضوع است که مدیران چگونه افراد را به انجام کارها تشویق کنند و چگونه در برابر تلاش‌ها برای قانع‌سازی خود ایستادگی کنند. این کتاب به مدت بیش از 25 سال، در دانشگاه استنفورد تدریس شده و در لیست 12 کتاب برتر مدیریتی دنیا قرار گرفته است. ... آن دسته از افرادی که بلد نیستند جواب مثبت از مردم بگیرند، خیلی زود سقوط می‌کنند. آن‌هایی که این توانایی را دارند باقی می‌مانند و کار خود را رونق می‌دهند. افراد حرفه‌ای در مجاب کردن دیگران، تنها کسانی نیستند که از این قواعد اطلاع دارند و از آن در جهت ادامه راه خود کمک می‌گیرند. همه ما در تعاملات روزانه خود از این قواعد استفاده می‌کنیم و تا حدودی هم قربانی استفاده از آن‌ها توسط همسایه، دوست، معشوق و فرزند خود می‌شویم؛ اما در زمینه موارد کارساز، حرفه‌ای‌ها اطلاعاتی بسیار بیشتر از درک غیر غنی‌ترین اطلاعات در این زمینه را در دسترس من می‌گذارند...

قدم زدن روی ماه با اینشتین (علم حافظه هنر به یاد سپردن همه چیز)

  • 159,000 تومان

کتاب جوشوا فوئر رده سوم را در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز در سال به دست آورده و تا هفته‌ها این رده را حفظ کرده است. بیل گیتس این کتاب را «واقعا شگفت‌آور» توصیف کرده ست. الیزابت لفتوس در وال استریت ژورنال این کتب را «روحیه‌بخش» توصیف کرد و گفت: این کتاب نشان می‌دهد با کمک انگیزه، تمرکز و چند ترفند هوشمندانه چگونه می‌توانیم کارهای خارق‌العاده فکری انجام دهیم. همینطور از این کتاب در نشریات تایم و آبزرور به عنوان شاهکار یاد شده است.

صفحه‌ی 1