نيما ماني


تولیدکننده



بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دنیای کتاب و کتابفروشی‌ها
  • 240,000 تومان
  • با تخفیف: 240,000 تومان
کتابخانه نیمه‌شب
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
جنگ عاشق‌ترین دختر دنیاست
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان

دنیای کتاب و کتابفروشی‌ها

  • 240,000 تومان

همان‌طور که از عنوان کتاب پیداست، کتاب در مورد تاریخ کتاب و حرفة کتاب‌فروشی صحبت می‌کند و در کنار تبلیغ برای مطالعه، اطلاعات جامعی نسبت به کتابخانه‌ها و کتاب‌فروشی‌های خاص و منحصربه‌فرد دنیا ارائه می‌دهد. نویسنده با سفر به بیشتر کشورها و قاره‌های جهان، به هر یک از کتاب‌فروشی‌های خاص و معروف آن مناطق سفر می‌کند و ضمن توضیح مفصلی که در مورد آنها ارائه می‌دهد، با صاحبانشان صحبت می‌کند و در مورد پیشینة کتاب و کتابخوانی آن کشور اطلاعات کسب می‌کند. کتابِ پیش‌رو هم می‌تواند مرجعی برای سفر باشد و هم مانند دایره‌المعارفی می‌ماند که هر شخص کتاب‌خوانی می‌تواند از آن لذت ببرد. با وجود اینکه کتاب به‌نحوی می‌تواند کتاب مرجع به حساب بیاید، اما نویسنده با لحنی گرم و صمیمی آن را نوشته است که همین سبب می‌شود خواننده به‌سرعت با آن ارتباط برقرار کند. درنهایت، این کتاب برای یک بار خواندن نیست و می‌توان مدام به آن مراجعه و اطلاعاتش را مرور کرد. به‌نظر نمی‌آید شخصی اهل کتاب و مطالعه باشد و بتواند از کنار این کتاب به‌راحتی بگذرد یا آن را نخواند.

کتابخانه نیمه‌شب

  • 120,000 تومان

گفت: «در میان مرگ و زندگی کتابخانه‌ای وجود دارد و در داخل آن کتابخانه قفسه‌ها تا بی‌کران ادامه دارند. هر کتاب شانس امتحان زندگی دیگری را که می‌توانستی داشته باشی به تو می‌دهد. تا ببینی اگر در زندگی‌ات انتخاب‌های دیگری کرده بودی شرایطت چگونه پیش می‌رفت… اگر فرصت جبران پشیمانی‌هایت را در زندگی داشتی، آیا چیزی را تغییر می‌دادی؟»

جنگ عاشق‌ترین دختر دنیاست

  • 89,000 تومان

نوئل سالازار در این رمان شخصیتی را به وجود آورد که برای سال‌ها باقی می‌ماند. او از طریق آدری داستان زندگی زنانی را روایت می‌کند که به برنامه خدمت زنان خلبان نیروی هوایی پیوستند و داستان زندگی‌شان در تاریخ گم شد و به فراموشی سپرده شد. از هواپیما که پایین آمدیم افسری گفت:« یا خدا، خلبان اون هواپیماها دختر بودن؟» در حالی‌که به سمت دفتر اصلی می‌رفتیم با خودم فکر می‌کردم که آیا امکان دارد برای یک بار هم که شده ما را دست‌کم نگیرند؟ امکان دارد یک بار مردها ما را ببینند و چشمک نزنند؟ امکان دارد از این‌که کاری را انجام می‌دهیم که همیشه فکر کرده‌اند مخصوص به خودشان است متعجب نشوند؟ زمانی می‌رسد که به خاطر شجاعت و توانایی‌هایمان برایمان ارزش قائل شوند و به ما احترام بگذارند؟ یا همیشه قرار است در ذهن آن‌ها «اون‌ها که فقط دخترن» باقی بمانیم و به چشمشان همیشه همان‌هایی باشیم که با اسبا‌ب‌بازی‌هایی بزرگ‌تر از توانشان بازی می‌کنند؟

صفحه‌ی 1