پروين قائمي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
افسانه‌های فرقه‌ای (یونگ و بنیان‌گذاری روانشناسی تحلیلی)
چگونه آگاهانه آینده مطلوب خود را بسازیم
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
شاهکار زندگی خود باش ( مجموعه نق نزن بجنب 6)
  • 34,000 تومان
  • با تخفیف: 34,000 تومان
نگران نباش ( مجموعه نق نزن بجنب 4)
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
اعتماد به نفس داشته باش ( مجموعه نق نزن بجنب 3)
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
با دیگران کنار بیا ( مجموعه نق نزن بجنب 2)
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
زندگی کن ( مجموعه نق نزن بجنب 1)
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
بابای پول‌دار بابای بی‌پول (همراه با سی‌دی)
  • 17,000 تومان
  • با تخفیف: 17,000 تومان
7 عادت مردمان موثر (نکاتی عمیق و قدرتمند برای ایجاد تغییرات فردی)
هنر گوش دادن
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
هنر بودن
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان

افسانه‌های فرقه‌ای (یونگ و بنیان‌گذاری روانشناسی تحلیلی)

  • 120,000 تومان

ادعاهای بحث‌برانگیز درباره اینکه یونگ، بنیان‌گذار روانشناسی تحلیلی، شارلاتان و نیمه‌خدایی خود-منصوب شده بود، اخیرا میراث او را مجددا زیر ذره‌بین قرار داده است. اساس حمله به یونگ متنی است که قبلا ناشناخته بود و گفته می‌شود سخنرانی افتتاحیه یونگ در «فرقه» مخفی اوست که در سال 1916 در زوریخ تاسیس شد و با نام باشگاه روان‌شناختی شناخته می شود. ادعا می‌شود که این فرقه تا امروز هم در روانشناسی یونگ، در جنبشی که همچنان به‌عنوان یک رشته حرفه‌ای اصیل جلوه می‌کند، اما رویاهای دروغین رستگاری معنوی را می‌فروشد زنده است. در افسانه‌های فرقه‌ای، پژوهشگر پیشرو، سونو شامداسانی، به بررسی این ادعا پرداخته و مدارکی را که قبلا منتشر شده بودند، بررسی کرده تا اثبات کند که این ادعا کذب محض است. این اظهارنظر دقیق و افشا‌کننده از تاریخ جنبش یونگی، از تاسیس باشگاه روانشناسی تا فرمول‌بندی مجدد رویکرد یونگ توسط پیروان او، دستور کار جدیدی را برای ارزیابی تاریخی روانشناسی تحلیلی امروز ایجاب می‌کند. در افسانه‌های فرقه‌ایء ‍پژوهشگر پیشرو، سونوشامداسانی، به بررسی این ادعا پرداخته و مدارکی را که قبلا منتشر شده بودند، بررسی کرده تا اثبات کند که این ادعا کذب محض است. این اظهارنظر دقیق و افشا کننده از تاریخ جنبش یونگی، از تاسیس باشگاه روانشناسی تا فرمول‌بندی مجدد رویکرد یونگ توسط پیروان او، دستور کار جدیدی را برای ارزیابی تاریخی روانشناسی تحلیلی امروز ایجاب می‌کند.

چگونه آگاهانه آینده مطلوب خود را بسازیم

  • 70,000 تومان

«در زمانه‌ای که افراد کمی به شکلی عمیق درباره زندگی می‌اندیشندء بنجامین هاردی یک استثناست. او در این مجموعه مقالات هر چیزی را که شما در خودتان و جهان پیرامونتان می‌بینید به چالش می‌کشد و برای زندگی کردن بر اساس آرزوهای‌تان طرحی عملی را ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید آدم بهتری شوید این کتاب را بخوانید.» - جف گوینرء نویسنده کتاب پرفروش «هنر کار»

شاهکار زندگی خود باش ( مجموعه نق نزن بجنب 6)

  • 34,000 تومان

این کتاب به شما کمک می‌کند که در هیاهوی زندگی کنونی، اعتیاد به عادت های مخرب را کنار بگذارید و زندگی هدفمندی در پیش بگیرید. شما یاد می‌گیرید که: گریبان خود را از چنگال گذشته رها کنید و آینده را در آغوش بگیرید. نگرانی‌های خود را مدیریت کنید و بر تردیدهای خود غلبه نمایید. مراقبت از خود را تمرین کنید و رژیم ذهنی خود را بهبود ببخشید. روابطی را که سلامت روانی شما را تقویت می‌کنند تجدید کنید. شکر هر آنچه که هستید را به جای آورید و بر آنچه که نیستید افسوس نخورید. یگ گام عقب بروید و درباره هر آنچه که دارید به دقت فکر کنید. شما می‌توانید دیدگاه خود را تغییر دهید و زندگی خود را بر اساس چیزهایی که برای شما ارزمندند بنا نهید.

