ندا شادنظر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آخرین کتاب‌فروشی لندن (رمانی درباره جنگ جهانی دوم)
تیری که خطا رفت (معمای باشگاه قتل پنجشنبه)
  • 255,000 تومان
  • با تخفیف: 255,000 تومان
مردی که 2 بار مرد
  • 215,000 تومان
  • با تخفیف: 215,000 تومان
خاطرات 1 بی‌عرضه (دفترچه نیلی)
  • 62,000 تومان
  • با تخفیف: 62,000 تومان
کاری را که دوست دارید انجام دهید پول می‌آید (راه صحیح امرار معاش را بیاموزید)
خاطرات 1 بی‌عرضه 11 (دفترچه قرمز فلفلی)
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
بازآفرینی (چگونه ادامه زندگی‌تان را به بهترین دوران زندگی خود تبدیل کنید)
گذرگاه جلاد از مرگت لذت ببر (سفارت مردگان 2)
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
جونت رو پشت در بذار و بیا تو ممنون (سفارت مردگان 1)
کاری را که دوست دارید انجام دهید پول می‌آید (راه صحیح امرار معاش را بیاموزید)
شبح کارخانه شکلات‌سازی
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
جنگل مرگ
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان

آخرین کتاب‌فروشی لندن (رمانی درباره جنگ جهانی دوم)

  • 210,000 تومان

آگوست 1939: لندن برای جنگ آماده می‌شود، زیرا نیروهای هیتلر سراسر اروپا را تسخیر کرده‌اند. گریس بنت همیشه آرزو داشته است به شهر نقل مکان کند، اما در بدو ورود به لندن، با پناهگاه‌ها و پرده‌های ضخیم روبه‌رو می‌شود. اینها آن چیزی نیستند که او انتظارش را داشت. او مطمئنا هرگز تصور نمی‌کرد که در کتاب‌فروشی قدیمی و غبارآلود در قلب لندن مشغول به کار شود. هنگام قطع برق و با شروع حملات هوایی نیروهای آلمانی، گریس قدرت کتاب خواندن را در وجود خود کشف می‌کند تا مردم را به روشی که هرگز در خواب هم نمی‌دید دور هم جمع کند، قدرتی که حتی بر تاریک‌ترین شب‌های لندن جنگ‌زده پیروز می‌شود.

تیری که خطا رفت (معمای باشگاه قتل پنجشنبه)

  • 255,000 تومان

امروز پنجشنبه‌ای معمولی است و بالاخره همه‌چیز باید به حالت عادی بازگردد. اما دردسر دست از سر «باشگاه قتل پنجشنبه» برنمی‌دارد. پرونده‌ای حل‌نشده، مربوط به ده سال پیش، آن‌ها را به‌سمت اسطوره اخبار محلی و قتلی بدون جسد و بدون پاسخ می‌کشاند. سپس، دشمن جدید الیزابت با او قرار ملاقات می‌گذارد...

مردی که 2 بار مرد

  • 215,000 تومان

الیزابت از همکار قدیمی‌اش نامه‌ای دریافت کرده است، مردی که سابقه‌ای طولانی با او دارد. او مرتکب اشتباهی بزرگ شده است و به کمک الیزابت نیاز دارد. او ماجرای الماس‌های دزدیده شده و جنایتکاری خشن را روایت می‌کند که او را تهدید به مرگ کرده است.

خاطرات 1 بی‌عرضه (دفترچه نیلی)

  • 62,000 تومان

وقتی گرگ هفلی و خانواده‌اش وارد جاده اصلی می‌شوند تا سفرشان را برای پیک نیک خارج از شهر آغاز کنند حاضر و آماده هستند تا حسابی خوش بگذرانند، اما نقشه‌هایشان بد جوری نقش برآب می‌شود و از پارکی کاروانی سردر می‌آورند که اصلا حال و هوای بهشتی تابستانی را ندارد. اوضاع زمانی برای خانواده هفلی بدتر می‌شود که سقف آسمان سوراخ می‌شود و بارانی شدید می بارد و آن‌ها کم کم از خود می‌پرسند، اصلا با این وضعیت سفرشان ختم به خیر و خوشی خواهد شد یا نه...

