هيوا محمودي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کتاب کار ذهن‌آگاهی برای اختلال وسواسی جبری
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
درمان شناختی رفتاری اختلال وسواسی جبری و انواع فرعی آن
اختلالات عملکرد جنسی مردان در بیماری‌های عصبی (از فیزیولوژی آسیب تا توانبخشی)

کتاب کار ذهن‌آگاهی برای اختلال وسواسی جبری

  • 145,000 تومان

اگر اختلال وسواس فکری-جبری دارید، ممکن است افکار ناخواسته یا مزاحمی را تجربه کنید که نتوانید کنترل کنید. ممکن است نگران آلوده شدن به میکروب باشید یا به‌طور جبری بررسی کنید تا مطمئن شوید ترس‌هایتان محقق نمی‌شوند. اگر مانند بسیاری از افرادی هستید که با اختلال وسواسی-جبری دست و پنجه نرم می‌کنند، علائم شما می‌تواند باعث شود که در چرخه‌ای از وسواس، اجتناب و انزوا گرفتار شوید. خبر خوب این است که در این زمینه کمک وجود دارد. اگر آماده هستید که زندگی خودتان را از اختلال وسواسی-جبری پس بگیرید و در لحظه زندگی با شادی بیشتری را شروع کنید - این کتاب کار همۀ آن چیزهایی را که برای شروع فوری نیاز دارید دارد. ویراست دوم کاملاً تجدیدنظر و به‌روز شدۀ کتاب کار ذهن‌آگاهی برای اختلال وسواسی-جبری با ترکیب شیوه‌های قدرتمند ذهن‌آگاهی با درمان شناختی-رفتاری مبتنی بر شواهد ابزارهای عملی و در دسترس را برای مدیریت افکار وسواسی و تمایلات اجباری ارائه می‌کند. با این کتاب کار، آگاهی بیشتری از زمان حال ایجاد می‌کنید، یاد می‌گیرید که تفکر تحریف‌شدۀ خود را به چالش بکشید و افکار را به‌عنوان تهدید و احساسات را به‌عنوان واقعیت تلقی نکنید. مهم‌تر از همه، شما راه‌هایی را کشف خواهید کرد که به شما کمک می‌کند زندگی کامل و معناداری با اختلال وسواسی-جبری داشته باشید. این ویراست دوم شامل موارد زیر است: - مراقبه‌های جدید و استعاره‌های ذهن‌آگاهی. - تحقیقات به روز شده در مورد اختلال وسواسی-جبری. - اطلاعاتی در مورد آلودگی هیجانی و روانی. - نکاتی برای مقابله با وسواس‌های وجودی و خاطرات کاذب.

درمان شناختی رفتاری اختلال وسواسی جبری و انواع فرعی آن

  • 160,000 تومان

این کتاب نسخه دوم به‌روز‌شده درمان اختلال وسواسی- جبری است که شامل رهنمودهای گام به گام برای درمان شناختی-رفتاری اختلال وسواسی- جبری و انواع آن است. همۀ مواردی که یک بالینگر برای ارزیابی و درمان اختلال وسواسی- جبری نیاز به دانستن دارد، در این جلد قابل دسترسی است که شامل بخش‌های زیر است: 1) ماهیت اختلال وسواسی- جبری 2) نظریه، تحقیق و تمرین، 3) اصول درمان شناختی- رفتاری برای اختلال وسواسی- جبری و 4) پروتکل‌های درمان زیر گروه. مزیت این نسخه نسبت به نسخه اول این است که آسیب‌شناسی روانی، ارزیابی و درمان تمام زیرگونه‌های اختلال وسواسی- جبری از جمله آلودگی جسمی و ذهنی، شک و تردید و وارسی مکرر، وسواس‌های انزجارآمیز و تقارن نظم را در بر می‌گیرد. لذا شرح گام به گام فنون درمان و تبیین روشن تحقیقات مرتبط در این کتاب، منبعی ایده‌آل برای بالینگران، روان‌شناسان، روان‌پزشکان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.

اختلالات عملکرد جنسی مردان در بیماری‌های عصبی (از فیزیولوژی آسیب تا توانبخشی)

  • 105,000 تومان

این کتاب در واقع در مورد مشکلات جنسی مردانی است که مشکلات عصبی دارند یا در معرض مشکلات عصبی هستند. امروزه عملکرد جنسی در بیماران مبتلا به ناتوانی‌های جسمی یا عصبی اغلب از طرف متخصصان مراقبت‌های بهداشتی نادیده گرفته شده است، معروف‌ترین تصور غلط در مورد افراد کم توان جسمی این است که آنها نسبت به افراد سالم، میل جنسی کمتری دارند. باورهای اجتماعی- فرهنگی پایدار موانع مهمی را ایجاد می‌کنند که افراد کم‌توان جسمی را از جستجوی تمایلات جنسی خود برحذر می‌دارند؛ این باورهای اشتباه ممکن است ناتوان کننده‌تر از نقص جسمی باشند. این کتاب در واقع با معرفی این نقص‌ها درصدد رفع مشکلات جنسی مردانی است که بر اثر یک ضایعه عصبی آسیب دیده‌اند.

صفحه‌ی 1