نگار شجاعي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روانشناسی شجاعت (راهنمای زندگی اجتماعی بر اساس روانشناسی آلفرد آدلر)
توهم نبوغ (خطاهای شناختی رایج چگونه هوشمان را به چالش می‌کشند)
دریاچه تاریک (محدوده مرگ 3)
  • 73,000 تومان
  • با تخفیف: 73,000 تومان
بی‌عیب‌‌ونقص (نظر آدم‌های حسابی در مورد آدم حسابی بودن از ارسطو تا کامو)
روانشناسی سوگ
  • 93,000 تومان
  • با تخفیف: 93,000 تومان
مروارید اژدها
  • 191,000 تومان
  • با تخفیف: 191,000 تومان
دخمه مردگان
  • 43,000 تومان
  • با تخفیف: 43,000 تومان
عمیق و تاریک و خطرناک
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
صدای مردگان
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
خوب‌های بد بدهای خوب 2 (دنیای بدون شاهزاده)
  • 259,000 تومان
  • با تخفیف: 259,000 تومان
یوگای قورباغه‌ای
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
محدوده مرگ
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان

روانشناسی شجاعت (راهنمای زندگی اجتماعی بر اساس روانشناسی آلفرد آدلر)

  • 145,000 تومان

شجاعت یعنی تمایل به خطر‌پذیری و حرکت پیش‌رونده در برابر سختی‌ها. هدف این کتاب بررسی شجاعت به‌عنوان مهم‌ترین اصل شناخت و آموزش سلامت روان در حوزه وظایف پنج‌گانه زندگی براساس نظریات آدلر و آدلری‌های معاصر است. این وظایف عبارت‌اند از: کار، عشق، دوستی، همسازی با خود و همسازی با جهان هستی. کتاب به واکاوی معنای هریک از وظیفه‌های زندگی و مشکلاتی از قبیل ترس، جبران یا گریز و همچنین بینش آدلری در زمینه نگرش‌های سودمند اجتماعی در رسیدگی به هر وظیفه می‌پردازد. در هر یک از فصول، مکالمه‌های سقراطی قرار داده شده‌اند تا تعامل بین متن کتاب و خوانندگان در طول مسیر حفظ شود. کتاب همچنین دربرگیرنده بیست و‌دو شگرد کمکی است که به نحوی خلاقانه برای خودتمرینی یا استفاده به‌منظور کمک به دیگران برای کشف یا کسب شجاعت طراحی شده‌اند. این کتاب راهنمای منحصر‌به‌فرد و ارزشمندی برای مددکاران حوزه سلامت روان است؛ نه‌تنها برای کمک به مراجعان، بلکه برای رشد شخصی‌شان نیز بسیار مفید واقع خواهد شد.

توهم نبوغ (خطاهای شناختی رایج چگونه هوشمان را به چالش می‌کشند)

  • 179,000 تومان

چه بخواهید تصمیم بگیرید کدام گوشی هوشمند را بخرید یا حرف کدام سیاست‌مدار را باور کنید، همیشه فکر می‌کنید موجودی عاقلید که برپایه‌ی منطقی خالص و ستایش برانگیز تصمیم می‌گیرید. اما حقیقت این است: شما چندان هم باهوش نیستید. شما هم درست به‌اندازه‌ی بقیه‌ی ما فریب خورده‌اید، اما اشکالی ندارد، چون فریب‌خوردگی جزئی از انسان‌بودن است. کتاب حاضر که از دل وبلاگ مشهور دیوید مک‌رینی زاده شده است، این حقیقت را برملا می‌کند که هر تصمیم، هر فکر و هر احساس با خود داستانی به‌همراه دارد که برای توجیه خودمان سرهم می‌کنیم. اما این داستان‌ها اغلب حقیقت ندارند. هرکدام از فصول کوتاه کتاب همچون یک کلاس روان‌شناسی جذاب و پرکشش است که اشتیاق یادگیری را برمی‌انگیزد، کلاسی که در آن موضوعاتی بحث می شود که سبب ایجاد توهم نبوغ شده‌اند. این کتاب علم روان‌شناسی روز را با شوخ‌طبعی و زیرکی ادغام کرده ست و رفتارهای غیرعقلانی و کاملاُ انسانی‌مان را گرامی می‌دارد.

