پريسا قشقائيان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
همه چیز به فنا رفته (هنر ظریف امیدواری) مینی بوک
قدرت محتوا (داستان تاثیرگذار بازاریابی کمتر مشتری بیشتر)مینی‌بوک
آسوده‌گرایی (مینی بوک)
  • 16,000 تومان
  • با تخفیف: 16,000 تومان
مادر شوهر
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان

همه چیز به فنا رفته (هنر ظریف امیدواری) مینی بوک

  • 30,000 تومان

منسون در کتاب همه چیز به فنا رفته، از چاشنی طنز خاص خود استفاده کرده تا به خواننده بگوید اگرچه دنیای امروز ما وضعیت خرابی دارد اما می‌توان با این چالش هم کنار آمد. او نظریات فیلسوفان و متفکران بزرگی همچون افلاطون، کانت، تام ویتس و نیچه را دستمایه قرار می‌دهد تا خواننده را با مفاهیم و معانی جدید و درک متفاوتی از مفهوم امیدء از دل پرتگاه و تاریکی‌های افسردگی و ناامیدی ذهن عبور دهد. منسون امید را انگیزه و اشتیاقی می‌داند که هر فردی برای مستحکم و بهتر زیستن به آن نیاز دارد. او در این کتاب به مباحثی همچون پارادوکس پیشرفت، آیین‌های ایدئولوژیک جعبه پاندورا و غیره نیز پرداخته است.

قدرت محتوا (داستان تاثیرگذار بازاریابی کمتر مشتری بیشتر)مینی‌بوک

  • 45,000 تومان

از نشر علمی، بازاریابی محتوایی واقعا هنر بازاریابی بیشتر با فروش کمتر است. شما با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می‌کنید و به جای فروش به آنها بیش‌تر به آنها کمک می‌کنید. اطلاعات ارزشمند ارائه می‌دهید که در نهایت پاداش شما، خرید و وفاداری آنهاست.

آسوده‌گرایی (مینی بوک)

  • 16,000 تومان

لازم نیست همه‌چیز بیش از حد دشوار باشد. آیا تا‌به‌حال این احساس را داشته‌اید که در مرز فرسودگی شغلی قرار گرفته‌اید؟ بی‌شک، شما تنها کسی نیستید که چنین شرایطی را تجربه می‌کنید. با وجود تمامی اتفاقاتی که در سراسر جهان رخ می‌دهد، بسیاری از افراد سعی دارند مادامی که بین زندگی کاری و شخصی تعادل ایجاد می‌کنند، رفاه و موفقیت خود را حفظ نمایند. کتاب پیش‌رو خلاصه‌ای از کتاب پر‌فروش جدید گرگ مک‌کوین با عنوان ((آسوده‌گرایی)) است. مک‌کوین رهنمودهایی را برای انجام تمرین‌های اساسی ارائه می‌دهد که کمتر خواهان عمل به آن هستید، به این معنا که می‌توانید به نتایج مورد انتظار خود دست پیدا کنید بدون آنکه توان خود را از دست بدهید. او توضیح می‌دهد که لزوما نباید همه‌چیز بیش از حد دشوار باشد. این کتاب روش آسان زندگی و دستیابی به اهداف با داشتن کمترین تلاش را در اختیار شما می‌گذارد.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

مادر شوهر

  • 50,000 تومان

رمانی پیچیده، تأثیرگذار و جدید دربارۀ رابطۀ پیچیدۀ یک زن با مادرشوهرش که به مرگ ختم می‌شود... از لحظه‌ای که لوسی با مادرشوهرش ملاقات کرد، می‌دانست همان همسری نیست که دیانا برای پسر تمام و کمال خود تصور می‌کرد. دیانا بسیار مؤدب، دوستانه و همیشه بخشنده بود، اما علی‌رغم تلاش‌های لوسی برای جلب رضایت دیانا، مادرشوهرش با او صمیمی نشد و به‌عنوان ستونی در جامعه، مدافعی برای زنان پناهنده و زنی که سال‌ها در زندگی متأهلی خوشحال است، هیچ‌کس حتی یک کلمۀ ناخوشایند در مورد دیانا نمی‌گوید... به‌جز لوسی. این مربوط به پنج سال پیش بود. حال، دیانا مرده است، یادداشتی دربارۀ خودکشی در کنار جسدش پیدا شد که نشان می‌داد او به خاطر وجود سرطان که در حال نابود کردن بدنش بود، دیگر نمی‌خواست بیش از این زنده بماند. اما کالبدشکافی هیچ ردی از سرطان پیدا نمی‌کند. ولی اثرات سم و شواهد مربوط به خفگی یافت می‌شود. چه کسی می‌خواهد دیانا مرده باشد؟ چرا وصیتش در آخرین لحظات عمرش تغییر کرد تا هر دو فرزندش و همسران آن‌ها را از ارث محروم کند؟ و این می‌تواند چه معنایی داشته‌ باشد که لوسی جداً از مرگ او ناراحت نیست؟ روابط ازهم‌گسیخته و رازهای پنهان خانوادگی موجب می‌شود با خواندن هر برگ از این رمان پیچیده، جذابیت بیشتر و بیشتری پیدا کند؛ همین موضوع، رمان جدید سالی هیپوورت را اسیر کننده و دلربا می‌کند.

صفحه‌ی 1