نگران نباش ( مجموعه نق نزن بجنب 4)

  • 32,000 تومان

ما شاید ثروتمندترین و سالم‌ترین نسلی باشیم که تا امروز روی کره خاکی زندگی کرده باشد ، ولی در عین حال نگران‌ترین نسل هم هستیم . نگرانی و اضطراب پیامدهای نامطلوب زیادی دارد که نه تنها بر زندگی خودمان بلکه روی زندگی اطرافیانمان هم تاثیر سوء می‌گذارد. شما تنها نیستید نگرانی فراگیرترین مشکل روانی انسان است. ولی آسوده باشید ، چون راه موثری برای مواجهه با این چالش وجود دارد. این راه استفاده ازمیزان معینی نگرانی و اضطراب برای برخورداری از تفکر مثبت و پشت سر نهادن نگرانی‌های بیهوده است.

اعتماد به نفس داشته باش ( مجموعه نق نزن بجنب 3)

  • 32,000 تومان

اعتماد به نفس برای انسان اهمیت حیاتی دارد و همچون معجون معجزه‌گری است که شما را ازتماشاگر به بازیگر تبدیل می‌کند. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید: از منطقه امن ذهنی خود بیرون بیایید و در زندگی خود تغییر ایجاد کنید. با اموری که شما را نگران و مضطرب می‌کنند مواجه شوید. در باورهای‌تان نسبت به خود تجدید نظر کنید و نورافکن را روی توانایی‌های خود بیندازید. با کسانی که اعتماد به نفس شما را تضعیف می‌کنند مقابله کنید. پشت فرمان اتومبیل زندگی خود بنشینید و اختیار آن را به دست بگیرید.

با دیگران کنار بیا ( مجموعه نق نزن بجنب 2)

  • 38,000 تومان

همه ما دوست داریم فکر کنیم بهترین دوست دیگران هستیم ، ولی حقیقت چیست؟ آیا واقعا خودتان را همان‌گونه می‌بینید که دیگران می‌بینند؟ چگونه آدم‌های مهم زندگی خود را بهتر درک کنید؟ آیا برای روابط خود با دیگران وقت می‌گذارید ؟ چگونه می‌توانید عادت‌های مخرب در ارتباط با دیگران را تغییر دهید؟ اصول نق نزن بجنب به شما ایده‌ها و بینش‌هایی می‌دهد که کیفیت روابط خود با دیگران را بالا ببرید. فقط کافی است که بخواهید.

زندگی کن ( مجموعه نق نزن بجنب 1)

  • 29,000 تومان

این کتاب به هزاران نفر در سراسر دنیا کمک کرده تا برای تغییر، انگیزه پیدا کنند. شما در‌می‌یابید که : افکار شما تاثیر عمیقی بر روی زندگی‌تان دارد. نباید با تسلیم در مقابل افکار منفی ، لباس قربانی را بپوشید. یک انسان قربانی رشد نمی‌کند و درجا می‌زند. مسئولیت انتخاب واکنش شما در برابر اتفاقات با خود شماست. اگر می‌خواهید بدانید چه کسی مسئول چیزی است که در حال حاضر هستید به آینه نگاهی بیندازید. نق نزن بجنب شما را تشویق می‌کند که صادقانه به خود و نگرشتان نگاه کنید و با تغییر باورهای معیوب خود زندگی شادتری را تجربه کنید.

بابای پول‌دار بابای بی‌پول (همراه با سی‌دی)

  • 17,000 تومان

رابرت کیوساکی که یکی از پولدارترین مردان هاوایی است، به مردم آموزش می‌دهد چگونه میلیونر شوند، به همین دلیل مردم نام او را معلم مدرسة میلیونرها گذاشته‌اند. «پدر پولدار، پدر بی‌پول» کتابی است که افسانة «درآمد بیشتر لازمة پولدار شدن است» را از بین می‌برد، با تفکر «خانة خود را در حکم یک دارایی به حساب آوردن» به مقابله برمی‌خیزد، به پدر و مادرها نشان می‌دهد چرا نمی‌توانند برای آموزش‌های مالی به فرزندان‌شان به سیستم آموزش مدرسه متکی باشند، یکبار و برای همیشه مفهوم «دارایی» و «بدهی» را برای ما روشن می‌کند و بالاخره به شما یاد می‌دهد چگونه مسائل مالی و نقش پول را به فرزندان‌تان بیاموزید تا آیندة مالی موفقی پیش رو داشته باشند. این کتاب نقطة شروعی است برای همة کسانی که مایلند بر آیندة مالی خود کنترل قاطعی داشته باشند و هدایت آن را در دست گیرند.

