ناهيد ملكي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روانشناسی پول (آموزه‌هایی ابدی درباره ثروت طمع و خوشبختی)
چرا می‌خوابیم (قدرت خواب و رویا)
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
مینیمالیسم دیجیتال (انتخاب زندگی متمرکز در دنیایی آشفته)
زندگی‌ات را 80/20 کن (چگونه با تلاش کمتر کار بیشتری انجام داده و زندگی خود را تغییر دهید)
کار عمیق (قوانینی برای تمرکز در دنیایی آشفته)
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
شهامت رهبری (کار شجاعانه مکالمات دشوار و صمیمیت)
بازگشت به خود (خودشناسی از طریق اینیاگرام)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
انعطاف‌پذیری (پرورش استقامت آرامش و شادی)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان

روانشناسی پول (آموزه‌هایی ابدی درباره ثروت طمع و خوشبختی)

  • 229,000 تومان

معمولا این‌طور آموزش می‌دهند که پول - سرمایه‌گذاری، امور مالی شخصی و تصمیم‌های تجاری - با ریاضیات سر و کار دارد و فرمول‌ها و داده‌ها به ما می‌گویند باید دقیقا چکار کنیم. اما در دنیای واقعی مردم تصمیم‌های مالی‌شان را به کمک برنامه‌ها نمی‌گیرند. آنها معمولا سر میز شام یا در جلسه‌ای کاری تصمیم می‌گیرند؛ وقتی که گذشته‌شان، دیدگاه منحصربه‌فردی که به جهان دارند، نفس، غرور، بازاریابی و انگیزه‌های عجیب و غریب در کنار هم قرار می‌گیرند و روایتی می‌سازند که به نظر آنها منطقی است. هازل با تجربیاتی که طی سال‌ها تحقیق و مطالعه امور مالی به دست آورده است در «روان‌شناسی پول» مهم‌ترین عیب‌ها، سوگیری‌ها و علل بدرفتاری‌هایی را شرح می‌دهد که در برخورد مردم با پول تاثیرگذارند. این کتاب به موضوعاتی مانند رفتارهای مالی، اعتقادات مالی، ارزش‌های مالی، روانشناسی خرید، روحیه مالی، روانشناسی سرمایه‌گذاری و رابطه احساسات با پول می‌پردازد. جدا از هوش و تلاش، نتایج مالی را شانس به پیش می‌برد. برای موفقیت مالی نحوه رفتار شما از آنچه می‌دانید مهم‌تر است. استفاده نویسنده از توصیه‌ها و رهنمودهای افراد مشهور در این زمینه، رد برخی تفکرات و اعتقادات رایج اما اشتباه و البته اشاره‌هایی که به زندگی شخصی و نحوه سرمایه‌گذاری خود و خانواده‌اش دارد، این کتاب را به راهنمایی ارزشمند برای تمام کسانی تبدیل کرده که می‌خواهند تصمیم‌های مالی بهتری بگیرند و از پول و درآمدشان بهترین استفاده را ببرند.

چرا می‌خوابیم (قدرت خواب و رویا)

