پگاه فرهنگ مهر


تولیدکننده





بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
به امید دل بستم
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان
اطلس دل (راهنمایی برای شناخت احساسات و ایجاد ارتباط معنادار با خود و دیگران)
شرکت تک نفره
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
فرزانگی در عصر تفرقه
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
آینده پسرت را بساز (نقش روابط صمیمانه در تربیت فرزند)
بی حد و مرز
  • 235,000 تومان
  • با تخفیف: 235,000 تومان
رز سفید جنگل سیاه
  • 44,000 تومان
  • با تخفیف: 44,000 تومان

به امید دل بستم

  • 250,000 تومان

در پس دورنمای بی‌رحم یک بیمارستان، من به پسرکی بازیگوش با چشم‌‌هایی به رنگ خورشید دل بستم که در آن ویرانه تنها دلخوشی‌ام شد. همین موجب شد زمانی‌که مقابل چشم‌های من جان خود را گرفت روحم متلاشی شود. از آن روز، سوگند خوردم دیگر به هیچ‌کس دل نبندم. به جز سه نفر: دوست‌هایم، سونی، نئو و کور. گروهی از بچه‌های سرکش که مرگ را انتظار می‌کشیدند. سونی با همان یک ریه‌ای که دارد هوای آزادی را به داخل ریه‌هایش کشیده و ما را رهبری می‌کند. نئو، نویسنده بداخلاق روی صندلی چرخدار، تمام کارهای مهمی که تا به امروز کردیم از دزدی گرفته تا ترساندن پرستارمان را ثبت و ضبط می‌کند. کور، خوش قیافه گروه، با بدنی ماهیچه‌ای، غول مهربانی است که قلبش دارد از کار می‌افتد. پیش از اینکه مرگ ناگزیر ما را از پای درآورد، من و دزدهایم آخرین سرقت خود را برنامه‌ریزی می‌کنیم. فراری بزرگ که ما را از شرِ والدین بددهان، فقدانی کمرشکن، و واقعیت بیماری‌هایمان خلاص می‌کند. اما روزی که یک نفر دیگر از آن در داخل می‌آید چه می‌شود؟ دخترکی که به مهمانی ما پیوسته و با لبخند شیطنت‌آمیزش من را از حرف زدن عاجز می‌کند. چه اتفاقی می‌افتد وقتی خورشید را در چشم‌هایش می‌بینم، و با اینکه می‌ترسم دوباره کسی را از دست بدهم، اما با این‌حال عاشق‌اش می‌شوم؟

اطلس دل (راهنمایی برای شناخت احساسات و ایجاد ارتباط معنادار با خود و دیگران)

  • 220,000 تومان

برنه براون در کتاب «اطلس دل» ما را به سفری میان 87 مورد از احساسات و تجربیاتی که انسان بودن را معنا می‌کنند می‌برد. او در این کتاب مهارت‌های ضروری و چهارچوبی قابل استفاده را برای برقراری ارتباط معنادار با دیگران در اختیار ما می‌گذارد. همچنین ما را با زبان و ابزارهایی آشنا می‌کند تا به جهانی از انتخاب‌های جدید و شانس‌های دوباره دست پیدا کنیم. در این جهان تازه می‌توانیم داستان‌های شجاعانه و دلخراش زندگی خود را به گونه‌ای که موجب ایجاد ارتباط با دیگران شود به اشتراک گذاشته و به گفت‌وگو بنشینیم.

