ياشار مجتهدزاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بازگشت مردگان (13 حقیقت درباره دنیای ارواح)
  • 156,000 تومان
  • با تخفیف: 156,000 تومان
آنتونیا ستاره نامرئی
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
سرمایه‌گذاری در متاورس به زبان ساده
  • 84,000 تومان
  • با تخفیف: 84,000 تومان
فرقه‌ها
  • 84,000 تومان
  • با تخفیف: 84,000 تومان
روانشناسی پول (درس‌هایی مهم در رابطه با ثروت جاه‌طلبی و خوشبختی)
مغز شما 1 ماشین زمان است (رابطه میان علوم اعصاب با فیزیک زمان)
مغز زندگی ما چگونه شکل می‌گیرد
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
شانس کوانتومی (ناموضعیت دورفرست و عجایت دیگر کوانتوم)

بازگشت مردگان (13 حقیقت درباره دنیای ارواح)

  • 156,000 تومان

این کتاب از سیزده حقیقت درباره دنیای ارواح سخن می‌گوید، به این معنی که سیزده روش مختلف برای شناخت ارواح و پدیده‌های ماورایی، باز کردن دریچه ذهن به روی احتمالات جدید، به چالش کشیدن باورهای قدیمی و در نظر گرفتن دیدگاه‌ها و ایده‌های نو در این زمینه در آن مطرح شده است. ایمی برونی، محقق امور ماورایی، معتقد است ماهیت تحقیقات ماورایی به گونه‌ای است که ما را از رسیدن به پاسخ‌های قطعی در مورد پرسش‌هایی که مطرح می‌کنیم بازمی‌دارد. هیچ آزمایش علمی‌ای که بتواند واقعی بودن تجربیات ماورایی را به اثبات برساند و یا هیچ نتیجه‌گیری قطعی‌ای در این زمینه وجود ندارد. قثط تجربیات جدید هستند و راه‌های جدید برای تفکر و اندیشیدن. امید بر این است که با خواندن این کتاب، ذهنتان نسبت به مرزهای واقعیت باز شود و دفعه بعد که با پدیده مرموز و غیرقابل توضیحی مواجه شدید، بتوانید آن را منطقی‌تر برای خود تفسیر کنید. البته حتما در طول خواندن دچار ترس و وحشت خواهید شد، ولی به هر حال، بسیاری از شما از ترسیدن لذت می‌برید. حال، بیایید با هم قدم به این دنیای عجایب بگذاریم.

آنتونیا ستاره نامرئی

  • 95,000 تومان

این رمان روایتگر زندگی زن جوان و بااستعدادی است که کودکی آشفته و اذیت و آزاری که از جانب والدین خود دیده زندگی او را به‌کلی تحت تاثیر قرار داده است. آنتونیا آدامز محصول یک ازدواج بدون عشق بین یک مدل جوان زیبا و یک اشراف‌زاده است. تولد ناخواسته او باعث شده که از طرف مادر مورد سرزنش قرارگرفته و از طرف پدر نادیده گرفته شود...

سرمایه‌گذاری در متاورس به زبان ساده

  • 84,000 تومان

متاورس دقیقا چیست؟ و چگونه می‌توانیم با آن درآمد کسب کنیم؟ اگر در این‌باره کنجکاو هستید، خواندن این کتاب می‌تواند کمک بزرگی به شما بکند. شاید شنیده باشید که متاورس آینده ماست! در واقع، بسیاری از پیشگامان ادعا می‌کنند که مرحله بعدی اینترنت همان متاورس خواهد بود. فیس‌بوک که احتمالا بزرگ‌ترین شرکت فناوری است که در متاورس سهام دارد آن‌قدر به این موضوع اعتقاد دارد که نام تجاری خود را به «متا» تغییر داده است! و آن را این‌گونه تعریف می‌کند. «متاورس مجموعه‌ای از مکان‌های مجازی است که در آنها می‌توانید به همراه کسانی که به طور فیزیکی در کنار شما نیستند به گشت‌وگذار و کاوش بپردازید.»

فرقه‌ها

  • 84,000 تومان

فرقه، در کاربرد امروزی آن، واژه ای برای اشاره به جنبش های نوپدید دینی یا دیگر گروه هایی است که اعتقادات یا رفتارهایشان، از نظر عموم مردم، غیرعادی و غریب محسوب می شود. از واژۀ فرقه ـ بدون آنکه تعریف دقیق و ثابتی از آن ارائه شود ـ عمدتاً به عنوان ابزاری برای تخریب گروه هایی استفاده می شود که باورها و رفتارهای غیرمنطقی دارند. نویسندۀ این کتاب، امیلی جی تامسون، خبرنگار و محققی اهل ایرلند شمالی است که حقایق تکان دهنده ای را دربارۀ مخوف ترین و جنایتکارترین فرقه هایی که تاکنون شناخته شده اند آشکار می کند. او در این کتاب به چگونگی ظهور، رشد و شکوفایی و در نهایت، سقوط و انحطاط گروه ها و فرقه های عجیب وغریبی از سراسر جهان می پردازد و داستان های وحشتناکی را از دستکاری ذهن، زورگویی، سوءاستفادۀ جسمی و جنسی و سرانجام، قتل و جنایت در این فرقه ها افشا می کند.

