نفيسه تنكابني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فرمانروای خودت باش (6 کلید بیشینه ساختن موفقیت‌ها و شتاب دادن به تحقق رویاهایتان)
سرشار از آرامش (توانایی حفظ آرامش قدرت و اعتمادبه‌نفس در همه مقاطع زندگی)
ذهنیت برکت‌آفرین (موفقیت از اینجا آغاز می‌شود)
همین حالا بهترین نسخه زندگی‌ات را بساز (7 گام برای بهره‌مندی از حداکثر توانمندی‌هایتان)
تغییر سبک زندگی با ان ال پی
  • 179,900 تومان
  • با تخفیف: 179,900 تومان

فرمانروای خودت باش (6 کلید بیشینه ساختن موفقیت‌ها و شتاب دادن به تحقق رویاهایتان)

  • 99,900 تومان

بر قلمرو خود فرمانروایی کنید. خدا شما را خلق کرده است تا بر امور زندگی خود مسلط باشید. چیزهای منفی خواهند آمد، اما یادتان نرود که شما حاکم هستید. شما این قدرت را دارید که تصمیم بگیرید چه چیزهایی را به درونتان راه دهید. به خودتان بستگی دارد. شما با نگرش‌هایتان و با آنچه انتخاب می‌کنید که روی آن تمرکز کنید، بر قلمروتان حکومت می‌کنید. فضایی در اطراف شماست که فقط متعلق به خودتان است و افکار، نگرش‌ها و احساسات شما از آنجا سرچشمه می‌گیرند. اگر بر فضای اطرافتان مسلط نباشید و حد و مرزهایی تعیین نکنید، هر چیزی می‌تواند به آن وارد شود. اطرافتان حصار بکشید و نگذارید منفی بودن، درونتان سکنی گزیند. زمان شما بسیار ارزشمند است. وظیفه شما بسیار مهم است؛ انتخاب‌گر باشید. اگر چیزی مثبت، امیدبخش و پیام‌آور خوبی‌ها نیست، به آن اجازه ورود ندهید. خداوند شما را پادشاه قرار داده و به شما قدرت بخشیده است تا بر فضای اطرافتان حکومت کنید. شما قادر نیستید همه آنچه را پیرامونتان می‌گذرد، کنترل کنید، اما می‌توانید در ورود چیزها به درونتان مداخله کنید. آیا اطرافتان حصار کشیده‌اید؟ آیا فرمانروای روح و روانتان هستید؟

سرشار از آرامش (توانایی حفظ آرامش قدرت و اعتمادبه‌نفس در همه مقاطع زندگی)

  • 79,900 تومان

همه ما با مشکلاتی مواجه می‌شویم و نمی‌دانیم که چگونه باید برای آنها تدبیری بیندیشیم. ما سعی می‌کنیم راه‌حل‌ را بیابیم، اما به هر راهکاری متوسل می‌شویم هیچ تغییری مشاهده نمی‌کنیم. اگر حواسمان را جمع نکنیم، در مدار نگرانی می‌افتیم و دیگر امیدی به بهبود شرایط نداریم. اما یک عبارت ساده وجود دارد که باید آن را در ژرفنای وجودتان باور کنید: «خدا هوایتان را دارد.» او بر مسند قدرت نشسته است. بر همه اتفاقات ناظر است و راه چاره را می‌داند. لازم نیست شما از آن سردربیاورید؛ شاید پاسخ منطقی برای آن نیابید و شاید به‌طور طبیعی راهکاری برای آن وجود نداشته باشد. اشکالی ندارد؛ ما بنده خداوند ماوراءالطبیعی هستیم. او روش‌هایی دارد که فراتر از حد تصور ماست. اجازه دهید خدا کارش را انجام دهد. وقتی آن را به خدا می‌سپارید و می‌گویید خدایا می‌دانم هوایم را داری، نه‌تنها احساس می‌کنید سنگینی این بار از روی دوشتان برداشته می‌شود، بلکه خداوند باعث وقوع اتفاقاتی می‌شود که خودتان نمی‌توانستید باعث رخداد آنها شوید.