دریاچه تاریک (محدوده مرگ 3)

  • 73,000 تومان

الی، برایان و کوکو بعد از ملاقات با مرد همیشه‌خندان و غلبه بر هوش او در صدای مردگان، هنوز از آمدن دوباره او می‌ترسند و مضطربانه، در جست‌و‌جوی راهی هستند تا یک بار برای همیشه، شکستش بدهند. تا حالا، با در کنار همدیگر ماندن و دوری از جاهای دورافتاده از دست او در امان بوده‌اند. ولی نگرانی و دلهره مداومشان، تاثیر مخربی بر زندگی و دوستی‌شان گذاشته است. وقتی پدر الی و مادر کوکو برنامه سفری «لذت‌بخش» با قایق در دریاچه چمپلین را تدارک می‌بینند، هر سه نفرشان را ترش برمی‌دارد...

بی‌عیب‌‌ونقص (نظر آدم‌های حسابی در مورد آدم حسابی بودن از ارسطو تا کامو)

  • 132,000 تومان

یک راهنمای مسرت‌بخش و تامل‌برانگیز برای یک زندگی اخلاق مدارانه که به مرور تاریخ 2500 ساله تفکرات عمیق بشری در سراسر جهان می‌پردازد. اکثر آدم‌ها فکر می‌کنند «خوب‌اند»‏، اما تشخیص اینکه چه چیزی «خوب» است و چه چیزی «بد»، همیشه کار آسانی نیست‎؛ به‌خصوص در دنیایی که سرشار است از انتخاب‌های پیچیده، دام‌ها، تله‌ها و نصایح نابجا. خوشبختانه، فیلسوفان آگاه بسیاری از هزاره‌هاست که به تفکر عمیق در باب این مسئله بغرنج پرداخته‌اند و قادرند راهنمایی‌مان کنند. کتاب بی‌عیب‌و‌نقص با ذکاوتی موشکافانه و بینشی ژرف، مفاهیمی از جمله اخلاقیات وظیفه‌گرایانه، فایده‌گرایی، اگزیستانسیالیسم، اوبونتو و معانی بسیار دیگری را برایمان شرح می‌دهد و کاری می‌کند هم در مجالس و مهمانی‌ها بدرخشیم و هم آدم بهتری شویم.

روانشناسی سوگ

  • 93,000 تومان

«هرگز نمی‌فهمیم مرگ یک نفر چه تأثیری بر ما خواهد گذاشت، تا وقتی این بلا سرمان بیاید! نظریه‌ها واکنش‌های احتمالی ما را بررسی می‌کنند که اغلب زمین تا آسمان با واکنش حقیقی ما تفاوت دارند: تا وقتی مرگ یک نفر فرا نرسد، ماهیت حقیقی رابطه‌مان با او را درک نخواهیم کرد. ممکن است به جای رابطه‌ای که واقعا با آن فرد داشته‌ایم، برای تصور خودمان از آن رابطه سوگواری کنیم یا سوگوار رابطه‌ای شویم که دلمان می‌خواسته با آن فرد داشته باشیم. سوگ هم می‌تواند به اندازه روابط انسانی پیچیده باشد.» روانشناسی سوگ روایتی انسانی و هوشمندانه است که طیف وسیعی از واکنش‌های ما به از دست دادن عزیزانمان را واکاوی می‌کند و به بررسی دیدگاه روانشناسان درباره این تجربه می‌پردازد. این کتاب از روانکاوی پیشگام فروید گرفته تا نظریات مردود در باب «مراحل» سوگ را بررسی می‌کند و درعین حال به واکاوی هنجارهای اجتماعی و فرهنگی‌ای می‌پردازد که سبب شکل‌گیری یا محدود شدن درک ما از فرایند سوگواری می‌شوند؛ همچنین به بررسی زبانی می‌پردازد که برای توصیف فرایند سوگواری به کار می بریم.

مروارید اژدها

  • 191,000 تومان

مین فقط یک نوجوان عادی با روح روباه است که با خانواده‌اش در سیاره غبارآلود و مردابی جینجو زندگی می‌کند. مین می‌تواند تغییر شکل بدهد و به هر چیزی که دلش می‌خواهد، تبدیل شود: انسان، حیوان، حتی میز غذاخوری. او می‌تواند جادو کند. احساسات انسان‌ها را به بازی بگیرد و کاری کند چیزهایی را ببینند که وجود ندارند. ولی وقتی گیر افتاده‌ای توی خانه‌ای گنبدی‌شکل، هر شب کنار دخترخاله‌ها و پسرخاله‌هایت که خر‌و‌پف می‌کنند تو اتاقی مشترک و شلوغ می‌خوابی و هر روز باید توی واحد آب کشت، دستگاه‌های تقطیر را تعمیر کنی، جادو کردن دیگر هیجان ندارد. مین آرزو دارد مثل برادر بزرگش جون، عضو ارتش فضایی شود تا بتواند هزار دنیا را ببیند و ماجراجویی‌هایی شگفت‌انگیز داشته باشد!