روانشناسی پول (درس‌هایی مهم در رابطه با ثروت جاه‌طلبی و خوشبختی)

  • 188,000 تومان

هدف اصلی من در این کتاب، آوردن داستان‌های کوتاه برای متقاعد کردن شماست، مبنی بر اینکه، این مهارت‌های ظریف، نقش مهم‌تری نسبت به جنبه‌های فنی درآمدزایی دارند. من این کار را به روشی انجام داده‌ام که طیف گسترده‌ای از افراد- از رید تا فوسکونه و افرادی مابین این دو-بتوانند تصمیمات مالی بهتری اتخاذ کنند. به عقیدة من، این مهارت‌های ظریف، غالب اوقات دست کم گرفته شده‏اند. اغلب، به امورمالی به مثابه یک رشتة مبتنی بر ریاضیات نگاه شده، جایی که شما داده‌هایی را وارد یک فرمول ریاضی خاص می‏‌کنید و این فرمول به شما می‌گوید که چه کنید، و فرض هم بر این است که شما دقیقاً همان کار را انجام می‌دهید. البته این موضوع در امورمالی شخصی صدق می‏کند، مثلاً وقتی می‌دانید یک وام ضروریِ شش ماهه گرفته‌اید و باید 10 درصد از حقوق خود را پس انداز کنید، و یا در زمینة سرمایه‏گذاری، جایی که ارتباط دقیقِ تاریخی میان قیمت ها و نرخ بهره را می‌دانید؛ و همچنین در امورمالی شرکت‏ها، جایی که مدیران مالی می‏توانند میزان دقیقِ هزینة سرمایة شرکت را محاسبه کنند. منظور من این نیست که تمام این روش‌ها، اشتباه یا مضر هستند، بلکه نکته اینجاست که آگاهی ما نسبت به انجام یک کار، هیچ ارتباطی با آنچه در مغز ما هنگام انجام آن کار می گذرد، ندارد...

مغز شما 1 ماشین زمان است (رابطه میان علوم اعصاب با فیزیک زمان)

  • 188,000 تومان

دین بونومانو، عصب‌شناس آمریکایی، در کتاب مغز شما یک ماشین زمان است،از زیست‌شناس تکاملی، فیزیک و فلسفه بهره می‌گیرد تا بتواند نظریه تاثیرگذار خود را درباره نحوه درک و تشخیص زمان ارائه کند. او مغز را سیستم پیچیده‌ای می‌داند که نه تنها زمان را تشخیص می‌دهد بلکه احساس گذر زمان را در ما به وجود می‌آورد هرچند که این حس هم مانند بسیاری دیگر از تجربیات ذهنی ما می‌تواند دستخوش توهم و اختلال شود. نویسنده با نگارشی جذاب، مفاهیمی همچون هوشیاری، زمان و نسبیت را در هم می‌آمیزد و به پرسش‌های عمیقی که مدت‌هاست ذهن دانشمندان را درگیر خود کرده می‌پردازد. زمان چیست؟ آیا احساس گذر زمان توهم است؟ آیا اراده آزاد وجود دارد یا آینده از پیش تعیین شده است؟ بونومانو در تلاش برای پاسخگویی به این سوالات، همانطور که از پیچیدگی‌های زمان سخن می‌گوید،درباره ساختار حیرت‌انگیز مغز نیز مطالب مفیدی را با خواننده در میان می‌گذارد و در نهایت به این نتیجه می‌رسد که مغز شما یک ماشین زمان است : ماشینی که نه تنها زمان را تفسیر و آینده را پیش‌بینی می‌کند بلکه به شما امکان می‌دهد که به شکل ذهنی، خود را در زمان جلو ببرید.

مغز زندگی ما چگونه شکل می‌گیرد

  • 35,000 تومان

با توجه به مرکزیت نقش مغز در زندگی ما، جای تعجب است که چرا جامعه به ندرت درباره این نقش مهم صحبت کرده و در عوض ذهن افراد با شایعات زندگی هنرمندان و برنامه‌های سطح پایین تلویزیونی مشغول می‌شود. می‌توان گفت این عدم توجه، نه تنها یک نقصان بلکه یک نشانه است: ما به قدری در دام واقعیت زندگی خود گرفتار شده‌ایم که درک نمی کنیم به موجوداتی اسیر و دربند تبدیل شده‌ایم.

شانس کوانتومی (ناموضعیت دورفرست و عجایت دیگر کوانتوم)

  • 68,000 تومان

مکانیک کوانتوم و نسبیت اینشتینی دو گوهر ارزشمند در علم فیزیک و دانش بشر برای فهم رفتار طبیعت هستند که در قرن بیستم توسط بزرگ‌ترین خردمندان شکل و توسعه یافتند. با گسترش مکانیک کوانتوم پدیده‌ای بسیار بااهمیت به نام در هم‌تنیدگی شناخته شد: اگر دو ذره را بتوانید با یکدیگر در هم ‌تنیده کنید، فارغ از فاصله میان آن دو، هر گونه اعمال تغییری بر روی یک ذره، ذره دیگر را به طور آنی به همان مقدار تغییر می‌دهد. این موضوع با بنیان اصلی نسبیت اینشتین مبنی بر اینکه هیچ‌چیز سریع‌تر از نور نمی‌تواند حرکت کند در تضاد آشکار قرار می‌گیرد. آیا نسبیت اینشتینی اشتباه است و یا دانش ما از در هم‌تنیدگی؟ نیکلا ژیزن، فیزیک‌دان شهیر سوییسی که از دانشمندان بزرگ در زمینه اطلاعات کوانتومی و ارتباطات است، با زبانی شیوا و سلیس مخاطب خود را به دنیای اعجاب‌انگیز کوانتوم می‌کشاند و با بیانی زیبا خواننده را با مفاهیم موضعیت، ناموضعیت و شانس آشنا می‌سازد و در نهایت با مثال‌های پی در پی و ساده، رهیافت‌هایی را برای رفع معضل دانش ما از در هم‌تنیدگی و نسبیت اینشتینی ارائه می‌کند.

صفحه‌ی 1