ذهنیت برکت‌آفرین (موفقیت از اینجا آغاز می‌شود)

  • 69,900 تومان

یکی از مهم‌ترین جنبه‌هایی که ما خودمان را در مسیر خدا ببینیم این است که ذهنیتی سرشار و برکت‌آفرین را پرورش دهیم. این را بدانید که خداوند از قبل تجهیزات مورد نیاز برای رسیدن به یک زندگی موفق را در اختیارتان قرار داده است. او دانه‌هایی درون شما نهاده است که همگی از فرصت‌های گوناگون، استعدادهای خارق‌العاده، ایده‌های خلاقانه و رویاها سرشارند. اما اینکه این دانه‌ها درون شما هستند به این معنا نیست که به خودی خود کاری برایتان انجام می‌دهند. شما باید آن‌ها را باور کنید. به عبارت دیگر شما باید آن سوی تردیدها باور کنید که ملزومات موفقیت را در اختیار دارید. شما باید به خاطر داشته باشد که بنده خداوند بلند مرتبه‌اید و خلق شده‌اید تا از موهبت‌های او بهره‌مند شوید. خدا شما را خلق نکرده است تا یک زندگی معمولی و متوسط داشته باشید. هدف او از آفرینش شما این بوده است که بهتر باشید و پیشرفت کنید. بنابراین توانایی بینش، استعداد، دانش و قدرت ماورایی‌اش را در اختیار شما قرار داده است تا به آن دست یابید. شما همین لحظه هر آنجه مورد نیاز است را در اختیار دارید تا به سرنوشتی که خدا باریتان مقدر کرده دست پیدا کنید.

همین حالا بهترین نسخه زندگی‌ات را بساز (7 گام برای بهره‌مندی از حداکثر توانمندی‌هایتان)

  • 199,900 تومان

آیا شما اغلب رویای یک زندگی ارزنده‌تر را در سر می‌پرورانید؟ آیا در آرزوی رسیدن به یک شغل بهتر، یک زندگی مشترک قوی‌تر و یک خانه شادتر هستید؟ آیا دوست دارید با اعضای خانواده و دوستانتان روابط لذت‌بخش‌تری داشته باشید؟ چگونه می‌خواهید از حداکثر توانمندی‌های بالقوه‌ای که خداوند در درونتان نهاده است استفاده کنید؟ پاسخ آن ایده‌ای ساده اما عمیق است: باید طرز فکرتان را تغییر داده و آنچه که واقعا مهم است را انجام دهید. جوئل اوستین در این کتاب ساده و آسان روشی را به شما می‌آموزد تا زندگی‌تان به بهترین شکل بهبود یابد و به شما کمک می‌کند تا هر روز پیروزیء شادی و رضایت را تجربه کنید.

تغییر سبک زندگی با ان ال پی

  • 179,900 تومان

آینده ای درخشان پیش‌روی شماست و آن درست از همین‌جا و همین لحظه آغاز می‌شود. مهم نیست که زندگی شما تاکنون چگونه سپری شده است، مهم نیست در گذشته چه اتفاقاتی رخ داده است، تنها لحظه مهم زندگی تان «اکنون» است. تغییر می‌تواند در یک چشم یر هم زدن اتفاق بیفتد‏، حتی تغییرات بزرگ به ترسناکی آنچه تصور می‌کنید، نیستند. برای ایجاد تغییر فقط کافی است شیوه تفکرتان را عوض کنید و این کتاب پرفروش به شما می‌آموزد که چگونه این کار را انجام دهید. کتاب تغییر سبک زندگی با ان‌ال پی با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های قدرتمند دانش امتحان‌شده‌ای به نام برنامه‌ریزی عصبی-کلامی (ان‌ال‌پی) افشا می‌کند که چگونه به جایی که هم‌اکنون ایستاده‌اید، رسیده‌اید و چه موانعی سد راه شما بوده‌اند یا چه چیز‌هایی وقوع اتفاقات خوب در زندگی‌تان ار متوقف کرده اند. ان‌ال‌پی کمک می‌کند تا: . بفهمید از زندگی چه می‌خواهید. . شریک زندگی یا شغل مورد‌علاقه‌تان را بیابید. . اعتمادبه‌نفستان را بالا ببرید. . احساس شادی بیشتری کنید. . اضطراب را از خود د ور کنید. . از شر عادت‌های بد رها شوید. . وزن کم کنید و روی وزن ایدئال خود بمانید. . بدهی‌هایتان را بپردازید. . ارتباط‌هایتان با دیگران را تقویت کنید. و... در حقیقت، هنگامی که دریابید در ضمیر ناخود‌آگاهتان چه می‌گذرد و در پی آن افکارتان را تغییر دهید، زندگی‌تان در همه زمینه‌ها بهبود خواهد یافت. در ویراست جدید، دو فصل گنجانده شده است که توضیح می‌دهند چگونه قدرت تاثیر‌گذاری خود را در زندگی و محل کارتان افزایش دهید.