  • 220,000 تومان

دانشمندان یک روش درمانی جدید و انقلابی کشف کرده‌اند که باعث می‌شود عمر طولانی‌تری داشته باشید. این روش، حافظه‌ی شما را تقویت کرده و خلاق‌ترتان می‌کند. باعث می‌شود جذاب‌تر به نظر برسید. شما را لاغر نگه می‌دارد و هوس‌های غذایی را کاهش می‌دهد. از شما در برابر سرطان و زوال عقل محافظت می‌کند. از سرماخوردگی و آنفولانزا جلوگیری می‌کند. خطر سکته‌ی قلبی و مغزی را کاهش می‌دهد.، چه برسد به دیابت. حتی احساس شادی بیشتر و افسردگی و اضطراب کمتری خواهید داشت. آیا علاقه‌مندید درباره‌ی کتاب چرا می خوابیم بدانید؟ --- فکر می‌کنید هفته‌ی گذشته خواب کافی داشته‌اید؟ آیا می‌توانید آخرین باری را به‌یاد آورید که بدون زنگ ساعت از خواب بیدار شدید و بدون نیاز به کافئین احساس شادابی داشتید؟ آیا می‌دانید چرا میخوابیم و نیاز است چگونه و به چه میزان بخوابیم؟ اگر جوابتان به هریک از این سؤالات «نه» است، شما تنها نیستید. دوسوم بزرگسالان در تمام کشورهای توسعه‌یافته نمی‌توانند هشت ساعت خواب‌شبانه‌ی توصیه‌شده را داشته باشند. همچنین اکثر ما نمی‌دانیم چرا می خوابیم و ماهیت خواب چیست. شک دارم که از این واقعیت شگفت‌زده شده باشید، اما ممکن است از عواقب آن شگفت‌زده شوید. به‌طور معمول، خوابِ شبانه‌ی کمتر از شش یا هفت ساعت به سیستم ایمنی بدن شما آسیب می‌زند و خطر ابتلا به سرطان را بیش از دو برابر می‌کند. خواب ناکافی یکی از عوامل مهم در سبک زندگی است و تعیین می‌کند که آیا شما به بیماری آلزایمر مبتلا خواهید شد یا خیر. در کتاب چرا میخوابیم به تفصیل توضیح داده شده که خواب ناکافی (حتی کاهش اندک آن فقط به مدتِ یک هفته) سطح قند خون را به‌شدت مختل می‌کند، تاجایی‌که در زمره‌ی پیش‌دیابتی‌ها طبقه‌بندی می‌شوید. خواب کوتاه احتمال انسداد و تنگ شدن رگ‌های قلب را افزایش می‌دهد و شما را در معرض بیماری‌های قلبی عروقی، سکته و نارسایی قلبی قرار می‌دهد. براساس جمله‌ی خردمندانه‌ی شارلوت برونته که گفته بود «ذهن ناآرام بالش بی‌قرار می‌سازد»، اختلال خواب در افزایش اوضاع نامساعد روانی، ازجمله افسردگی، اضطراب و خودکشی، نقش زیادی دارد. شاید شما نیز متوجه شده‌اید که وقتی خسته‌اید تمایل بیشتری به غذا خوردن دارید. این تمایل تصادفی نیست. خوابِ خیلی کم موجب افزایش هورمون گرسنگی و کاهش هورمون سیری می‌شود. با وجود اینکه معده‌تان پر شده، هنوز هم می‌خواهید بیشتر غذا بخورید. افزایش وزن در بزرگسالان و کودکانی که دچار کمبود خواب هستند اثبات شده است. بدتر از آن، اگر بخواهید رژیم بگیرید اما همزمان خواب کافی نداشته باشید، رژیمتان بیهوده است، زیرا بیشترِ وزنی که از دست خواهید داد متعلق به توده‌ی عضلانی بدن است، نه چربی...

مینیمالیسم دیجیتال (انتخاب زندگی متمرکز در دنیایی آشفته)

  • 75,000 تومان

رابطه کنونی ما با فناوری‌های این جهان پر از ارتباطات، بی‌ثبات است و ما را به ناامیدی خاموش نزدیک می‌کند. اما ما هنوز توانایی تغییر این وضعیت را داریم. البته نمی‌توانیم برای انجام این کار منفعلانه عمل کنیم و به ابزارها، سرگرمی‌ها و حواس‌پرتی‌های آشفته و افسار گسیخته عصر اینترنت اجازه دهیم تا به ما چگونگی گذراندن وقت یا نحوه احساساتمان را دیکته کنند.

زندگی‌ات را 80/20 کن (چگونه با تلاش کمتر کار بیشتری انجام داده و زندگی خود را تغییر دهید)