7 عادت مردمان موثر (نکاتی عمیق و قدرتمند برای ایجاد تغییرات فردی)

  • 99,000 تومان

از زمانی که کتاب هفت عادت مردمان موثر برای اولین بار چاپ شد، اوضاع دنیا به شدت تغییر کرده و زندگی پیچیده‌تر و پرتنش‌تر و خواسته‌ها نیز بیشتر شده است. هفت عادت زندگی‌ کردن نیازمند تلاشی دائمی است، چون هرچه بیشتر بر اساس این هفت عادت زندگی کنید، این چالش‌ها ماهیتاً تغییر بیشتری پیدا می‌کند.

عشق هرگز کافی نیست (چگونه زوج‌ها می‌توانند از طریق شناخت‌درمانی بر سوتفاهم‌ها فائق شوند و مشکلاتشان را در روابط زناشویی برطرف کنند)

  • 105,000 تومان

نحوه تفکر ما تا حدود زیادی موفقیت، رضایت خاطر و حتی بقای ما را تعیین می‌کند. اگر اندیشه ما درست، شفاف و صریح باشد، برای دستیابی به اهداف خود مجهزتر خواهیم بود. ولی اگر ذهن ما انباشته از معانی نمادین انحرافی، استدلال‌های غیرمنطقی و تعبیر و تفسیرهای پر از اشتباه باشد، در برابر واقعیت‌های موجود به کلی کر و کور می‌شویم. هنگامی که تصویر روشنی از اینکه به کجا می‌رویم و می‌خواهیم چه کنیم در ذهن نداریم، هنگامی که قضاوت نادرست می‌کنیم و ارتباط نادرستی را با شریک زندگی خود برقرار می‌سازیم هم او و هم خودمان را زجر می‌دهیم و ناچار فشار روابط دردناکمان را تحمل کنیم. می‌توان با به کارگیری یک نظم برتر استدلالی و تعقلی، گره از این نوع تفکر نادرست گشوده و ...

هنر گوش دادن

  • 95,000 تومان

هرچند بسیاری تصور می‌کنند اریک فروم یک مفسر و تحلیلگر برجسته اجتماعی است، اما او بیش و پیش از هر چیز، یکی از روانکاوان بزرگ دوران ماست. این نوشته‌ها که پس از درگذشت او متشر شده‌اند، حاوی دو جنبه از تفکر فروم هستند و بیانگر آنند که فروم در عین حال که اندیشه خود را بر اساس نظریه فروید بنا می‌نهد، دیدگاه انسانی خویش را نیز بر آن می‌آفزاید. از نظر فروم، جوهره بهداشت روانی فرد، زاده تاثیر و تاثر و تقابل عوامل پیچیده است که از درون بخش‌های منطقی و غیر منطقی شخصیت فرد پدید می‌آیند و رشد می‌کنند. این کتاب، دیگر بار توجه مخاطب را به فروم به عنوان یک تحلیلگر و استاد هنر گوش دادن معطوف می‌سازد.

هنر بودن

  • 75,000 تومان

در هنر بودن، یعنی هنر به کارگیری تمامی توانائی‌های آدمی، می‌توان به هدف اعلای زندگی دست یافت و این، طریقی است که پس ازرهائی از خود‌شیفتگی، خود‌خواهی، خودپسندی و "داشتن"، می‌توان به وسیلة آن، شادکامی معنوی و روحی "بودن" را تجربه کرد. هنر بودن یکی از مهم‌ترین آثار فروم و متضمن آرا و افکاری است که در آینده نیز کاربرد خواهد داشت. این کتاب در ادامة یکی از آثار مشهور و محبوب فروم: " داشتن یا بودن" نوشته شده است و نویسنده در آن، راه‌هائی را برای مقابله با شیوه‌های دروغین دستیابی به خودآگاهی و روشنی بینی، مطرح می‌سازد.

1  صفحه‌ی 1