پيمان رحيمي نژاد فايزه پرداختي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
معنا از دیدگاه روانشناسی مثبت‌نگر و روانشناسی اگزیستانسیال
درباره عشق رمانتیک
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
عشق والا
  • 73,000 تومان
  • با تخفیف: 73,000 تومان

معنا از دیدگاه روانشناسی مثبت‌نگر و روانشناسی اگزیستانسیال

  • 275,000 تومان

معنا چیزی نیست که در خلاء شکل بگیرد. معنا در یک بستر شرایط عینی و ارتباطی و اجتماعی در درون فرد به وجود می آید. معنا را می توان به عنوان یک منبع روان شناختی مهم برای داشتن یک زندگی متعالی و اثرمند در نظر گرفت. فانوسی که روشنایی بر رویدادهای زندگی افراد می تاباند و به انسان ها این توانایی را می بخشد که از تجارب مثبت و منفی خود در گذشته، قدرت و درک بهتری به دست آورند و دیدگاهی جستجوگرایانه نسبت به وضع کنونی خود داشته باشند و به سمت آینده ای ارزشمند پیشروی کنند. کتاب «معنا از دیدگاه روانشناسی مثبت نگر و روان شناسی اگزیستانسیال»، مروری گسترده بر تحقیقات تجربی معاصر و فعالیتهای علمی و نظری در مورد معنا وهدف، در ساختن زندگی از دو منظر علمی است. اگرچه ممکن است اینها زمینه های مشترک و بعضا فرضیات متفاوتی داشته باشند، این دیدگاه ها در گفتگوهای این کتاب به صورت مؤثر و راهگشا کنار هم تبیین شده اند. تمرکز روانشناسی مثبت نگربرنقاط قوت و توانمندی های انسان است تا او به یک تصویر درخشان و منحصر به فرد از خود برسد، درحالی که روان شناسی اگزیستانسیال، به طورستی، تمایل دارد جنبه های ناخوشایند و سخت وجود انسان و زیستن او مانند رنج، تنهایی، عشق، مرگ، اراده و مسئولیت را مورد توجه قرار دهد. علی رغم برخی دیدگاههای مختلف روانشناسی مثبت نگر و روان شناسی اگزیستانسیال، این دو رویکرد، معنی و مفهوم آگاهی به معنا را به عنوان عامل روانشناختی مرکزی و فلسفی وجود انسان در نظر می گیرند...

درباره عشق رمانتیک

  • 52,000 تومان

در تمام داستان های عاشقانه جهان راز ورمزی نهفته است که اندیشمندان نسبت به آن حساس بوده اند. در این پدیده چیزی برای فهمیدن هست که انگار هنوز این قصه نا مکرر است. در جهان روانشناسی هم عشق در قامت پدیده ای چندوجهی و پیچیده و رشد دهنده خود را معرفی می کند. دکتربریت بروگارد، درباره این کتاب چنین نوشته است که، در همکاری های معاصر و تاریخی در فلسفه عشق، در برابر سه ادعا درباره عشق رمانتیک مقاومت قابل توجهی وجود داشته است. (1) عشق رمانتیک در برابر عقلانیت و تفکر استدلالی قابل ارزیابی است، (2) عشق رمانتیک عشق به یک دلیل است و (3) عشق رمانتیک و عاشقانه پاسخگو به یک دلیل است. باید گفت که این سه ایده با هم گره خورده اند. در طول مسیر معرفی عشق، برخی از راه های اصلی که عشق رمانتیک با انواع دیگرعشق، مانند عشق به عنوان دوستی و عشق به والدین و تفاوت آنها را معرفی می کند، وجود دارد. این کتاب با توصیفی دقیق درباره عشق رمانتیک، به ما تصویری روشن از عشق می دهد که می تواند زمینه ای برای پاسخ به سوالات بی شمار درباره عشق، این پدیده جذاب باشد.

عشق والا

  • 73,000 تومان

از نظر باربارا فردریکسون عشقی که تاکنون در اذهان و عواطف بشر نقش بسته است باعث سرخوردگی و تنهایی منفی بیشتر بشر شده است. او عشق را محدود به یک نیاز و میل عاطفی شورانگیز به فرد مشخصی نمی‌سازد. عشق قرار نیست دائمی و برای همیشه در یک زندگی زناشویی گنجیده شود. از نظر او عشق حتی پیوند گسست‌ناپذیر فامیلی هم نیست. تعریفی که او از عشق ارائه می‌دهد فقط در محدوده یک تماس روحی مثبت مفهوم پیدا می‌کند. عشق از دید او موج قوی احساسات مثبت و دوست‌داشتنی است که می‌تواند در طول روز در برخورد با هر انسانی جلوه‌گر شود.

صفحه‌ی 1