دخمه مردگان

  • 43,000 تومان

نگاهی به دور و برم می‌اندازم، ولی انگار هیچ‌کس صدا را نشنیده است. پدر و مادرم به راهشان ادامه می‌دهند و پائولین صاف به روبه‌رو زل زده است. جیکوب با خشم زمزمه می‌کند:«کسیدی نکن.!»

عمیق و تاریک و خطرناک

  • 39,000 تومان

روفوس میم روی تخت کنارم خوابیده بود و من می‌خواستم کتاب بخوانم، ولی بعد از نیم ساعت، بی‌خیال شدم. مشکل از کتاب نبود. عاشق داستانش بودم و عاشق قلم هارپر لی. فقط دیگر حتی یک ثانیه هم نمی‌توانستم بیدار بمانم.

صدای مردگان

  • 39,000 تومان

در ادامه کتاب «محدوده مرگ» می‌خوانید: مترسک‌های شیطان‌صفت، الی کوکو و برایان را در دنیای اسرارآمیز پشت مه اسیر کردند. آن‌ها توانستند، به کمک هوش الی، از چنگ موجودی باستانی به نام مرد همیشه خندان بگریزند. حالا دو ماه از آن اتفاق می‌گذرد. اولین روز تعطیلات زمستانی است و الی، کوکو و برایان با پدر و مادرشان به تفریحگاه کلبه شوکران می‌روند. توفان شدیدی به پا شده است و مجبور می‌شوند تمام مدت در کلبه بمانند. با این که همه چیز در ظاهر عادی به نظر می‌رسد، کوکو خیال می‌کند توی جاده یک شبح دیده و الی هم مدام کابوس دختری سرمازده را می‌بیند که از او کمک می‌خواهد. اما ساعت الی، که قبلا آن‌ها را از مخمصه هزارتوی ذرت و مرد همیشه خندان نجات داده، این‌بار هم به او هشدار می‌دهد: مراقب باش...

خوب‌های بد بدهای خوب 2 (دنیای بدون شاهزاده)

  • 259,000 تومان

عجیب‌تر اینکه خود مدیر، معلم کلاس تاریخ بود، ولی اصلا سر کلاس نیامد و به جایش سر و کله پولاکس پیدا شد که جلوی نصف بچه‌های مدرسه تلوتلو می‌خورد. «یه کار ضروری برای مدیرمون پیش اومده، برای همین من پیشنهاد دادم که یه مرور جامع روی شقاوت مردها در طول تاریخ داشته باشیم. با تاکید ویژه روی آزار و شکنجه افرادی که به طور قانع کننده ویژگی‌های مردانه از خودشون نشون نمی‌دن.»

یوگای قورباغه‌ای

  • 29,000 تومان

همراه قورباغه از تمرین یوگا لذت ببر! قورباغه عاشق یوگاست و آماده است تا به تو هم یاد بدهد که چه‌طوری از تمرین یوگا لذت ببری. قرار است با هم کوه بشوید، ستاره بسازید و کلی حرکت بامزه دیگر انجام بدهید. فقط کافی است تو هم همان کارهایی را بکنی که قورباغه می‌کند.

محدوده مرگ

  • 39,000 تومان

وقتی الی زنی آشفته‌حال و گریان را کنار رودخانه می‌بیند که تهدیدکنان می‌خواهد کتابی را توی آب بیندازد، فکر نمی‌کند و فقط عمل می‌کند... او کتاب را از دست زن می‌قاپد و پا به فرار می‌گذارد. وقتی شروع می‌کند به خواندن، کم‌کم غرق داستان وهم‌آلود کتاب می‌شود، داستانی که صدها سال پیش، در مزرعه‌ای اتفاق می‌افتد و ماجرای یک دختر و دو پسر است که به او علاقه‌مند هستند و البته معامله‌ای عجیب با مرد همیشه خندان، شبحی خبیث که عمیق‌ترین آرزویت را برآورده می‌کند، آن هم فقط به شرط پرداختن بهایی سنگین.

1  صفحه‌ی 1