  • 33,000 تومان

امروزه قانون 80/20 عمدتا در زمینه‌ی بهره‌وری کسب و کار و محل کار مطرح می‌شود. ما قصد داریم یک رویکرد متفاوت را در پیش بگیریم. قصد داریم این مفهوم ساده که باعث ایجاد تغییر در زندگی می‌شود را در تمامی جنبه‌های تجربه‌ی روزانه‌تان اعمال کنیم. قانون 80/20 را ابزاری قدرتمند خواهید یافت که می‌توانید از آن برای دستیابی به حداکثر رضایت از زندگی حرفه‌ای، خانوادگی و روابط‌تان استفاده کنید. این قانون، می‌تواند تاثیر زیادی روی رژیم غذایی، تناسب اندام، امور مالی و آموزش شما داشته باشد. می‌تواند کسب و کار کوچک‌تان را در یک دوره شگفت‌آور کوتاه مدت، به سمت موفقیت قابل توجهی سوق دهد. به طور خلاصه، قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه از قانون 80/20 برای بهینه‌سازی تمامی حوزه‌های زندگی‌تان استفاده کنید. اطمینان دارم که قانون 80/20 می‌تواند به شما در طراحی یک سبک زندگی پر ارزش‌تر کمک کند. هنگامی که روی چیزهایی که مهم هستند تمرکز کنید و چیزهای دیگر را نادیده می‌گیرید، گام‌های بزرگی به سمت اهداف‌تان برخواهید داشت. حتی بهتر از آن، قادر خواهید بود با حداقل سرمایه‌گذاری در زمان و انرژی، به آن دست یابید.

کار عمیق (قوانینی برای تمرکز در دنیایی آشفته)

  • 175,000 تومان

کار عمیق فعالیت‌های حرفه‌ای انجام شده در حالت تمرکز کامل و بدون حواس‌پرتی که مهارت‌های شما را به حد اعلای خود می‌رساند. برای ارزشمند ماندن در اقتصادمان، باید بر هنر یادگیری سریع مطالب پیچیده تسلط داشته باشید. این امر مهم، نیاز به کار عمیق دارد. اگر این توانایی را پرورش ندهید، به احتمال زیاد از پیشرفت‌های تکنولوژیکی عقب خواهید ماند. صرف نظر از این‌که برنامه‌نویس کامپیوتر، نویسنده، بازاریاب، مشاور یا کارآفرین باشید، برای موفقیت، باید بهترین چیزهایی را که می‌توانید تولید کنید، امر مهمی که نیاز به عمیق بودن دارد. توانایی انجام کارهای عمیق به طور فزاینده‌ای در حال کمیاب شدن است و دقیقا به صورت همزمان، توانایی عمیق شدن به طور فزاینده‌ای در حال ارزشمندتر شدن است. در نتیجه، افراد کمی که این مهارت را پرورش می‌دهند و سپس آن را محور اصلی زندگی کاری خود قرار می‌دهند، پیشرفت کرده و متمایز خواهند شد. این کتاب شما را متقاعد می‌کند که فرضیه کار عمیق، درست است. سپس آموزش می‌دهد چگونه از طریق تعلیم دادن مغز و تغییر عادت‌های کاری‌تان، کار عمیق را محور زندگی حرفه‌ای‌تان قرار دهید...خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.

شهامت رهبری (کار شجاعانه مکالمات دشوار و صمیمیت)

  • 49,000 تومان

آنچه من به عنوان یک رهبر نیاز دارم و آنچه هر رهبری که در چند سال گذشته با او کار کرده‌ام خواستار آن است، یک کتاب عملی است که درس‌های دو کتاب «جرئت بسیار» و «با اقتدار برخاستن» را کاربردی کند. حتی در کتاب «شجاعت در برهوت» هم مطالبی برای یادگیری وجود دارد که می‌تواند به ما در ایجاد فرهنگ تعلق خاطر در محل کار کمک کند. اگر این کتاب‌ها را خوانده باشید انتظار می‌رود با برخی از درس‌ها که با محتوا، داستان، ابزار و نمونه‌های جدیدی که مربوط به زندگی کاری‌مان هستند آشنا باشید. اگر این کتاب‌ها را مطالعه نکرده‌اید هم هیچ مشکلی نیست. من همه چیزهایی که باید بدانید را پوشش خواهم داد. زبان، ابزار و مهارت‌های توصیف شده در این فصل‌ها، نیاز به شجاعت و تمرین جدی دارد. با این حال، سرراستند و معتقدم برای همه کسانی که این کتاب را مطالعه می‌کنند، قابل دسترسی و اجرا هستند. موانع و مشکلات رهبری جسورانه، واقعی و گاهی شدید است. اما آنچه من، هم از تحقیقات و هم از زندگی شخصی‌ام آموخته‌ام این است که تا زمانی که از آن‌ها اسم ییریم، کنجکاو بمانیم و همچنان به حضورمان ادامه دهیم، قدرت ندارند که شجاعت ما را متوقف کنند.