شرکت تک نفره

  • 195,000 تومان

بیشتر همیشه بهتر نیست! کتاب شرکت تک نفره رویکردی تازه مبنی بر کوچک ماندن و جلوگیری از بزرگ شدن کسب‌وکارهای مختلف است. پاول جارویس نویسنده کتاب معتقد است با کوچک ماندن، فرد می‌تواند آزادی بیشتری داشته باشد تا به‌دنبال لذت‌های معنادارتری در زندگی باشد و ا دردسرهای ناشی از برخورد با کارمندان، جلسات طولانی، یا نگرانی در مورد رشد و توسعه دوری کند. شرکت های تک نفره هر روز محبوب‌تر از قبل می‌شوند؛ چرا که مردم به دنبال استقلال و کنترل در زندگی های خود هستند؛ به خصوص زمانی که پای شغلشان در میان باشد. چرا امروزه افراد بسیاری این مسیر را انتخاب می‌کنند؟

فرزانگی در عصر تفرقه

  • 95,000 تومان

در جهانی که هر روز در حال تغییر است و هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست، باور دارم نداشتن احساس خوب، کاملا طبیعی است. عیبی ندارد اگر حال‌مان خوب نباشد. حقیقت این است که اگر گاهی غرق بلاتکلیفی و نگرانی و خستگی و التهاب نشوید، شاید واقعا نمی‌دانید در دنیا چه خبر است. ما دلایلی حقیقی برای دلسرد شدن داریم. زمانی که هیچ‌چیز دیگر به نظرمان استوار و محکم نمی‌رسد، ضروری است ماهیت متنوع و متغیر احساسات خود را تصدیق کنیم. اما تصدیق جنبه تیره احساسات تنها شروع راه است. نباید کار را همان‌جا خاتمه دهیم. پس اگر چالش اول‌مان این باشد که به خود اجازه دهیم هر گونه آشفتگی ذهنی را صادقانه و بی‌پرده تجربه کنیم، و احساسات منفی را در زندگی خود به رسمیت بشناسیم، مرحله بعدی تصمیم‌گیری در این مورد است که با این شناخت چه کنیم و چطور آن را به چیزی سازنده و سلامت‌بخش تبدیل کنیم؟

آینده پسرت را بساز (نقش روابط صمیمانه در تربیت فرزند)

  • 220,000 تومان

در شرایطی که پسران بسیاری در بحران هستند، نقشه راهی برای تبدیل پسران به مردانی قوی و مهربان ضرورت دارد. مایکل سی.ریچرت توضیح می‌دهد که چطور پارادایم‌های موجود در مورد پسران که آن‌ها را ملزم می‌کند ((مثل مرد)) باشند در واقع منجر به خشم، گوشه‌گیری و رفتارهای نامحترمانه یا حتی مخرب می‌شود. کلید این تغییر فرهنگی در دستان والدین، مربیان و معلمانی است که باید به پسران کمک کنند از نظر اجتماعی واحساسی رشد کنند. نویسنده در این کتاب راهنمایی گام به گام برای این مهم فراهم آورده است.

بی حد و مرز

  • 235,000 تومان

خلق زندگی دلخواه‌تان شاید کمی ترسناک به نظر برسد، اما می‌دانید چه جیزی از آن هم ترسناک‌تر است؟! پشیمانی. روزی که در حال آخرین نفس کشیدن‌های‌مان هستیم و دیگر هیچ یک از نظرهای دیگران و ترس‌های‌ما اهمیت ندارند، فقط این مهم خواهد بود که چطور زیسته‌ایم. از کسی که دوست ندارید موعظه‌تان کند، انتقاد نشنوید. اگر قضاوت‌های ناعادلانه درباره خودتان را نادیده نگیرید، هرگز پتانسیل واقعی خود را کشف نخواهید کرد. اجازه ندهید انتشار و نظر دیگران زندگی شما را هدایت کند یا به نابود بکشاند.

رز سفید جنگل سیاه

  • 44,000 تومان

این رمان حول محور زندگی دختری آلمانی بنام فرانکا و رابطه احساسی و پر شورش با سربازی آمریکایی، در کشور آلمان و در بستر جنگ جهانی دوم می گذرد. این رمان هیجان انگیز که براساس واقعیت نوشته شده است با شروع پر شورش خواننده را از همان ابتدا تا انتهای داستان با خود همراه می کند.

صفحه‌ی 1