کاری را که دوست دارید انجام دهید پول می‌آید (راه صحیح امرار معاش را بیاموزید)

  • 79,000 تومان

دیگر صبح‌های شنبه غم‌انگیز نیست... کتابی که در دست دارید، گام به گام به شما کمک می‌کند تا شغل‌تان وسیله‌ای برای ابراز و ارضای نیازها، استعدادها و علایق‌تان باشد. مارشا سینتار با استفاده از مثال‌های واقعی، به شما نشان می‌دهد چه‌طور بر ترس‌های‌تان غلبه کنید، گام‌های کوچکی بردارید که امکان گام‌های بزرگ‌تر را برای‌تان فراهم می‌کنند و تبدیل به فردی شوید که کارش، وسیله ابراز ویژگی‌های خود، رشد و عشق ورزی است. شما می‌آموزید که چگونه: - از نیروهای درونی و استعدادهای منحصر به فرد خود استفاده کنید. - با سه سوال مهم و کلیدی، اعتماد به‌نفس‌تان را ارزیابی و تقویت کنید. - بایدهای منسوخ را کنار بگذارید. - با مقاومت‌های درونی خود مقابله کنید. - شغل نامناسب خود را رها کنید. - و درآمد بیش‌تر و بهتری کسب کنید.

خاطرات 1 بی‌عرضه 11 (دفترچه قرمز فلفلی)

  • 30,000 تومان

این‌بار گرگ هفلی زیر فشار زیادی است. مادرش فکر می‌‌کند بازی‌های رایانه‌ای مغز او را تنبل می‌کنند، برای همین دلش می‌خواهد پسرش این بازی‌ها را کنار بگذارد و از قدرت خلاقیتش استفاده کند. هالووین که این‌بار گویا به قدر کافی ترسناک نیست، نزدیک است و ترس و وحشت از هر طرف سراغ گرگ هفلی می‌آید. وقتی او کیسه پاستیل‌های کرمی را پیدا می‌کند، فکر بکری به ذهنش می‌رسد. آیا گرگ می‌تواند با ساختن فیلمش، نظر مادرش را جلب کند و با این کار پولدار و مشهور شود؟ یا این کار فقط دردسرهای گرگ را بیش‌تر می‌کند؟

بازآفرینی (چگونه ادامه زندگی‌تان را به بهترین دوران زندگی خود تبدیل کنید)

  • 34,000 تومان

چشم‌انداز تغییر کردن، هیجان‌انگیز و تا حدی ترسناک به نظر می‌رسد؛ اما کلید دستیابی به موفقیت، سلامت و رضایت واقعی از کار و زندگی است. کتاب بازآفرینی برایان تریسی، از راز بازآفرینی خودتان پرده برمی‌دارد؛ به این ترتیب که خط بطلانی بر گذشته تان می‌کشد و به شما نشان می‌دهد که چگونه زندگی و شغل‌تان را آنگونه که همواره می‌خواستید، از نو آغاز کنید. این کتاب راهنمای تغییر روش زندگی، به شما نشان می‌دهد که چگونه: آنچه را واقعا برایتان مهم است، تشخیص دهید کنترل شغل‌تان را یک بار برای همیشه در دست گیرید. اهداف‌تان را تعیین کنید و شغلی را که واقعا می‌خواهید، بیابید...

گذرگاه جلاد از مرگت لذت ببر (سفارت مردگان 2)

  • 30,000 تومان

از مرگتان لذت ببرید. در ازای کمک به استیکی، انجام دادن ماموریت ناتمام او، آزاد شدنش و رفتن به دنیای مرده‌ها، شغلی رسمی برای همکاری با سفارت مردگان و در صورت نیاز، حمایت از ارواح به جیک اعطا شد. او طالب این شغل نیست و راستش را بخواهی، اصلا این شغل را نمی‌خواهد، اما دوست ندارد به سفارت مردگان «نه» بگوید. حالا جیک باید به سفری به مراتب مرموزتر از دنیای ارواح برود. او در باشگاه شبانه و مخوف جلاد از توطئه نابودی دنیای زنده‌ها و مرده‌ها باخبر می‌شود و به همراه دوستان روحش - کورا با چوب هاکی‌اش و زورو، روح روباه - باید این ماموریت غیرممکن را به سرانجام برساند. او باید قهرمان شود؛ بار دیگر زندگی و حتی مرگش به این ماموریت بستگی دارد!

