نسترن خديو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
از حال بد به حال خوب (مینی بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
استراتژی خوب استراتژی بد (مینی بوک)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
قانون 5 ثانیه (زندگی کار و اعتماد به نفس خود را با شجاعت تغییر دهید) مینی بوک
5 زبان عشق (رازهای 1 عشق پایدار) مینی بوک
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
قدرت عادت (مینی بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
دوباره فکر کن (مینی بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
عالی و فوق‌العاده باش تا تو را نادیده نگیرند
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
زندگیتو بچسب
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
زندگی رویاییت رو بساز
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

از حال بد به حال خوب (مینی بوک)

  • 45,000 تومان

برنز در این کتاب آموزش‌ها و تمریناتی مرتبط با شناخت درمانی به شما ارائه می‌کند تا به کمک آنها بتوانید احساسات خود را موثرتر بازگو کرده، افکار و احساسات دیگران را بهتر بشنوید و درک کنید.

استراتژی خوب استراتژی بد (مینی بوک)

  • 25,000 تومان

این کتاب تمامی خرافات و تفکرات درهم و برهمی که اساس بسیاری از استراتژی‌هاست را کنار زده و راهی روشن برای خلق و پیاده‌سازی استراتژی قدرتمند اقدام‌محور در جهان واقعی را فراهم می‌سازد. استراتژی خوب، پاسخی ویژه و منسجم و رویکردی برای غلبه بر موانع پیشروی است. استراتژی خوب، قدرت را مهار کرده و آن را در جایی به کار می‌برد که بیشترین تاثیر را بر چالش‌ها خواهد گذاشت. روملت استدلال می‌کند که بینش، قلب استراتژی خوب است (بینش نسبت به ذات واقعی موقعیت، به قدرت نهفته در موقعیت و نسبت به پاسخ مناسب). او به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید با استفاده از انواع ابزارهایی که برای هدایت تفکرتان فراهم شده‌اند، به بینش برسید.

قانون 5 ثانیه (زندگی کار و اعتماد به نفس خود را با شجاعت تغییر دهید) مینی بوک

  • 45,000 تومان

شما می‌توانید زندگی خود را هر بار با یک تصمیم 5 ثانیه‌ای تغییر بدهید و این اتفاق پایه علمی دارد و در کتاب حاضر اثبات می‌شود. این قانون علاوه بر اینکه به شما کمک می‌کند تا بهتر زندگی کنید، عشق بورزید و کار کنید؛ موجب افزایش اعتماد به نفس و شجاعت شما نیز می‌گردد. یادگیری این قانون آسان است، قانونی که بی‌شک تاثیر فوق‌العاده‌ای بر زندگی شما خواهد گذاشت. زمانی که شروع به استفاده از این قانون کنید متوجه می‌شوید هر زمان که به آن نیاز پیدا کنید در دسترس شما خواهد بود. این نکته حائز اهمیت است که نویسنده زمانی این قانون را ایجاد کرد که زندگی‌اش در حال فروپاشی بود و وضعیت او به حدی بحرانی بود که بیرون آمدن از رختخواب هم برایش امری دشوار و مسئله‌ساز شده بود.

5 زبان عشق (رازهای 1 عشق پایدار) مینی بوک

  • 45,000 تومان

کتاب «5 زبان عشق» رازهای ابراز عشق به شریک زندگی‌تان را به‌طور شفاف در اختیار شما قرار می‌دهد. این کتاب زبان‌های عشق را به‌طور مفصل توضیح می‌دهد: کلام تاییدآمیز، وقت گذاشتن برای یکدیگر، دریافت هدیه، خدمت به یکدیگر و تماس بدنی. شما با مطالعه این کتاب می‌توانید زبان اول عشق خود را انتخاب کنید و همچنین یاد می‌گیرید با پرورش رابطه عاطفی، پیوند زناشویی خود را تقویت نمایید.

قدرت عادت (مینی بوک)

  • 45,000 تومان

عادت فعالیتی است که شما انتخاب می‌کنید و آگاهانه تصمیم به انجامش می‌گیرید و مکرر آن را ادامه می‌دهید و فکر نمی‌کنید که چگونه می‌توان آن را متوقف کرد. مغز عادات را در حالت اتوماتیک قرار می‌دهد و دیگر نیاز نیست تا هر بار تصمیم بگیرید چه کاری انجام دهید. «واضح است که تغییر برخی از عادات بسیار دشوار است. ولی این چهارچوب نقطه آغاز است. گاهی تغییر مستلزم صرف زمان طولانی، آزمایش‌ها و شکست‌های مکرر است. اما وقتی نحوه عملکرد عادت را درک ونشانه فعالیت تکراری و پاداش را شناسایی کنید، بر آن مسلط می‌شوید. تغییر یک عادت الزاما راحت و سریع انجام نمی‌شود. این همیشه کار آسانی نیست، ولی شدنی است.