بازگشت به خود (خودشناسی از طریق اینیاگرام)

  • 35,000 تومان

چیزهایی که درباره خودتان نمی‌دانید، می‌تواند به شما و روابط‌تان آسیب برساند. آیا برای این‌که بدانید چه کسی هستید و چه ویژگی‌هایی دارید، به کمک نیاز دارید؟ اینیاگرام یک سیستم شخصیت‌شناسی قدیمی است که با دقتی عجیب و باور نکردنی، نشان می‌دهد که شخصیت انسانی چگونه کدگذاری شده و کار می‌کند؛ چه به لحاظ منفی و چه به لحاظ مثبت. یان مورگان کرون و سوزان استبایل در کتاب «بازگشت به خود» نگاهی نو، عملی و جامع به این سیستم شخصیت‌شناسی انداخته‌اند. این کتاب، مطالب مختلفی را درمورد انواع تیپ شخصیتی در انیاگرام به شما آموزش می‌دهد. با خواندن این کتاب، نه تنها مطالب زیادی در مورد خود و تیپ شخصیتی خود یاد خواهید گرفت بلکه خواهید توانست دنیا را از دید سایر افراد نیز ببینید و بدانید که آن‌ها چگونه فکر، احساس و عمل می‌کنند.

انعطاف‌پذیری (پرورش استقامت آرامش و شادی)

  • 35,000 تومان

یک ایده اساسی در روانشناسی و پزشکی وجود دارد که بیان می‌کند: مسیر زندگی شما تنها به سه عامل بستگی دارد: چگونگی مدیریت چالش‌ها، محافظت از نقاط آسیب‌پذیر، و افزایش منابع. این عوامل در سه مکان قرار دارند: جهان، بدن و ذهن شما. هنگامی که عوامل و مکان‌ها را ترکیب کنید، 9 راه برای بهبود زندگی شما وجود دارد. همه این‌ها مهمند، اما منابع رو به رشد در ذهن، قدرت منحصر به فردی دارند. این عامل بزرگ‌ترین فرصت را ارائه می‌دهد، زیرا معمولا تاثیر بیش‌تری روی ذهن خود نسبت به بدنتان یا جهان دارید. هم‌چنین، این عامل بیش‌ترین تاثیر را نیز دارد، زیرا هر کجا که هستید ذهن خود را به همراه دارید. شما همیشه نمی‌توانید بر روی جهان، دیگران یا حتی بدن خود حساب کنبد. اما می‌توانید بر روی قدرت‌های داخلی پایدار سیستم عصبی خود حساب کنید و کتاب انعطاف‌پذیری (تاب‌آوری) در مورد توسعه این قدرت‌هاست. منابع ذهنی مانند اراده، عزت نفس و مهربانی، ما را به انعطاف‌پذیری (تاب‌آوری) می‌رسانند. انعطاف‌پذیری یعنی توانایی مقابله با ناسازگاری و فشار چالش‌ها برای دست‌یابی به فرصت‌ها. در حالی که قابلیت انعطاف‌پذیری به بهبود ما بعد از خسارت و آسیب‌ها کمک می‌کند، اما کارکرد آن بیش‌تر از این بهبودی است. انعطاف‌پذیری واقعی باعث افزایش خوشبختی، احساس واقعی خوشحالی، عشق و صلح می‌شود. به طرز قابل توجهی، هرچقدر که تجربه‌های خوشبختی را در خود درونی کنید، باعث ایجاد ساختارهای قدرت درونی می‌شوید که به نوبه خود شما را بیش‌تر انعطاف‌پذیر می‌کند. خوشبختی و انعطاف‌پذیری یکدیگر را تقویت می‌کنند. کلید اصلی، شناختن چگونگی تبدیل تجربیات گذرا به منابع داخلی پایدار در مغز شما است. این یک انعطاف‌پذیری عصبی مثبت است و این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه از آن برای افزایش رفاه و آسایش استفاده کنید.

صفحه‌ی 1