عادت‌های کله خری (افزایش آگاهی تعیین حد و مرزها و اصلاحات رفتاری روزانه‌ای که نیاز دارید تا عادت‌ها را درون خود نهادینه کنید)

  • 69,900 تومان

جین سینسرو، نویسنده کتاب های پرفروش نیویورک تایمز، از تغییر به معنای واقعی آن سخن می گوید: ترک عادت های نامطلوب، پرورش عادت های مطلوب و پایدار کردن آنها به گونه ای که تاکنون اتفاق نیفتاده اند. عادت های کله خری با بیانی قابل فهم و آسان کشفیات موفق آمیزی را در اختیار ما قرار می دهد و نشان می دهد عادت ها چگونه نسخه کنونی ما را می سازند و از این حکایت دارد که چه رفتارهای ناچیز و کم اهمیتی که در خلوت خود انجام می دهیم و چه نسخه واضحی از خودمان را که در شبکه های اجتماعی در معرض دید همگان قرار می دهیم، همه و همه برگرفته از عادت های ما هستند. عادت های کله خری با قلم جذاب و گیرای جین سینسرو، با استفاده از دانش متعارف، برداشت تازه ای را درباره موضوع قدیمی عادت ها ارائه می دهد. جین فرایند پرورش و ترک عادت ها را در قالب یک دورۂ قدرتمند 21روزه بیان می کند و دیدگاه فکری جدیدی را آشکار می کند که به ما آموزش می دهد چگونه با تعلیم دادن ذهنمان به برترین نسخه خودمان تبدیل شویم؛ ما را به مهارت های تعیین حدومرز مجهز می کند و داستان های الهام بخش افرادی را منتشر می کند که موفق شده اند نظم و اراده را به ستون اصلی زندگی خود تبدیل کنند. این کتاب سرگرم کننده با ارائه حدومرزهای سالم، دانش آگاهی از خواسته ها و یک برنامه ریزی رفتاری قابل اجرا را به ما نشان می دهد که چگونه با شادی عادت های جدید را درون خود نهادینه کنیم و از نتایج پایدار آنها که ممکن است تاکنون به ذهنمان خطور نکرده باشد، بهره مند شویم جین سینسرو، نویسنده معروف جهانی، مربی موفقیت و سخنران انگیزشی است که بیش از یک دهه از عمرش را وقف تغییر دادن زندگی هم نوعانش کرده است.

چگونه درهای خوش‌شانسی را به روی خود بگشاییم (یک راهنمای عالی که به شما کمک می‌کند بخت و اقبال خود را تغییر دهید)

  • 47,900 تومان

خوش‌شانسی پدیده‌ای اتفاقی نیست که بی‌دلیل رخ دهد، بلکه باید با تلاش و ممارست افراد حاصل شود. این کتاب جذاب به شما می‌آموزد که چگونه مسیرهای خوش‌شناسی را برای خود هموار و بدشانسی‌ها را از خود دور کنید. علاوه بر آنکه روش‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بهره‌مندی از آن‌ها زندگی‌تان را به طور چشمگیری بهبود خواهد بخشید. چرا این‌گونه به نظر می‌رسد که برخی افراد نسبت به دیگران خوش‌شناس‌ترند؟ نویسنده این کتاب خوش‌شانسی را چیزی فراتر از رخداد اتفاقی قضا و قدر می‌داند. او معتقد است خوش‌شناسی یک ذهنین دست‌یافتنی است که امکان دسترسی به آن برای همه افراد جهان هستی فراهم است.

صفحه‌ی 1