دوباره فکر کن (مینی بوک)

  • 45,000 تومان

کتاب دوباره فکر کن: قدرت دانستن چیزهایی که نمی‌دانیم، نوشته آدام گرانت، روان‌شناس مشهور، ما را با هنر فراموش کردن آموخته‌های قبلی، فکر کردن و باز‌اندیشی (تجدید‌نظر) آشنا می‌سازد. وی تمام زندگی‌اش را وقف رویکرد‌های باز‌اندیشی کرده است. در کتاب حاضر شما با ابعاد اجتماعی، روان‌شناختی و روان‌شناسی - اجتماعی ذهن، از مسائل مناقشه‌بر‌انگیز نظیر تمایلات و تعصبات گرفته تا تغییر دیدگاه و نگرش، همچنین از ترک شک و تردید تا کسب اعتماد‌به‌نفس و متعهد شدن و تجدید‌نظر در افکار و غقاید، آشنا می‌شوید که برای تصمیم‌گیری در کار و زندگیث شما بسیار موثر است. اگر به دنبال اکتشاف و یادگیری هستید و یا می‌خواهید زندگی خود را از همین حالا دگرگون کنید، خواندن این کتاب را از دست ندهید.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

عالی و فوق‌العاده باش تا تو را نادیده نگیرند

  • 42,000 تومان

کال نیوپرت در این کتاب حیرت‌انگیز این باور قدیمی را که دنبال کردن علاقه و اشتیاق پیشنهاد خوبی است زیر سوال می‌برد و آن را دروغین و کذب می‌داند. نیوپرت بعد از کذب خواندن این باور اشتباه به مطالعه و تحقیق درباره این می‌پردازد که لفراد چطور عاشق کارشان می‌شوند. آن دسته از کارمندانی که دنبال اشتیاق‌شان رفته بودند از نتیجه کار خود راضی و خشنود نبودند بلکه افرادی که سعی داشتند در کار خود بهترین باشند احساس رضایت و خشنودی بیشتری داشتند. اگر دقیق‌تر بیندیشیم می‌فهمیم که چنین چیزی عاقلانه‌تر است. اگر شما در کار حرفه‌ای خود صاحب تجربه‌شده باشید از فرصت خوبی برای رشد و توسعه برخوردار خواهید شد و کارتان نتیجه‌بخش می‌گردد و روابط مفیدی با همکاران خود پیدا خواهید کرد و این تجربه برای دیگران مفید و سودمند خواهد بود.

زندگیتو بچسب

  • 30,000 تومان


«هر قسمت شامل داستان‌های انگیزشی و واقعیت‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا بر ترس‌های‌تان که شما را محدود می‌سازد و دروغ‌هایی که شما را پریشان می‌کند، غلبه نمایید. شما می‌توانید در هر جایگاه و موقعیتی که هستید از این کتاب استفاده نمایید.» آیا شما هیچنان هدف‌تان را جستجو می‌کنید یا درگیر رویاهای نامعلوم خود هستید؟ آیا برای اثبات خود و شایستگی‌های‌تان تحت فشار قرار می‌گیرید یا بابت اینکه دیگران راجع به شما چطور فکر می‌کنند، نگران هستید؟ شما تنها فردی نیستید که دچار این مسائل می‌شوید. «جردن لی دولی» که از یک کسب و کار کوچک شروع کرد هم دقیقا شما را درک می‌کند او بدون استفاده از مدرک دانشگاهی‌اش و در کمال خجالت، روی صحنه جلوی هزاران نفر ظاهر شد و تمام‌وقت نگران این بود که دیگران چه تصوری از او در ذهن دارند. او در مسیر زندگی درس‌های مفیدی درباره کسب زندگی هدفمند آموخته است.

زندگی رویاییت رو بساز

  • 25,000 تومان

چندین سال پیش سوالی ذهنم را درگیر کرد که هدف زندگی من چیست و چه قابلیت‌ها و شایستگی‌هایی در وجود من قرار داده شده است. من فقط باورهای منفی در ذهنم داشتم و احساس ناامیدی و شکست می‌کردم. در این کتاب مشاهده می‌کنید که چطور زندگی من تغییر و تحول پیدا کرد و توانستم بر مشکلاتم غلبه کنم و به شما یاد خواهم داد که چگونه با برنامه‌هایی که برای شما به اشتراک می‌گذارم، شما نیز خواهید توانست با کشف قدرت درون‌تان زندگی خود را دگرگون سازید. به خاطر داشته باشید که در حال حاضر، این روش‌ها و برنامه‌ها در دسترس شما قرار دارند. من از زندگی فقیرانه و فلاکت‌باری که در یکی از شهرهای کوچک اوکراین داشتم به آمریکا مهاجرت نمودم؛ در حالی که حتی انگلیسی، زبان مادری من نبود و به بزرگ‌ترین رویایم که شهروند آمریکایی شدن بود، رسیدم. در آنجا با مرد رویاهایم ازدواج کردم. از فرش تا عرش رسیده بودم و کاری که عاشقش بودم؛ یعنی تشویق و الهام‌بخشی زنان را انجام می‌دادم. هدف من در زندگی آن است که به زنان کمک کنم تا از اعتماد به نفس بالاتری برخوردار باشند و قابلیت‌ها و استعدادهای منحصر به فردشان را باور کنند و همچنین بپذیرند که قادر هستند به اهداف، رویاها و خواسته‌های‌شان دست یابند و رویاهایی که در زندگی فردی و حرفه‌ای دارند، تحقق بخشند.

صفحه‌ی 1