جونت رو پشت در بذار و بیا تو ممنون (سفارت مردگان 1)

  • 32,000 تومان

از مرگتان لذت ببرید. وقتی جیک جعبه عجیب حاوی انگشت بریده را باز کرد، به‌طور اتفاقی دروگر ترسناک را احضار کرد تا او را به سیاه‌چال ابدی بفرستد. (بله، همان‌طور که از اسمش نیز پیداست، سیاه‌چال ابدی ترسناک و مرگبار است.) حالا جیک به خاطر نجات جانش در حال فرار است! اما خوشبختانه او تنها نیست و می‌تواند اشباح را ببیند و با آن‌ها حرف بزند. جیک و همراهانش - استیکی قبرکن، کورا بازیکن هاکی و زورو، شبح روباه - ماموریتی دارند؛ باید سفارت مردگان را پیدا کنند و آن‌جا پناه گیرند؛ اما رفتن به سفارت نیز دردسرهای خودش را دارد و ممکن است آن‌طور که جیک امیدوار است، جای امنی برای آن‌ها نباشد...

کاری را که دوست دارید انجام دهید پول می‌آید (راه صحیح امرار معاش را بیاموزید)

  • 5,000 تومان

دیگر صبح‌های شنبه غم‌انگیز نیست... کتابی که در دست دارید، گام به گام به شما کمک می‌کند تا شغل‌تان وسیله‌ای برای ابراز و ارضای نیازها، استعدادها و علایق‌تان باشد. مارشا سینتار با استفاده از مثال‌های واقعی، به شما نشان می‌دهد چطور بر ترس‌های‌تان غلبه کنید، گام های کوچکی بردارید که امکان گام‌های بزرگ تر را برای‌تان فراهم می‌کنند و تبدیل به فردی شوید که کارش، وسیله ابراز ویژگی‌های خود، رشد و عشق‌ورزی است.

شبح کارخانه شکلات‌سازی

  • 28,000 تومان

آرچی مکباج در شهر عجیب و جادویی داندودل متوجه می‌شود که تنها وارث عمارت هانیستون و کارخانه‌ی شکلات‌سازی و قنادی‌های مکباج است. آرچی نه تنها همه‌ی عمارت، بلکه همه‌‎ی ثروت و کارخانه شکلات‌سازی و قنادی‌های مشهور مکباج را به ارث برده است. اما در نامه‌ای اسرارآمیز از او می‌خواهند به جستجوی گنجی بپردازد و با کمک دوستان جدیدش، کارخانه را از ورشکستگی نجات دهد. همه‌ی زندگی آدامس بادکنکی و پاستیل‌های رنگی نیست، چیزی قرار است اتفاق بیفتد، چیزی مشکوک و غیرعادی‌تر از پیدا کردن ماهی کیلکا در کیک تولد است. آرچی باید با کمک دوستانش، معماهای اسرارآمیز عمارت هانیستون را حل کند، پیش آن‌که آینده‌ی شیرینش مانند بستنی یخی در آفتاب ذوب شود.

جنگل مرگ

  • 38,000 تومان

دنیا دچار هیاهو شده است، خواهرهای دوقلو، آشین و موریا که از هم جدا شده‌اند،‌مجبورند به تنهایی ماموریت‌های سری‌شان را انجام دهند. موریا که شجاع و سرکش است باید با الوار کیتسون جادوگر، پدر دوست سابقش، گاوریل، رو به‌رو شود. این در حالی است که آشین مهربان و دلسوز وظیفه‌ای به مراتب خطرناک‌تر بر عهده دارد؛ او باید اژدها را بیدار کند. جلد سوم مجموعه سه جلدی عصر اساطیر، «جنگل مرگ»، داستانی حماسی، سرشار از عشق، جادو و قدرت را روایت می‌کند که به پایانی هیجان انگیز ختم می‌شود.

1  2  صفحه‌ی 1